1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Moeilijk hè, lezen? Altijd weer even oefenen.:+
     
  2. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, verschillende mensen, verschillende smaken en meningen.

    Ik heb ook beide titels al behoorlijk onder handen genomen. Top Spin is inderdaad absoluut top. Geen speld tussen te krijgen..

    Maar PGR2 is niet veel verbeterd?? Oei, daar ga je de mist in in mijn ogen (let op, ik zei wel, verschillende mensen, verschillende smaken). PGR1 kon mij ook niet heel lang boeien. Het zit best goed in elkaar maar toch is dit niet een spel dat zo lekker speelt dat ik hem maar bleef spelen, en wilde blijven verbeteren enz. Met PGR2 heb ik dit gevoel absoluut wel, aan alle mindere dingen hebben ze gewerkt. De gameplay is juist echt tot bijna in perfectie getweaked.. ik kan in iedergeval niet wachten tot het donderdag is en ik hem weer mag spelen op het PGR2 event :D
     
  3. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb deel 1 ook, maar vind ik ook neit erg goed, maar deel 2 wordt zeker beter, en alle previews zijn zo positief.
    aangezien je in de mooiste sport wagens kunt rijden kan het spel haast neit meer floppen, ik ga hem wel halen
     
  4. lammetje

    lammetje *PGR2-Addict*

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Een hoop mensen vinden PGR1 te lastig / te moeilijk om te spelen.
    Daar had ik in het begin ook een beetje last van. Maar zodra je goed gedoseerd met de gas (PK's) om gaat, speelt dit spel werkelijk zalig. Het neigt naar simulatie.
     
  5. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan gelijk hebben hoor, ik heb maar met 1 auto 1 circuit gereden. Toen was ik het beu. Ik denk dat het kwam omdat ik me te veel tot top spin aangetrokken voelde:)
     
  6. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Simulatie? Het kudosysteem, veel slippen, schuin door bochten, op 2 wielen rijden etc., is niet te rijmen met simulatie. Denk toch dat je dan een verkeert beeld hebt van autorijden ;).
     
  7. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik die filmpjes zo eens bekijk valt het mij op dat je veel makkelijker Kudos kunt halen. Na een paar seconden zit iemand al aan de 100 Kudos. Ook vind ik de HUD wel verbeterd, in PGR1 kon je door de grootte van die Kudosteller niet altijd de bochten goed zien aankomen.
     
  8. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    wooot...voor u staat de dagwinnaar van het PGR2 Tournament dag 1. Het is echt het vetste race spel wat ik ken, qua gameplay,graphics(!!!!) en de talloze mogenlijkheden. Het speelt heel soepel en het aantal auto's wat je kan kiezen..damnzz..dat zijn der veel :eek:

    Echt een aanrader!!

    *me krijgt het spel met de release alvast gratisch und fur niks opgestuurd..yihaa
     
  9. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd! Trouwens...wie heeft er nog meer gewonnen vandaag?

    Ik moet woensdag aan de bak maar heb nu ipv vier, elf tegenstanders....:mad:
     
  10. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Ehm, 1 of andere doed die uit brabant met ze moeder derheen was gekomen, (ze zus(je) moet btw geen strakke broeken meer dragen vind ik..maar das persoonlijk) maar die kon niet naar de finale komen dus is de nr 3 uitgenodigd maar die had nog nooit eerder een xbox aangeraakt haha..dus daar zal je niet zo'n tegenstand aan hebben vrijdag :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 okt 2003
  11. lammetje

    lammetje *PGR2-Addict*

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ en vandaag was het eindelijk zover. Om +/- 16:15 mocht de eerste groep personen die zich hadden opgegeven via XBW aan het PGR2 event deelnemen. Voor ons speelde al ook een groep mensen. Afijn, ik kon eindelijk zelf een keer PGR 2 uit proberen.

    We kregen eerst een korte demostratie en uitleg over PGR2 op een grote presentatie scherm. Daarna mochten we zelf wat rond racen. We waren nog met een kleine groep van 6 man, daardoor kon ik gelijk wat tracks en auto's uittesten onder de bekende Nosliw cheat.

    Ik heb toen Hong Kong , Yokohoma, Sydney en de meesterlijke Nuerburgring uitgetest met wat Porsche's en de 360 Challenge Stradale. Ik was erg onder de indruk van de graphics, het geluid en het aller belangrijkst de besturing.

    Daarna werd er een kleine competitie opgestart die bestond uit twee heats en daaruit een finale met vier personen.

    Iedereen moest met een lompe langzame audi TT racen op een track gedeelte van Moskou. Dus iedereen had wel kans.
    Helaas kwam ik zelf een brug pilaar tegen :D maar dat kon de pret absoluut niet drukken bij mij :). De dagwinnaars kregen alvast een schaalmodel van de Enzo mee naar huis en de rest kreeg een Xbox Live petje.

    Na deze dag hoef ik helemaal geen filmpjes meer van PGR2 te zien. The real thing is zo heerlijk. Hopend dat ik het spel snel kan kopen in de winkel :9

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2003
  12. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow dit ziet er zeker chill uit!

    Bedankt lammetje voor het verslag en de foto's_O_!


    *krijgt nog meer zin in woensdag
     
  13. lammetje

    lammetje *PGR2-Addict*

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Np ;) en ik bedank Mirik/XBW/MS voor de mogelijkheid om PGR2 eerder te mogen spelen.
     
  14. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    heuh!?! ik sta helemaal niet op die foto's..ik was toen net ff een peukie aan het roken..jmmr maar helaas :0 het was idd een coole gameroom _0_
     
  15. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja idd gefliciteerd (en als het aan mij ligt tot vrijdag).

    Ja jouw quote Xguus aka G. Bok. Je hebt al een half jaar in je sig staan dat je 600.000+ punten hebt gehaald en ik houd van zelfkastijding. Dus wat denk je? Ik wil die handschoen wel aannemen!!!!

    Tot woensdag :+
     
  16. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    /edit @Q-Dancer werkt dat wallie?
     
  17. Gompie

    Gompie Xbox rulez!

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    ik sta wel op de foto! :) Ik vond het een leuk initiatief en zeker voor herhaling vatbaar. Het spel zelf: mooie graphics, coole sound, gewoon een lekker vet spel dat je moet hebben! Alleen spijtig dat ik het moet gaan kopen en dat ik het niet heb kunnen winnen.

    Ik zou zeggen, tot op Live!
     
  18. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    In dit geal viel ik op het uiterlijk van Wallie en niet op wat ie kan/doet dus ik zou het niet weten:eek:
     
  19. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, G. Bok, lol:+

    Ik heb nooit gezegd dat ik goéd was ofzo en dat kan ik ook nooit zeggen aangezien ik mijzelf weinig heb gemeten met anderen met PGR.

    Er staat alleen dat ik zoveel punten heb, en dat is niet mis, ik moet trouwens toch iéts neerzetten bij mijn zogenaamde 'holy stats' want tegenwoordig kan bijvoorbeeld elke flapdoedel GR 50/50 taken halen en Amped tot WR#1 uitspelen;)

    Maar maak je geen zorgen er gaan er twee door naar de finale op vrijdag dus van mijn part tot woensdag én vrijdag.

    Overigens vrees ik nu al de smerigheid van de races aangezien je bij PGR2 iemand heel makkelijk in de spin kan laten gaan door hem te beuken, ook de Audi TT zijn alles behalve faforiet bij mij, geef mij maar blazende F50's want met die auto's haal ik mijn voordeel aangezien ik die goed kan 'handlen' al zeg ik het zelf:)



    Oja, het zijn ondertussen 677083 Kudos
    :p
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2003
  20. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    hahaha sta nu op 300.000+ (afgelopen 3 dagen zekers 50.000 punten gehaald).

    Als het aan mij ligt racen we enkel handgeschakeld in de snelste bakken. Met minder snelle auto's heb ik zeker in het begin dat ik een spel speel de neiging veels te vroeg te remmen. Ben dus voor superauto's en handschakeling :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina