1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gompie

    Gompie Xbox rulez!

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik eigenlijk wel ongelooflijk veel hoor. En dat is dan zonder cheats enzo? Ik geloof je wel, maar ik vind het toch wel héél goed van je hoor.

    Of heb je de Amerikaanse versie? Naar het schijnt hebben ze daar een oneindig aantal jokers. Klopt dat? Heb al van mensen gehoord dat ze een miljoen kudo's hadden. Is toch te gek hé. Dat kan gewoon niet zonder cheats.

    Oh ja, ik heb slechts 182900 kudo's. Heb nog niet eens de F50. :'-(
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2003
  2. lex_esco

    lex_esco Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dus die kill met die blauwe maxies die 3de was en nu toch door mag!

    Ik en me matti hebben idd niet eens een xbox we zijn meer fervente pc gamers. Vroeger was ik echt een console gamer ik own ze allemaal tot en met me Dreamcast.

    Op die Dreamcast vond ik Metropolis Street racer een van de dopeste games!

    Dus ik heb nog wel een beetje basis....

    Voor de rest was je gewoon door 1 keer de muur te raken weg uit de competitie ik bedoel ik hoop dat we vrijdag wel een wat ingewikkelder parcours krijgen want zo kan je nooit upcatchen!

    Die garage optie was er ook niet ook een beetje jammer....

    Ik ben dus van plan een xbox aan te schaffen speciaal voor deze game vandaar dat we meedoen...

    T was wel strak hoor vandaag ik zie jullie boys vrijdag wel...
     
  3. M3GA D3ATH TDH

    M3GA D3ATH TDH THA UNREAL MASTER

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook meegedaan, ook op de foto BTW..
    was egt vetjes daar, al1 de foto's zijn iets minder relaxed dan daar zelf, die kamer zag egt helemaal groen!!
    Was 1ste geworden mar ze zegge dat ie niet op PGR 1 lijkt.
    K was eigelijk gekome voor de game te teste, mar won tog, moes nog ff uit brabant kome mar was egt de moeite waard..
    Een game een schaal model van de enzo en een xbox live pet erbij :) Vrijdag kan k al1 nie kome, wel klote majah..
    Iedereen dan nog suc6 en GAME ON!!
     
  4. lammetje

    lammetje *PGR2-Addict*

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja , slippen (powerslide) , schuin door de bocht (gecontroleerd overstuur), op 2 wielen dat is toch echt mogelijk met een race auto's. Ooit gehoord van Japanese drifting ?
    http://www.neo-force.net/movie/dri_71.wmv

    Je gaat me niet vertellen dat PGR dezelfde besturing heeft als Burn Out / Out Run of Crazy Taxi 3 en Need for Speed. PGR is toch echt deels simulatie met arcade elementen. :p

    Waarom denk je dat de gemiddelde leek van de baan spint ?
    Je kan net als DTM driver niet overal vol gas en dat is met de meeste arcade spellen wel. Afijn, ik heb deel twee gespeeld en daar lijkt je de pk's meer onder controle te kunnen hebben. :D
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2003
  5. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het HELEMAAL mee eens!

    Nee, cheats zijn lame. Na een pepaald quotum (eerst moet je ALLES goud moest halen in Kudos Challenge) krijg je inderdaad infinite jokers, en krijg je de mogelijkheid om je totale score te verdubbelen met veel spelen. Echter, soms streef ik naar een grotere perfectie dan het verdubbelen van mijn Kudos score. Zo heb je in New York de Style challenge, waarvan je de hele race, drie rondes in één hele grote combo kan doen. Crashen is dus helemaal uit de boze, ik start al opnieuw als mijn combo is afgelopen en erbij wordt opgeteld. Het was mij gisteren bijna gelukt maar net voor het einde telde hij mijn score (een combo van 2166Kudos) erbij op.

    Vandaar dat ik zo veel Kudos heb. Het meeste aantal Kudos staat overigens op de naam van Galv, een Amerikaan die er net wat over de 700000 heeft.
     
  6. Gompie

    Gompie Xbox rulez!

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    OK, bedankt voor de uitleg. En nu ga ik even pgr spelen. ;)
     
  7. TylerDurden

    TylerDurden -------------------

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook meegedaan aan PGR 2 evenement en sta ook op de foto :D.
    Jammer genoeg niet gewonnen :'-(
    Maar het is echt een supercool spel, heel mooi, de besturing is ook makkelijk, heeeeeel veel mogelijkheden. Dit is echt een zoooooeeeper spel !
     
  8. M3GA D3ATH TDH

    M3GA D3ATH TDH THA UNREAL MASTER

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveelste was je dan geworde?
    ben benieuw wie het vandaag zijn. :)
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Masster Chief en ik wonnen vandaag. Zometeen foto's / verslagje,
     
  10. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Let's get ready to battle and race Wouter :+ mhuhahahaha
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Grote uitvoeringen op verzoek verkrijgbaar :) Ik had geen tijd/zin m'n cameraatje goed in te stellen, vandaar dat er een aantal (misschien wel leuke foto's) een beetje mislukt zijn. Die staan hier niet bij.
     
  12. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    woei..congratz wouter en die andere..die modelversie van de Enzo is vet he? Hij staat nu helemaal uitgeklapt op me kamer te pronken *trots
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Leuk ding ja, ben er alleen nog steeds niet over uit of het een mooie auto is though :)
     
  14. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Vertel Wouter, wat vond je van pgr2(en crimson)
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Goed, wat ik van PGR2 vond.

    Ik had het al een aantal malen gezien, maar liever niet willen spelen. Graag had ik hem op 28 november uit de winkel geplukt, of van de mat geraapt, hem uit het seal gescheurd, de zegel bruut verkracht en snel het boekje lezen (waar tegenwoordig niks leuks meer in staat maar goed). Dit gooit dit dan een beetje in de war, en zeker aangezien je direct alle auto's had (wel zo leuk, die cheat) was die magie helemaal verdwenen.

    Nelis en XMSTXRDXM vonden hem niet zo goed geloof ik. Ik ben er ook nog niet over uit. Ik vond hem namelijk te makkelijk. De Enzo kon je, na een kleine acclimatisatie, zó oppikken. Niet direct flinke Kudos scoren natuurlijk, maar het rijden was niet moeilijk. Dat vond ik wat jammer. PGR1 vondi k juist leuk omdat het enigszins moeilijk was. Nu begreep ik van Nelis en XMSTXRDXM dat zij hem wat moeilijk vonden juist.. Dus meningen daarover verschillen enorm.

    Gelukkig wel even de scoreboards kunnen bekijken, die zitten leuk in elkaar gelukkig.
     
  16. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    ....check dan alle details etc..ik vin hem echt TE bruut..maar goei..je mag hem ook naar mij opsturen hoor:)
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja ik ben misschien ook wel teveel verwend. De graphics had ik immers al gezien en kwamen er niet zo lekker uit op die vage TVtjes die er stonden. Ook het geluid stond natuurlijk niet hard, en is niet te vergelijken met dat uit een DD5.1 setje, terwijl dat juist erg indrukwekkend is - Vond ik na dat ik hem een aantal maanden geleden al had gezien.

    Die nieuwigheid van de 'coolness' was er dus al af, dat is jammer, want het is inderdaad een erg interessant spel. Final judgment pas wanneer ik het echt spel in handen heb, en ik het bijna heb uitgespeeld :) Ik vond btw wel dat de Focus veel lekkerder slipte dan bv de Enzo. Die eerste gooide je in een slip, en kon je weer heerlijk terugplaatsen in een goede richting. De Enzo leek veel zwaarder, stroever om lekker mee te crossen. Leek...
     
  18. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Het probleem met die Audi Tt'tjes vond ik dat ze qua accerelatie ongevlovelijk sloom waren, dus je moest echt goed uit de bochten komen wilde je een btje snel behouden..van mij mogen we vrijdag idd in een Focus rijden en op een meer ingewikkelde map, want ik kwam nu bij alletwee de heats als eerste uit de bocht en kon zo de hele rit (foutloos) uitrijden..daar was geen kont aan. Maar we zien het vrijdag wel denk:) Groetn
     
  19. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    hmm ga ik dan toch gelijk krijgen en wordt nfs Underground wel een pgr2 beater.
    we zullen de vele reviews af moeten wachten wouter.
     
  20. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik moet niet een game hebben die tegenvalt, tegenwoordig vallen alle games al tegen die ik koop :mad:

    Kan een van jullie mij trouwens vertellen hoe het met die Showroom zit? Kan je net als een FPS er doorheen lopen, de gruwlijke details van de auto's bekijken en dan een test rit ermee maken? Dat lijkt me echt gruwlijk !!! :)

    En gefeliciteerd WouteR !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina