Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orangina$

Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, je moet niet de AC Cobra 427 hebben, maar ik denk dat hier de Mustang Cobra SVT bedoeld wordt... De snelste auto in die klasse is nog altijd de Corvette Stingray, dus die zou ik aanraden. Die vereist wel wat oefening (zoals wel meer American Muscle auto's) maar het resultaat is absoluut de moeite waard. Evenals het geluid, 7 liter V8, fantastisch! :9

2. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Zo, nog de laatste drie races op goud (kut Enzo :p)... en dan heb ik hem op goud uitgespeeld. Met al rond de 80 platinums.
    Maargoed, een paar klasses bij de super cars (met de 360 modena) moet ik een vet moeilijke timed run nog op platinum. Ik denk dat jullie hem nog wel herinneren. Zo'n vet simpel circuit in Florence (6 rondjes). Met 4 bochten naar links. Die moet je helemaal perfect rijden. Maar dan nog lukt het niet.
    De ghosts die ik bekijk gebruiken allemaal handrem terwijl ik helemaal verzot ben op netjes aanremmen met de trigger en dan vol uitacceleren.
    Maargoed, mijn vraag is dus hoe maak je precies gebruik van die handrem. Rem je eerst en dan handrem? Of rem en handrem je tegelijk? Weet ik veel. Ik kan wel wat advies gebruiken, want op die manier kom je veel sneller de bocht uit.

Laatst bewerkt: 30 jan 2004
  3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Simpel: Gebruik de Corvette Z06.

4. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Sure? De top 10 gebruikt allemaal Modena's. Maar lukt het dan gewoon met fatsoenlijk aanremmen?

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja ik heb die gehele klasse op goud/platinum weten te halen met de Corvette Z06. Heb me eerst kapot gereden met de Modena en vervolgens in één poging met de Corvette die plakken gehaald.

6. toiletboy

toiletboy Giggity, giggity!

Leuk Bevonden:
    0
    wouteR is nogal fan van de Corvette. Die vind-ie zo lekker remmen :p

7. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind hem ook erg fijn! En hij heeft zeker gelijk t.o.v. die Modena. Halleluja, ik had die Timed Run letterlijk de eerste keer! Fijne wagen, erg vreemd aangezien je in de top 50 (naast de vele delfino's) een hoop Modena's ziet.

Alleen nog een beetje moeite met de overtake in Florence met die Corvette.

8. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik dacht ook al... Wat lullen ze nou, een cobra bij American Muscle :confused:

9. DonScorpion

DonScorpion Guest

foutje van de baas

10. Orangina$

Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

Leuk Bevonden:
    0
    Met de Z06 kan die Timed Run dus ook... ik heb hem zelf gehaald met de Viper (na eindeloos proberen met de 355, wat een van mijn favorieten is). De 360 heb ik nauwelijks gebruikt, vooral de Turbo en de Viper. De 360 verliest mij te veel op acceleratie (met name tegen de Delfino), dan is de snelheid van de Viper handiger.

Dat veel mensen andere auto's gebruiken dan de Z06 komt met name door zijn onbekendheid: in deze klasse gaat men snel voor de Ferrari's, maar weinigen proberen uberhaupt te Z06. 't Is natuurlijk ook een vrij onbekende auto buiten de States (de Z06-versie dan), je leest er zelden over.

11. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Woohoo! Vandaag voor het eerst uitgespeeld. En meteen op gold :) Ik heb al 118 platinum en 54 goud. Dat worden slapeloze nachten 8) Moet nog 3 cars kopen en 1 unlocken. Nu wordt de singelplayer echt pas leuk!

12. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Goed dat je het vraagt want die timed run is echt moeilijk en ik krijg hem gewoon niet op platinum, het ergste is dat ik de 1e 5 ronden foutloos en op schema loop en dan alls in het laatste rondje verpest, en ik rem ook met de trigger en haal het niet op 3 seconden(meestal door het laatste rondje).
    Kan iemand ff zegge hoe je je handrem bij elke bocht moet gebruiken en met welke snelheid?
    Bijv, g remmen bij de 2e bocht als je het snelheidsbordje ziet, zo wordt het voor anderen een herkenningpunt waarmee ze het makkelijker kunnen halen(zoals mij)
    Please reply snel

13. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Zoals Wouter al zei moet je de Corvette halen. Dan heb je het zo! Zonder slippen.

14. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    ik deed alles gewoon eerst goud met modena... Platina met delfino... die corvette heb ik nooit gebruikt...

15. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb die hele serie met de modena gedaan, heb er erg veel frustratie aan over gehouden :D:D Wist niet dat ik voor sommige dingen beter de Corvette kon gebruiken... Tsja ik kijk op het scoreboard en aan de hand daarvan kies ik m'n auto.

16. kula

kula jiehaa

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook ff een tijd zetten voor de weekly challenge :) wish me luck.

17. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    ja precies, doe ik ook meestal... en dan probeer ik het een half uurtje, probeer ik een andere auto en dan lukt het gewoon...
    neem nou die F50, die staat bijna overal bovenaan... en die F40 Vind ik toch echt lekkerder rijden... {iets sneller}

18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    ik reed een paar dagen geleden via XBconnect tegen iemand en die had een rood kleurige Porche (de porche die je krijgt als je'm op zilver uitspeelt) ik kan alleen wit krijgen als kleur :confused: hebben jullie ook rood kleurige porche...want ik kan die kleur niet kiezen alleen maar wit

ok thnx weet ik dat ook weer :9

Laatst bewerkt: 31 jan 2004
  19. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    {Copy, Paste from Gamefaqs}

Go online, and either join/make a game.

Choose the car you wish to change the colour of. (eg Ford Focus)

Choose a car in a different class with the colour you want the first car to be. (eg VX220 for orange)

Go offline, and go to either single player kudos challenge, or ghost trials (the names may be wrong, it's from memory)

Select the class of the car with the colour you want to be changed. (eg the class with the Ford Focus)

Keep pressing A until you see the small 3D version of the car on the right hand side. Do not select it with A.

Once you have seen this screen, keep pressing B until you are back at the title screen.

Join/Create a game on xbox live, and the car you chose (Ford Focus) should be the car you have selected, but in the colour of the other car. (orange from the VX220)

This can be done with any car in the game, but will not ''transfer over'' stripes onto a car without them.

20. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    moet het nog doen met deel 1

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina