Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    ben nu echt een heel eind opweg met het spel.... maar het wordt op een gegeven moment zo saai.... en weer een race van 2 rondjes...... en dan weer een tijd rit van 1 ronde... das toch klote? ik wil gewoon rondjes draaien op de banen en dan zo'n 8-10 rondjes ofzo!! dan heb je pas het gevoel echt te racen... en die cone-challenges zijn ook @@#$!. dat met stijl rijden wordt toch echt lastig als je na een lang recht stuk een sprong krijgt en dan ook nog door de poortjes moet rijden die dan links onderje zitten..... :p maar hetis en blijft een mooi spel..

2. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Misschien heb je daar wel gelijk in. Maar de gamers die maar af en toe achter de Xbox gaan zitten zouden dat denk ik niet zo leuk vinden.
    Maargoed, we hebben toch nog altijd live! Daar kun je lange races maken hoor :)

Ik zit nu overigens bij de track specials. 19 goud, de rest platinum. Maar die platinum moeilijkheidsgraad is niet echt goed uitgebalanceerd. Die speed cam's, 1 on 1's en street races haal ik meestal binnen no-time. En die cone challenge's, time trial's en hot lap's doe ik tig keer langer over. Beetje jammer wat het gaat nogal op m'n zenuwen werken.

Laatst bewerkt: 27 jan 2004
  3. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Try the Nurburg... die is wel lang genoeg d8 ik zo :)

4. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    :eek: Ik moet nog 24 platinum. Enkel 1 speedcamera challenge - op de Nurbugring met de Noble - waar je 209 moet rijden en ik rijd elke keer max. 207 |:- Verder juist enkel nacht-streetraces. Man die vind ik echt 3 x niks. En iets van 15 cone-challenges.

Hot Laps en Time Trials vind ik erg goed te doen juist, heb ik meestal binnen no time :)

5. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het spel is saai geworden, ik speel het ook bijna niet meer.
    En waarom? Wat valt er te doen nadat je hem hebt uitgespeeld?
    Verder gaan op Platina? Wat mij overigens nooit lukt (of k moet men sociale leven opgeven). Die time challenges enzo boeien me ook niet. En live begint ook te vervelen. Of ze zijn slecht, of ze zijn té goed...

6. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Nougoed, dat zegt misschien wel wat over jou doorzettingsvermogen. Soms doe ik er ook een uur over om een race te halen. Maar dat vind ik juist kicken. Maar soms wordt het wel iets te asociaal zoals ik al aangaf.
    En wat betreft live... Je moet gewoon de juiste mensen vinden waarmee je kunt spelen. Ik heb laatst 90% van m'n friendslist leeggegooid uit de MM3 en UC tijd. En ben ik nu langzamerhand aan het opvullen met wat leuke PGR2 gasten waar ik lekker aan gewaagd ben. Vanalles zit er tussen :p Nederlanders, amerikanen, engelsen, fransen, noem maar op.

7. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang heb jij het spel al? Ik speelde het 2 maanden achter elkaar door. En het is me nu gewoon gaan vervelen. Het wordt tijd voor wat nieuws!

8. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    2 maanden en dan is platinum nog te moeilijk? 8)
    Ik heb hem ook al sinds de kerstvakantie hoor :)

9. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof me, k heb de helft op platina. Maar ik heb er echt geen zin meer in... wat is er leuk om 3 uur aan een domme conechallenge te zitten....
    Ik doe het voor men plezier en niet zo gefrustreerd worden dat ik men controller et raam uit wil gooien!

10. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het ook leuk om splitscreen te doen, dit doe ik veel vaker dan xbox-live. Gewoon een beetje racen tegen mijn broertje bijv. met de BMW M3 tegen de Porsche Cayenne op de Nurburgring

11. Quadra

Quadra M-a-x-i-m-u-s

Leuk Bevonden:
    0
    dat dacht ik ook hoor Snakie maar als je op een gegeven moment nog maar 10 hoeft en je hebt die 10 gehaald ben je wel blij dat je bij die gene mag horen die platinum hebben gehaald dus mag je lekker showen met je TVR zonder gecheat:cool:

12. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    De live! optie vind ik ook een beetje saai... je mochten wel wat meer opties doen bv, cat and mouse... Free roam... destruction derby optie... noem maar op... het enige wat je kan doen is een beetje racen...

13. Quadra

Quadra M-a-x-i-m-u-s

Leuk Bevonden:
    0
    we spelen vaak genoeg cat en mouse dus dat kun je zelf doen met 8 frienden van je

14. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Alleen maar een beetje racen... daar draait het hele spel toch om :confused: Wees blij dat PGR2 dat beetje racen erg goed heeft uitgewerkt, ik denk dat een game als MM3 meer bij jou past, PGR2 is gewoon racen pur sang en dat hoort zo!

15. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Sinds dat ik GTA heb gekocht heb ik PGR2 niet meer aangeraakt. Hopelijk komt er binnenkort een leuke downloadable content, want ondanks dat ik het niet meer speel blijft het een super spel.

16. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag met een guest de Nürburgring gedaan met Cerbera's, alleen dat rechte stuk alleen al hebben we 30x over gedaan, echt geniaal gewoon :). Daarna 360's lopen draaien en Big Tymerz - Get Your Roll On.mpg (doen ze precies hetzelfde :+) opgezet, dan voel je je toch ff stoer :p.

17. Orangina$

Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu eindelijk mijn allerlaatste Cone Challenge gedaan: sinds ik de KWS op platinum gehaald heb, ben ik aan de Arcades begonnen. Daarvan zijn nu alle cone challenges gehaald, ben nu begonnen met de Timed Runs. Ik ben bang dat er wel weer ergens een of andere nachtelijke timed run in Chicago bij zit, niet speciaal mijn favoriete banen... Wel leuk dat je in Arcade eens geforceerd wordt om met onverwachte auto's te rijden (en dat je de challenges daar ook mee halen kan). In KWS heb ik veel met "rare" auto's gereden, en daarmee best wat platina's gehaald, maar daarbij kon je ook maar een paar auto's gebruiken (meestal de op een na of twee na beste uit hun klasse). Leuk om eens de Toyota 2000GT te kunnen rijden, bijvoorbeeld.

18. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt zeker geen Live of wel?

Om nou na de KWS nog al die andere bende op platinum te gaan halen... de KWS komt me echt helemaal de strot uit.

Voor nachtelijke 'tunnel'races in Chicago gewoon je tv op zn lichtst zetten :)

19. The Messiah

The Messiah Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Eindelijk!! Eindelijk heb ik alles op platinum gehaald.Alleen 1 probleem,xbox live doet het nu niet :{ Kan ik dus niet online racen met de TVR.Naja.
    Ik heb er nog best wel veel tijd in gestopt,bij sommige races deed ik er erg lang over,soms wel een uur.. en dan ben je het wel zat hoor.Maar toch doorzetten he :+ Die 1e speed race heb ik ook nog wel lang over gedaan,je moest 149km per uur halen als ik het goed heb,ik steeds 148... wat was dat kut zeg:p
    Wat me ook nog bijbleef was een cone challage waar ik zo rond de 14.000 punten moest halen,ik had de race afgerond,had ik gewoon 13,999 punten...ouch.|:-

20. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Idd de Arcade races zijn zeker leuk om uit te spelen, je wordt in een vreemde wagen gezet (met veel had ik weinig gespeeld) en toch zit je met allemaal zeer verschillende, maar zeer concurrende wagens om je heen. Zo weet ik nog dat er een Arcade race was waarbij ik geloof ik een AC Mk III (iig de Cobra) had en ik moest racen tegen een Porsche Cayenne Turbo, een Bentley Continental GT en nog wat wagens. Echt geweldig, ze waren allemaal evengoed maar wel totaal verschillend! Overigens vond ik de Cone Challenges het beste: vooral het laatste onderdeel Slippery when wet! Echt lachen Cone Challenge en zeiknatte straten :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina