ik heb nu alles op goud, en ik ben blij met mijn Mercedes... alles op platinum gaat me toch niet lukken, of ik zou helemaal geen leven meer hebben... toch vet als je de Cerbera hebt
Inderdaad ik ben er best trots op dat ik alles op Goud heb uitgespeeld, inclusief de gehele Arcade races. De Mercedes CLK-GTR en de Porsche GT1 vind ik echt goede auto's, ik zou ook best de TVR willen hebben maar zoals PF: het gaat me toch niet lukken...
Ik vind het juist hartstikke leuk om alles op platina te halen. Ik moet er nu nog 25. En als je dan eindelijk (ook al is het 2 er uur) die platina medaile hebt, dan is dat echt vet! Ik heb tot nu toe meer single player gespeelt als online.
jammer wat ik jammer vind is dat je bij platina die tvr pas krijgt, laten ze dat wat eerder doen, bij goud bv. ik heb nl. geen live en dan heb je er weinig aan (niet dat ik hem al heb overigens), laten ze op het eind nog een aantal challenges erbij komen in sommige klasses of zo, dan kun je die auto's nog ergens voor gebruiken
Re: jammer Ja en dan? Dan speel je Platina uit om dat 5 seconden een eindscherm te zien van: You finished PGR2 on Platinum. Das leuk :{ Je moet die TVR gewoon zien als het ultieme, een grote beloning
zekers zekers, dat zal ik ook echt wel doen, maar het probleem is dat het ook wel leuk zo zijn als er daarna nog een paar baantjes vrijkomen om met die TVR overheen te karren, je hoeft daarna echt niet nog een eindfilmpje. maar het is dan meer een gebaar van goed gedaan, hier heb je nog een paar banen om je lekker op uit te leven
Wat ook leuk zou zijn is gewoon een kilometers-lange rechte baan, en dat je daar ook tijden kan neerzetten enzo . Beetje á la NFS .
Hey, ik had een vraag. Kun je ook instellen dat de besturing in de garage en de showroom inverted is? Ik heb al bij options gekeken enzo maar ik kan het niet vinden. Tis niet echt belangrijk maar als het kan zou het wel relax zijn.
heb vandaag alweer een paar gouden en platina gehaald thnx Don voor je tip Zullen we nu ff online gaan op XBconnect ??
Re: jammer Nee man, die auto is juist de enige motivatie voor mij om de laatste 10 races ook nog op platina te halen. Anders was ik er al lang mee gestopt. En ik hoef er niet mee te rijden, als ik 'm maar heb!
Gewoon heel erg veel proberen en je supergoed concentreren. Over de eerste hotlap in SUV heb ik meer dan een half!! uur over gedaan, en over een hotlap in de Trackspecials heb ik meer dan een uur over gedaan. (Ik ben ook maar een mens )
Ik baal er echt van dat ik geen live heb, deze topgame zit nu al weer stof te vangen omdat ik liever met wat nieuws bezig ga
Ik heb vaak zat bij cone challenges dat het na een uur nog niet gelukt is. Als het eenmaal niet lukt lukt het de rest van de dag gewoon niet meer.
Whooptie - doo! Gisteren eindelijk alles op Platina uitgespeeld. Wat eerst onmogelijk leek is dus toch gelukt. De TVR rijdt heerlijk.