1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 17 feb 2004.

  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat waren ook mijn laatste 2 platina in American Muscle. Tip > Ga eerst naar de Circuit challenge, voor de betreffende baan. Rijd daar met de Stingray een aantal rondjes, tot je het gevoel hebt de baan echt te snappen.

    Daarna moet de race opzichzelf een stuk makkelijker worden. Het zijn races met 4 & 5 ronden als ik het goed heb? Je hoeft ze dus niet gelijk bij de start al te beslissen..
     
  2. Orangina$

    Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruikte in AM meestal een veel tragere auto, zoals de Chevy Camaro Z28, om de baan op eens goed te verkennen. Zodra ik hem onder de kniw had gebruikte ik of de Stingray, of de Mustang Fastback 2+2 (een erg underrated auto, die veel beter is dan zijn stats doen vermoeden, als je de tijd neemt om hem te leren). Vaak vielen de races dan nog wel mee, maar Chicago bij nacht is altijd lastig. Mooiste overwinning was absoluut een van de laatste Street Races in Chicago, bij nacht, waarbij je tegen enkele Mustangs SVT en een Camaro SS reed. Deze race was erg tricky, maar ik heb hem uiteindelijk met de Mustang Fastback gehaald: een mooie overwinning van het oude op het nieuwe vond ik.
     
  3. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Komt hiervan nou nog een challenge of zo? Anders verkoop ik dit spel, speel het al weken niet meer. En die content download is ook waardeloos vind ik...
     
  4. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Is er al content dan ?
     
  5. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee er is juist geen content download, dat is het waardeloze eraan. Die van mij gaat denk ik binnenkort ook de deur uit.
     
  6. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Er is nooit officieel content aangekondigd. Enkel dat de mogelijkheid ingebouwd is om content te kunnen downloaden. Jammergenoeg is Bizarre hier altijd erg vaag over gebleven.

    Toch vind ik dit spel nogsteeds erg boeiend. Zal hem ook nooit wegdoen. Alleen al vanwege de zeer uitgebreide singleplayer en fantastische gameplay. Ben nu bezig alle carchallenges en circuit challenges te doen. Krijg je bij allebei een overall tijd als je ze volbracht hebt.
     
  7. Orangina$

    Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat jullie nog even willen wachten met verkopen, lees eerst eens het volgende:

    http://www.bizarrecreationsforum.com/phpBB2/viewtopic.php?t=3285

    Hier staat een officiele aankondiging van Bizarre Creations over downloadable content, als verwachte datum wordt gesproken van ergens deze lente. Misschien dat dat jullie interesse zonodig weer wat kan aanwakkeren...
     
  8. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Tot aan vandaag dus :cool:
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Kan niet wachten totdat ik deze week m'n salaris krijg! Dan kan ik 'm eindelijk kopen!

    Heerlijk met de bloedmooie Mercedes SL55 AMG, Porsche Cayenne, BMW M3/Z4/X5 etc etc racen!! :D

    Dat worden weer heerlijk lange uurtjes achter m'n Xbox! 8)
     
  10. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik kan niet wachten op de DC! Ik zou graag een Mclaren F1 zien, als geduchte tegenstander van de 911 GT1 en de Mercedes CLK-GTR. Of wat semi-classics zoals die Lancia in de compact sports.
     
  11. RuffRyder

    RuffRyder 360ยบ

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Is er al bekend wanneer die DC komt dan? :'-(
     
  12. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    In de lente staat er in de gegeven link. Niet echt een scherpe, concrete datum :)
     
  13. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Beter wel heel snel, komt er weer een beetje leven in. Hij ligt nu tog al een beetje stof te happen, nadat ik alles op platinum heb gehaald...
     
  14. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    De Lente duurt van 21 maart tot 21 juni. Zo snel hoeft dat dus allemaal niet zijn.
     
  15. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Welke wagen is trouwens het beste van de Pacific Muscle? Ik ben er nog steeds niet uit 8)
    Maar ik denk dat de Lancer het snelste/beste is :confused:
     
  16. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Yep, die Lancer (scheelt volgens mij praktisch niks dan die Skyline). Alleen je moet wel ff oefenen om niet te veel vaart te verliezen in de bochten door de wegligging van die wagen. Maar als je 'm gecontroleerd rijdt blaast die de hele klasse voorbij...
     
  17. Orangina$

    Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Voordeel van Pacific Muscle is dat het weer zo'n klasse is waarin je met vrijwel elke auto je platina's kan pakken (misschien dat het wat lastiger is met de Supra of de 3000 GT...): Skyline, Impreza, Evo VII en als het bochtig is ook de RX7 zijn allen erg aan elkaar gewaagd. Dat pacific muscle slechts een subklasse is van PGR2 is een compliment voor Bizarre: in Gran Turismo en haar klonen bestaat altijd meer dan de helft van de auto's uit variaties op deze modellen. Het zou leuk zijn voor de PS2-bezitters onder ons als Polyphony een voorbeeld zou nemen aan PGR2 en Sega GT en dus meer klassiekers zou toe voegen (en van wat ik gezien heb gaat dat ook echt gebeuren), en wat leuke licenties op te pakken (bijvoorbeeld Maserati, of als ze zich echt rijk voelen Lamborghini). Ik voel me toch elke keer dat ik PGR2 opstart weer verwend met het mooie autocomplement, dat verveelt minder snel dan dertig Skylines GT-R of Evo's I t/m VIII.
     
  18. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Idd.. "wow 500 auto's"! Lekker marketing truukje voor GT4. Maar het zal al mooi zijn als 1/3 daarvan 'unieke' auto's zijn.

    Maar toch wordt het hopelijk wat. Ik heb zo het vermoeden dat hij weer is uitgesteld, omdat PGR2 wel heel erg mooie graphics en goede physics heeft. Daar moeten ze natuurlijk behoorlijk hun best voor doen om dat te evenaren / toppen :)
     
  19. Orangina$

    Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Al dat gepraat over DLC doet mij plots denken: dan moet ik natuurlijk wel binnenkort eens Live! nemen! Ik was echter aan het wachten op die wireless Live! connector, is het al bekend wanneer die in Europa komt, Marius?
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Zo'n Wireless Live Connector is volgens mij niks veel meer dan een veredeld wirelessnetwerk setje met het Xbox logo erop. Dus daar hoef je niet perse op te wachten.

    Aan de andere kant, wil je Live puur voor Downloadable Content bij PGR zou ik nog maar even wachten, ik zie het niet echt positief meer in namelijk...
     

Deel Deze Pagina