Project Gotham racing 2 (golf)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Super Mellie, 28 nov 2003.

1. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Als jij graag met een Golf wilt rijden, en deze graag uitbouwen wilt zou ik zeker niet Project Gotham Racing 2 nemen.
    Ondanks dat ik PGR het betere spel vindt, zal je er weinig mee rijden, doordat het niet een topper is, en je vaak in het spel van auto's wisselt door de klasses.

De auto kan gedurende het spel niet sneller gaan, en bij NFS kan je Golf leuk uitbreidden.
    Op dat opzicht is NFS leuker, totdat je een race begint.. 8)

PS --> Speciale dag, vandaag heb ik mijn X-Box 365 dagen *)

2. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    helllo

nah driver 3 is niet lekker geloof ik...

maar wat ik wilde zeggen, idd beide games bevatten een VW golf, het enige verschil is dat PGR2 de dikste en allersnelste golf (R32)=3.2 liter V6 bevat en...

in NFS underground een VW golf 4 GTI zit, die je helemaal kunt uitbouwuh...

maar idd net wat er gezegd wordt, leuke auto misschien die R32 om in het eggie te hebben..maar als je al die andere auto's in de showroom ziet staan van PGR2 dan zie je de VW eigenlijk niet meer staan..:cool:

3. Super Mellie

Super Mellie DTM race 2 RULLLEESS

Leuk Bevonden:
    0
    hahah dat is wel leuk om te horen!!
    Ik ga ze dus gewoon allebei kopen!!
    En wat hebben jullie ook al iets van die frame drops gehoord van NFS:U is dat nou heel erg?

4. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    alleen maakt die golf in pgr2 een geluid om van te janken zo triest.
    Net als vele andere auto's die zogenaamd super bruut digitaal waren opgenomen.
    Slechts de ferrari's voldoen qwa geluid aan mijn eisen maar ik heb in diverse games betere fellere geluiden gehoord.

5. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0

Project Gotham Racing 2 :)

Laatst bewerkt: 29 nov 2003
  6. HolyKnight

HolyKnight Crazy Chemist

Leuk Bevonden:
    0
    Mhoehahaha was da nou?!? sorry hoor maar een Golf is een van de auto's waar ik gruwelijk een hekel aan heb....d'r rijden er zoveel in Nederland...om gek van te worden....Neeeh golfjes zijn voor mij in de caliber van panda's ;)

Deel Deze Pagina