1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Echt leuk dat er nu al een aantal zijn die het gespeelt hebben, wil hem echt graag. maar heb gewoon bijna geen budget (op vakantie binnenkort) en ik heb heir nog wat games thuis liggen waarvoor ik bijna geen tijd heb om het uit te spelen

2. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Ehm, je kan er idd doorheen 'sweven' en er zijn allemaal gangen waar de auto's van een bepaald merk/type instaan die je kan bekijken. En je kan er info over opvragen en een testrit mee maken. Een errug coole feature als je het mij vraagt!

En btw, als je dit spel koopt heb je zeker geen miskoop, hey is nl gewoon een VET spel! Punt.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wij reden met de Audi RS6. Ja ach mijn 'kritieken' of meer eigenlijk kleine 'twijfelpuntjes' die bij me opdoken zijn puur persoonlijk. Ik denk dat het wel gewoon een vette game is. Met het opwerken naar hogere klasses, de online ondersteuning etc. We reden overigens over het Xbox Live netwerk, dat netjes leek te werken.

4. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan, bedankt voor de informatie, ik koop hem gewoon en dan zie ik wel :)

FF jullie Ass Kicken met Live :D

5. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Jeps, over Live! hadden wij totaal geen lag en dat beviel zeer goed! Er zijn talloze opties in het spel zoals dat je bijv. de ghost-rit van de nr1 van de wereld op een bepaalde baan kan downloaden en daar tegen racen zodat je weet waar je je kunt verbeteren..errug netjes uitgewerkt!!

6. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    ja supreme NL dat heb ik gelezen laatst dat dat kan....

Ik stond ook verbaasd, dat si egt gruwelijk vet.......ff een M# uit de showroom trekken om hem dan het rubber tot op de velg eraf te scheuren........HAHA lol :D

7. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha zeker vet ja :)

Ik kan echt niet wachten tot de 28e ! Maar waarschijnlijk ligt hij wel iets eerder in de winkels.. Weet niet waarom, dat voel ik gewoon :D

Dat voelde ik bij FIFA 2004 ook en die lag ook 6 dagen voor de release in de winkel :) :p

8. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voel met je mee O-)

zo te zien mochten jullie ook Crimson Skies uitproberen.
    Hoe was die dan ?

9. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1

Laatst bewerkt: 22 okt 2003
  10. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Op het forum van bizarre creations heeft/beweert iemand dat hij over de 1 miljoen kudos is gekomen
    zie hier de link

11. M3GA D3ATH TDH

M3GA D3ATH TDH THA UNREAL MASTER

Leuk Bevonden:
    0
    wa von je van crisom skies???

12. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat hier over PGR 2 hoor :)

Waarom speelde jullie op dat toernooi niet met System link? Waarom met Live ?

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Om de coolheid daarvan te laten zien :)

14. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En is het cool?

15. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    En weer een dagwinnaar in het Olympisch stadion! gerbo is eerste geworden vandaag en ik, zei de gek bescheiden, ben op een eervolle 2e plek beland.

Tot vrijdag de finale!

Laatst bewerkt: 22 okt 2003
  16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Whaaa Gerbooo!!! WHOOOOO!!!!! *cheers

Guus Bok dan toch tegenvallend??

gefeliciteerd!

17. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Was een close race. De 1ste ronde was ik van de laatste plek (je moet ergens starten) naar de 1ste opgestoomd om direkt mijn auto in de muur te parkeren. Daarna elke ronde 1 plekje opgeschoven en dus 2e geeindigd.

Wil niet zeggen dat Guus tegenviel, maar hij baalt op zeker ;)

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Aj ja het was een moeilijke poule op papier. Met 3 personen met veel potentie.

Welke baan reed je, welke auto en wat vond je verder van het geheel? :cool:

19. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Weet eigenlijk niet welke baan, maar iig in de Audi TT.

Ervaring? Tja een beetje kort gespeeld, maar nu wel voor de 2e keer PGR2. Vind de auto's eeen stuk makkelijker rijden dan in PGR, daarbij hoef j nauwelijks te remmen met je handrem, wat mij juist wel bevalt in PGR.

We reden op een vrij makkelijke baan met 1 scherpe bocht en nog 1 bocht waar je remmen moest, de rest volgas! Heb wel begrepen dat vrijdag de aanpak iets anders gaat worden.

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Vrijdag gegarandeerd met 8 man, waardoor je sowieso meer dan één wedstrijd rijd natuurlijk. Althans, wij reden gisteren maar met 5 a 6 man omdat de rest niet kwam opdagen, of te laat waren :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina