1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 17 feb 2004.

  1. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ook niet, beetje lullig eigenlijk dat het zo lang duurt.

    Mischien een petitie oprichten dat men eens haast moet maken met dat content :{
     
  2. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zonde van die grote lege ruimte in de showroom
     
  3. Orangina$

    Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees dan even de vorige bladzijde, ik heb daar een link gepost van een topic op Bizarre forum, waar een van de developers officieel downloadable content aankondigt. Het is dus in aantocht, en wel deze lente nog, maar hoe en wat is nog niet bekend. Dat het komt is echter zeker...
     
  4. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    boeiuh dan komen ze 1 keer met 3 auto's, als ze tegenover auto's in andere klassen staan ok... maar ik gebruik alleen de 14 beste auto's..
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik hem 'm!!!!!!!!!

    En in 1 woord: GEWELDIG!!!

    Die showroom mode is echt waanzinnig, gewoon in elke wagen die je wilt ff testrijden!
    Heb dat op dit moment alleen nog maar even gedaan want heb 'm net.
    Ga dalijk met de KWS beginnen!

    Marius...bedankt voor je supergoede advies!!
     
  6. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    :D Zo enthousiast waren wij ongeveer 3,5 maand geleden ook. Leuk dat jij het ook bent!

    Als je Live hebt: voeg me maar toe, racen we binnenkort een potje online :)
     
  7. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    yep, erg leuk de 1ste keer.

    Let op de rumble!!! Eerste dag (uurtje of 5 gespeeld) kon ik mijn vingers niet meer buigen, zo verkrampt!!!!
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Jammer genoeg heb ik (nog) geen Live.

    Maar net begonnen met de KWS.
    Heb de Compact series het meest op Brons en paar op Silver gereden. Met de Leon Cupra en daarna met de Golf R32 (die ik gekocht heb).
    Kan nu beginnen aan de volgende serie...Sport Vehicle (ofzoiets) naja de 2de serie ;).

    Maar wat zijn het geweldige graphics, de reviews hebben absoluut niets te veel gezegd over het grafische geweld. En het geluid!! 8)

    Had even testrit gemaakt met de Enzo...heeeeerlijk, en daarna met de BMW X5, een heerlijk diep brom geluid :D fantastisch!

    Ook vind ik de radio zeer leuk, in het begin als je in Florence rijd hoor je zo'n overspannen Italiaan ;).

    Het is echt veruit de beste racegame!

    Nog een vraagje: met welke beginnen jullie? Brons/Silver nog hoger?
     
  9. RuffRyder

    RuffRyder 360ยบ

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben met Silver begonnen, en heb 'm toch (met soms veel moeite :9) op Gold uitgespeeld :).
     
  10. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Probeer iig zilver. Als je het spel uitspeeld op zilver krijg je de Porsche 911 Turbo. Die velen lekkerder vinden rijden dan de Mercedes CLK GTR, die je krijgt als je alles op goud uitspeeld.

    Mijn mening? Probeer alles op minimaal zilver. En daar probeer daar waar je kan ook eens op platina! Erg pittig in het begin, maar de moeite waard.

    En ja. De graphics zijn ook echt oogverblindend :+
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    jepz ik heb in het begin ook eerst zilver gedaan en dat vond ik toen al klote :confused: daarna d8 ik zal goud maar is proberen en dat lukte met veel succes alleen zat ff vast op American Muscle toen daarna dat gehaald tehebben probeerde ik platina en dat ging me best wel gemakkelijk af, ieder geval makkelijker dan goud :confused: nu zit ik dus weer een beetjuh vast omdat ik nu alleen nog ConeChallenge moet en Timed Run.
     
  12. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Dan kun je ook eens een keer winnen :+

    Kijk, dat vind ik altijd zo irritant. Waarom is het dan leuker ofzo? Ik ga meestal gewoon met een groep de hele klasse af. Dat is veel leuker dan constant met die Porsche of TVR.

    Komt waarschijnlijk omdat goud en platinum niet superveel verschillen qua moeilijkheidsgraad. En met goud heb je nu een hoop geoefend. Dus zal platinum je nu makkelijker afgaan dan toen je aan goud begon. Simpelweg omdat je nu meer ervaring hebt.
    Als jij met dezelfde kunde als toen je aan goud begon aan platinum begonnen was had je het veel moeilijker gevonden.
    En die Cone Challenges en Timer Runs is gewoon een kwestie van ghost's kijken en dan maar proberen....proberen....proberen...en heel veel proberen...
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2004
  13. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Kom nu online $%$#%#$%$, dan zal ik je laten weten wat racen is :+!!!!!
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    hehe en dan als nog verliezen 8) maar tis wel jammer dat ik geen live heb maar heb je daar echt veel aan dan om ghost tekijken ??
     
  15. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hem binnenkort. Maar is deze game leuk om met stuurtje te spelen? Ik twijfel of ik een stuurtje ga halen namelijk.
     
  16. Orangina$

    Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf meteen op platinum begonnen, maar dan had ik natuurlijk wel al een hoop PGR1 ervaring (daar had ik ook vrijwel alles op het moeilijkste niveau gehaald).

    @Rectal8-ball: Alleen de beste auto's, da's toch zonde? Ik hoor al tijden op Bizarre forum mensen klagen dat ze nieuwe downloadable cars willen, maar het overgrote deel van die mensen heeft 90% van de auto's nog nooit gebruikt. En da's jammer, want er zitten fantastische auto's bij, die soms veel spannender rijden dan de snelsten uit de klasse. Ik heb ook nog niet alle auto's gereden (bijvoorbeeld mijn Speed 12, ik vind die bonus-auto's helemaal niet zo interessant, ik wou gewoon het spel kunnen "verslaan" op het moeilijkste niveau! De 250 GTO is wel super, trouwens), maar wel het overgrote deel. Zelfs als je geen Live! hebt is er in de KWS nog veel te halen met langzamere auto's, zelfs op het moeilijkste niveau. Je moet er natuurlijk wel wat meer geduld voor hebben ;) . En plus, in de Arcade mode word je gedwongen om met andere auto's te rijden, en dat is hartstikke leuk voor de verandering. Een auto zoals de Toyota 2000GT lijkt misschien traag (en dat is 'ie ook wel), maar hij klinkt fantastisch en heeft een mooie balans, waarbij je je lijn goed kunt aanpassen met het gaspedaal. Als je met wat vrienden op Live! afspreekt kunnen jullie eens wat races rijden met zulke onconventionele auto's, ik denk dat het je best zal bevallen. Een verder voordeel van 102 auto's is dat je makkelijk races kunt doen tussen auto's uit verschillende klasses, denk bijvoorbeeld aan een race tussen M3s en 911s, of Bentleys en Cayennes. Niet alleen ziet zo'n gevarieerd veld er super uit, het biedt ook nog eens spannende races, waarbij de meeste mensen hun auto's nog niet optimaal kennen en dus wel eens wat kleine foutjes maken. Kortom: een goed recept voor close racing. Kies echter niet de Nurburgring als je met al te trage auto's rijdt, want dan is er minder aan natuurlijk.

    Vwb. stuurtjes: ik heb er zelf geen, maar van wat ik tot nu toe gehoord heb van anderen proberen mensen het wel, maar kiezen ze er later vaak toch voor om het pad te gebruiken, waarmee je toch nog net een streepje sneller sturen kunt en vrijwel net zo goed gedoseerd kunt remmen en gassen (met de triggers dan). Als je medailles probeert te halen op hoog niveau telt elke seconde, en dan wil je niet dat je opgehouden wordt door je stuurtje, al is het nog maar zo'n beetje (zelf heb ik op een gegeven moment mijn controller vervangen door een controller S, omdat ik daarmee beter de thumbstick kon gebruiken. Met de gewone controller bewoog ik hem vaak een beetje naar boven als ik opzij wou sturen, waardoor je maar 90% ipv 100% instuurt. Met de S was ik meteen al net iets rapper, wat alweer aangeeft dat je sneller bent als je precies het materiaal gebruikt dat je het beste ligt).
     
  17. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    haha je doet net alsof je in echte auto's rijdt. Het is een videogame, wist je dat al? :D
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Orangina$ toen ik PGR (deel 1) had speelde ik dat vrijwel iedere dag. (naja de race game die ik toen het meeste speelde) toen ik eindelijk deeltje 2 had had ik er veel moeite mee om van PGR 1 stijl om te switchen naar deeltjuh 2. Ik weet niet hoe jullie het ervaart hebben maar ik vond het echt moeilijker spelen in het begin. ik heb ook bijna alles op goud in deeltjuh 1 en toen ik deeltje 2 speelde kon ik nog amper (zilver, goud) halen. maar nu heb ik toch bijna alles op platina :)
     
  19. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie me AUB helpen want zit nu in de eenalaatse klasse (weet de naam ff niet) maar welke auto kan je het beste kopen want als ik streetrace op gold doe met een Ascari lukt het me haast nie om 2de te blijven laat staan 1ste te worden.
    Alvast enorm bedankt.
     
  20. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Ben nu alles richting goud aan het optrekken. Lukt alleraardigst, maar platina is in veel gevallen toch teveel gevraagd voor mij.
     

Deel Deze Pagina