1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 17 feb 2004.

  1. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    de snellste auto is de ferrari f50, maar de Ascari is ook wel een goede auto....
     
  2. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Zo net de eerste ronde gewonnen van het PRG2 toernooi van x-power.be :D
     
  3. Shadow89

    Shadow89 Shadow

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfelde erg of ik PGR 2 wel of niet zou kopen, omdat ik PGR 1 niet zo heel goed kon, en de game interesseerde me niet zo, en ik vond hem af en toe een beetje frustrerend (zal wel aan mezelf liggen, maargoed) Ik heb hem dus toch gekocht, en heb er helemaal geen spijt van en ik vind hem stukken beter dan PGR 1.
    Ik speelde PGR 2 eerst op silver, met de gedachte in m'n achterhoofd dat ik PGR 1 niet zo heel goed kon, maar de uitdaging was eigenlijk niet groot genoeg, dus heb ik me profiel verwijderd, en ben ik nu bezig om alles op minimaal goed uit te spelen. En ik kan je vertellen, het is leuker om 20 keer te proberen, en dan goud halen, dan 1 keer proberen, en dan gelijk een medaille winnen.
    Ik heb m'n profiel natuurlijk niet alleen verwijderd, omdat ik geen goude medailles heb, maar ook omdat ik verkeerde auto's kocht enz.
    Ik ben nu bij de American Muscle series. Vind ik een beetje klote auto's als je het mij vraagt.
    Verder is het echt een vette game op Live. En wat is ie mooi:9
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2004
  4. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    nep hoor dat toernooi van x-power ik wist er nix van en als ik mee deed had ik vast en cker gewonnen :p
     
  5. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Mjah, daarom zeg ik er nu ook pas wat van :9
    Nee, ik hoorde het ook pas op het laatste moment.

    Maar Champion Be ofzo die doet ook mee. Die had een of andere Microsoft PGR2 contest gewonnen. Ik ben benieuwd of hij tegen me opgewassen in 8)
     
  6. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, hij is iig heel erg goed in Cone Challenges. Staat bij bijna allemaal ver bovenaan :) Hij stond ook in het Februari nummer van het UK Xbox Gamer magazine als nummer 5 van de beste PGR2er vd wereld ofzo (Tuur was 3 geloof ik).

    Wel leuk van dat toernooi! Ik heb vorig jaar het MotoGP toernooi gewonnen.. En natuurlijk gefeliciteerd Biscuitje! Doe je best om ons land goed te vertegenwoordigen ;)
     
  7. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    biscuit bitch anders had ik ook meegedaan als je het had gezegd dan had je niet gewonnen ;) hey goed werk
     
  8. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Mjah, dit was pas de eerste ronde van de 3 hoor :) En er doen meer nederlanders mee :)
    Maar ik heb al ervaring door de Midtown Madness 3 challenge. Ik merkte goed dat m'n zenuwen na de eerste bocht meteen weg waren.
    Maar ik ga m'n best doen.
     
  9. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    w00t, Succes he :D!
     
  10. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    :'-( Hmm, dan ga ik maar voor de 2e of 3e plaats. 4 games, ook niet slecht :D
     
  11. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Zolang jullie geen multi-player cone challenges moeten doen, zit je wel goed hoor! :D Hij is met het racen zelf ook erg snel, maar vast niet onverslaanbaar.

    You go boy! :D
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb 'm ondertussen sinds donderdag 4,5 uur gespeeld (PGR 2 tijd).
    En ik vind 'm geweldig!!!
    Ben nu bij de 7de serie, de classic is dat geloof ik.

    Ik vind 'm veel beter als PGR 1, ik kan nu veel beter slides maken dan in 1. Als ik daar een slide maakte dan brak ie veelste veel uit en kwam je tegen de vangrail. In PGR 2 heb je vele male betere controlle over je voertuig!

    Echt zoooooooo'n goed spel, ben nu bezig om alles op zilver te halen (heb tot nu toe ook alles op zilver) en daarna alles op Goud/Platina.

    Marius, thanks a lot! ;)
     
  13. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Nu nog Live nemen, en dit spel is onge-evenaard :) Gaat lekker zo trouwens! Ik voelde precies hetzelfde wat jij ook voelt nu.

    PGR1 vond ik een goed spel, maar ook erg frustrerend. De physics en gameplay voelden niet uitdagend, gewoon niet lekker. In PGR2 is de controle over je auto zo heerlijk, dat de frustrerende challenges eigenlijk alleen maar meer uitdaging zijn om ze toch te halen! Ookal wil je soms de haren wel uit je hoofd trekken :)
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, in PGR1 had je gewoon geen "feeling" met de auto's. Daar gleed je meer, in PGR 2 heb je echt het gevoel dat je grip hebt, en daardoor kun je heerlijk die bochten door sliden.

    De cone-challenges waren echt een ramp in PGR 1 (vond ik dan), maar omdat je nu zo'n perfecte feeling hebt met je auto is het goed te doen, en kun je heerlijk eventjes je handrem toucheren om die bocht door te jakkeren om vervolgens lekker hard tussen die pillonnetjes te racen.

    Pff, ben nog nooit zo lovend over een spel geweest! :)
     
  15. The Messiah

    The Messiah Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    1
    WTF? 5e van de wereld?
    Ik heb hem best nog wel vaak verslagen op xbox live.. hij rijdt vaak met andere belgen,zoals Airborn BE.
    Mischien moet ik ook maar is aan contestjes mee gaan doen :+
     
  16. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Wie zegt dat hij een potentiële winnaar is. Je kent de rest van het deelnemersveld niet :9
     
  17. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Cool :cool: De host verbaasde zich erover omdat ik maar rank 18 had.

    Enne, ik zit in de 2e ronde niet bij Champion Be :D

    Nou, welke wagen raden jullie me aan?
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2004
  18. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    F50? Ach, laat ik m'n smoel maar houden :9
     
  19. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Domme vraag eigenlijk 8)
    Natuurlijk de F50!
     
  20. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    De F50, F40, Porsche GT2, Jaguar en Ascari zijn allemaal aan elkaar gewaagt in die klasse :)

    Maar organiseert Microsoft zelf nog een toernooi waarbij je wat leuke prijzen kan winnen? want heb wel zin in wat prijzen!!
     

Deel Deze Pagina