Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Nee de BMW Z3 zit er niet in, die zat in PGR1. Wel zitten de X5 4.6is, de Z4 3.0i en de M3 erin, dus smullen geblazen voor BMW liefhebbers (<- me :9 ).

Offtopic: Metal Mark jij hebt echt een zieke avatar ;)

2. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Misschien een beetje demotiverend. Maar die eerste 4 à 5 series zijn echt gemakkelijk op platinum. Daarna wordt het een stuk moeilijker.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Laatste series zijn zelfs ronduit saai op Platinum naar mijn mening :p Maarja misschien iets teveel tijd in gestoken ooit...

4. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    tjah het spel is ook te saai in MP om hem op platinum uit te spelen... de meeste doen eerst zilver dan goud en dan moet je daarna ook nog eens platinum doen...

5. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja zo heb ik het ook gedaan, eerst silver, toen goud en nu bezig met platinum en nog steeds blijf ik het fun vinden, vooral de cone challenges vind ik echt fun, ik vind het niet eens erg dat ik een cone challenge 4 keer moet overdoen, het is gewoon fun, al mochten ze van mij wel wat langer zijn en wat moeilijker :)

6. DonScorpion

DonScorpion Guest

Langer zijn!!! 2 Rondjes aan elkaar linken vind ik wel genoeg. Weet je niet hoe frustrerend het is als alles de hele tijd perfect gaat en juist de laatste bocht knal je tegen de muur of raak je een pijonnetje |:-

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    precies ik heb vanmorgen met de Cayenne turbo Porsche zo'n dinkjuh gehaald.....13000 moest je halen ik was echt blij toen ik er over de streep was...'k had 13567 gehaald :9 maar die banen moeten echt geen 3 banen duren das echt teveel....

8. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vind het wel spannend eigenlijk, als ik 1 ronde aan elkaar link komt er nog geen echte spanning, bij 2 ronde aan elkaar linke wordt ik gek van de druk om geen fouten te maken, als je dan 3 ronden aan elkaar zou moeten linken lijkt het me echt fun, wordt je bijna helemaal gek als je een foutje maakt!!
    Bij 4 rondes aan elkaar linke en het gaat fout ga je denk ik met je xbox gooien maar die 3 riondjes linken zou nog wel gaan en zou het spel ook meteen echt moeilijker maken, want de platinums cones zijn nou nooit echt super moeilijk vind ik, toen ik het spel op goud uitspeelde had ik bij de cones atijd al bijna op 500 punten na meestal al de platinum, als ik 2 keer ging oefenen had ik hem zo op platinum, vooral de laatste paar series vanaf super cars en track specials worden de cones echt makkelijk, vooral omdat je zo veel kan slippen en de accel van je auto veel goedmaakt.
    Maar inderdaad, als je in de laatste bocht tegen een pionnetje aan rijd is het tamelijk frustrerend, maar dan moet je gewoon zorgen dat het de volgende keer niej gebeurd :) ;p

9. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik krijg volgende week pgr2
    maar ik heb nu pgr1
    heel frustererend als het niet lukt
    maar ik heb een vraagje
    moet je als je op live wilt spelen met bijvoorbeeld de ferarie enzo moet je die dan eerst in single player winnen

10. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je moet alle auto's kopen al wil je ze online gebruiken (niet zoals in mm3 dus)

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je moet de auto's kopen inderdaad, met het Tokens systeem. Dat betekent echter niet dat je helemaal tot aan de Ferrari klasse moet komen in de single player. Je moet gewoon voldoende Kudos Tokens hebben verdient.

12. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Zo, ik moet nog 30 races op platinum :D
    Damn, die cone challenges zijn saai...

13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    damn wat goed ik moet er nog 61 :mad: Dat word dit weekend maar ff aan het werk...heb 1.294,151 Kudos...Kudos Tokens over 1 :D....97/102 wagens...

in KWS 61 goud en 111 platina
    in AM 10 zilver 44 goud en 6 platina

M'n status nu:

Total Km
    5774.1 :D
    Total Time
    78.38.08
    Most Used Car
    Enzo Ferrari
    Average Kudos P.E.
    5.554.....he damn net geen 5.555 8)
    Time Online
    -;--
    Time in Showroom
    03.53.36.....damn wat moet ik daar zo lang :confused:

14. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    IK had het k*tste ooit meegemaakt was ik een cone challenge aan het doen, was al een uur bezig om het maar te halen was ik net voor de start (ga ik altijd de auto met de handrem naar rechts of links gooien om nog meer kudos te maken) bots ik nog geen meter voor de finish tegen de muur.:mad::mad::mad: Toen kon ik de xbox echt wel uit her raam flikkeren maar gelukkig heb ik 'm nu wel gehaald :D.

15. Radical

Radical Forza!

Leuk Bevonden:
    0
    voeg mij toe bij xbox l!ve : RadicalNL

16. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Zeker weten! Die cone challenges zijn altijd kut. Ik ga in de 2e ronde ook altijd een standje lager rijden. Dwz minder risico. En wat krijg je dan, dat je te laat bij de volgende cones bent... of dat je te krampachtig speelt. En dan verneuk je het weer. Ik doe er ook altijd erg lang over voordat ik die kutdingen haal.

17. ..::Alpha::..

..::Alpha::.. Challenge me

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nou bijna alles op goud gehaald, en vind het wel best zo eigelijk, alles op platinum gaat mijn sociale leven teveel beinvloeden ben ik bang voor, wel jammer wat die tvr 12 speed is echt focking snel.

18. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jah je moet het je idd afvragen of et al die uren (en al die frustratie) waard is. Ik ben nu bijna klaar met alles op goud halen en dan vind ik het wel prima.

19. Quadra

Quadra M-a-x-i-m-u-s

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de tvr speed 12 fare and square gehaald maar dat is ook niet alles hoor want als je gewoon op live gaat en je wilt ergens joinen dan wordt je gewoon weer gekickd omdat hun zien dat jij een tvr hebt maakt niet uit als je er niet eens mee raced

20. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    bij mij vragen ze altijd vriendelijk of ik een wat langzamere car wil nemen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina