Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Messiah

The Messiah Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Eindelijk kan ik nu op live met m'n TVR,word ik gewoon ervan beschuldigd dat ik de action replay gebruikt heb :{ Tot 2 keer toe,gebeurt dit bij jullie ook wel is vaker?

2. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Hmmm... Ondanks dat ik zelf nog niet alles op platina heb (maar ben wel heel erg goed bezig) hoor ik dit wel vaker ja! Maar ja ik maak me er niet zo druk om hoor. Vaak zie je het wel als iemand die TVR 'onrechtmatig' :p verkregen heeft, dat zie je gewoon aan zijn/haar (in sommige gevallen :)) rijstijl. Je ziet het zo of iemand die auto echt verdient heeft...

3. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ook, maar als iemand er last van heeft zet ik 'm gewoon uit :). Heb trouwens wel alles op Goud uitgespeeld.

Idd, iemand die die Cerbera eerlijk gekregen heeft rijdt secondes voor op de rest, daardoor val ik soms door de mand :+. Lekker bakkie, dat wel, maar 't is ff wennen :).

4. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, dat heb ik zelfs met de Mercedes CLK. Er zijn ook echt lui op Live die de singleplayer nog nooit gespeeld hebben. |:-

Toch kan je aan de rijstijl vaak wel zien of iemand hem zelf geunlocked heeft of dat ie een (trieste) cheater is.

Laatst bewerkt: 29 jan 2004
  5. kula

kula jiehaa

Leuk Bevonden:
    0

Je weet toch wel dat je ook met splitscreen op Live kan he? :)

6. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Kun je trouwens nog op een andere manier kudo tokens unlocken dan op live of kws? Ik dacht toen met die prijsvraag iets gelezen te hebben dat het ook kon in arcade mode.

7. Orangina$

Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die waren zeker stoer, en je rijdt ook nog eens met mooie bakken zoals de XJ220 en de GT40. Die met de Viper was trouwens wel gruwelijk, hij was echt heel makkelijk om op platinum te halen, maar juist omdat hij zo simpel was wou ik per se twee volle laps linken. Dat duurde dus wel weer lang, maar ik heb uiteindelijk toch wel een redelijk mooie score binnengehaald (ca. 3x zo hoog als nodig was voor platinum). De Timed Runs zijn weer gruwelijk als vanouds, er zitten weer tonnen tracks bij met van de irritantste rotbochtjes uit het hele spel.

8. loris65

loris65 4-stroke chief

Leuk Bevonden:
    0
    huh?

goedemorgen,
    dat valt dan wel op ja..

groeten uit groningen

Laatst bewerkt: 29 jan 2004
  9. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Groeten terug.

10. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat weet ik maar dan kan je niet een beetje kloten met die auto's want dan nemen de tegenstanders weer de snelste auto's, en dan ben je bijna verplicht om die ook te nemen.

11. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    je kunt natuurlijk ook zelf ffies hosten, en je nodigt een paar vrienden uit en KLOTEN MAAR

12. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat doe ik ook weleens ja, maar niet iedereen wil dat.

13. X-Seventeen-X

X-Seventeen-X Forum lurker

Leuk Bevonden:
    0

Je kan in Arcade Mode ook gewone Kudos halen en die komen dan bij je totaal, zodat je uiteindelijk weer nieuwe Tokens krijgt. Dus het kan ook met Arcade Mode.

14. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Ja Arcade is echt de moeite waard, vooral als je van Cone Challenges houdt :9 Die XJ220 was echt gruwelijk, vooral omdat je flinke snelheden haalde en dat ding slippen _O_ De GT40 (ik geloof dat dat de laatste CC was toch?) was ook geweldig, een mooie afsluiter en redelijk te doen om twee laps te linken. Echt geweldig, PGR3 moet meer Slippery when wet hebben, maar dan ook meer extremere wagens. Zo had ik ook wel met de Enzo op natte straten willen scheuren, maar ja zo was het ook best met de XJ220 8)

15. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die hot-lap in de american musle lukt mij echt niet, heeft iemand tips voor de auto ofzo.

16. DonScorpion

DonScorpion Guest

gewoon de ac cobra nemen, en niet teveel driften want dat kost alleen maar tijd.

17. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die gebruik ik maar morgen ga ik maar eens wat oefenen.

18. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit nu nog bij de Track Specials Serie, heb verder alles op platinum... Maar ik trekt het gewoon echt niet meer om geconcentreerd die game te spelen, ik ben het echt zat na zo'n 60 uur serieus gamen :)

19. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Moet je mischien wat meer live gaan spelen. Dan komt het wel weer.

20. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    das een roadster :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina