1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Maar als je online speelt heb je dan meteen alle auto`s al of moet je ze eerst unlocken in de single player?
     
  2. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Een aantal auto's heb je gelijk bij de start al, maar de rest moet je eerst in single player unlocken voor dat je ze in multiplayer kan gebruiken.
     
  3. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ok bedankt Jerhui _O_
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dit moet echt het race-spel worden. Kan echt niet missen. Ik ben ook wel benieuwd naar Need 4 Speed, aan de andere kant ook helemaal niet , gezien het bekende verhaal "EA".
     
  5. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn favoriete autotje de F360 MODENA zit erin kwijl kwijl :9 :9 :9 En de Nissan 350Z ook zeer geslaagd , de RX8 van mazda... jammie:cool: Hoop dat al die snelle auto's met 30FPS ook snel gaan.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2003
  6. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan trouwens ook in de multiplayer auto's unlocken volgens mij
     
  7. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de demo van PGR 2, die bij het december nummer van het official UK xboxmagazine zat(heeft m'n moeder uit londen meegebracht) En hij speelt heerlijk. Maar wel een stuk anders dan PGR 1. Veel realistischer en je merkt echt de power van de wagens als je gas los laat en weer gas geeft, dan breekt de auto achter uit, ook is het een stuk moeilijker om de auto's onder controle te houden als je veel bochten achter elkaar krijgt. ga nu weer verder spelen.
     
  8. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    exactly, ik heb zelfs begrepen dat je de singleplayer niet eens zou hoeven aanraken en dan nog het hele spel online uit kan spelen...
     
  9. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Is er al wat bekend over de verschillende game modes op live ? Is het echt racen, of meer arcade dingen net zoals in MM3?
     
  10. vassilli

    vassilli Guest

    Ik denk meer racen. Dat verwacht ik ook van deze game.
     
  11. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja, dat snap ik. Het was ook geen opmerking tegen jou oid. :) Ik wou alleen even weten of iemand al het volledige wagenpark had gepost.
     
  12. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk komen er ook andere dingen in de multiplayer dan alleen her racen zelf,
    Iets van je auto kunnen vergokken net als bij sega gt online, das zou wel vet weze, een wedstrijdje om je ferrari enzo, dan gaat de adrenaline echt door je lijf als je ut mij vraagt,
    Ik heb hem al besteld via gc shop gelukkig, krijg je een music cd erbij volgens mij.
    Als dit een flop wordt ga ik echt janken maar mensen, hoe komen jullie aan een demo van pgr2 ik heb hem nog nergens gezien, ik wist neit eens dat er demo's waren van x-box games...
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Neen dat kan niet. Bonusauto's moet je sowieso in single player verdienen, en een boel challenges kan je uberhaupt niet online doen heb ik begrepen. Je kan wel heel ver komen door alleen online te spelen, maar niet álles halen.
     
  14. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Hoe komen jullie aan die demo`s???????????????

    Edit: O wacht ik zie het al je hebt het uit londen van het UK magazine van December.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2003
  15. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds kort een XBOX en heb nu alle drie systemen. Heb De laatste toppers gekocht. En zit nu in dubio of ik PGR2 of NFSU zou kopen. PGR vond ik zwaar tegenvallen qua gameplay en NFS heeft voor het eerst mijn interesse weten te wekken.
     
  16. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    waarschijnlijk hou jij meer van echte arcade racers, underground is namelijk echte arcade, ze zeiden bij gammo zelfs dat je niet hoefte te racen als je dat niet wou.
    Waarom vond je project gotham tegenvallen Ancient? vond je het te moeilijk ofzo, dat moet je wel afwegen met elkaar want als je de verkeerde keuze maakt tussen underground of gotham heb je 60 euro verkloot.
     
  17. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb NFS Underground al thuis liggen en het geluid van de auto`s is echt geweldig van die turbo en zo. De graphics zijn ook dik in orde onder andere door die wetlook op het wegdek. De besturing kan je over twisten. Zeg maar net als de oude NFS reeks.
     
  18. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe kan je hem thuis hebben liggen, hij is nog niet uit, of heb je een demo ofzo??? ze komen allebei pas 21 november uit dus hoe heb je hem gekregen???(underground dan he)???
     
  19. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand hoe het nou precies staat met de moeilijkheidsgraad van PGR2. Zit er nog een groot verschil tussen platina krijgen in eerdere races en platina krijgen bij de laatste? want in de demo heb ik al heel snel goud en bij 1 al platina. In PGR heeft het me uren gekost om goud te halen voor sommige challenges. Verder vindt ik de game echt gaaf

    ff wat puntjes die mij opvallen:
    - De besturing/de controle van de auto's is echt een stuk pittiger en realistischer.
    - De controller trilt echt als een gek
    - De tegenstanders zijn behoorlijk agressief, maar je ligt steviger op de weg, en spint niet zoals bij PGR1 bij ieder tikje dat je krijgt. Ook zijn zij niet altijd in het voordeel als je een beuk uitdeelt/krijgt.
    - Grafisch, is het geen wereld van verschil tussen PGR 1 en 2. de auto's zijn grafisch weinig verandert, wel zien de omgevingen er een stuk beter uit: je hebt een enorme draw distance. Alles is allemaal ook een stuk lichter, PGR 1 was nogal eens erg donker. Wel fijn dat die gigantische lichtgevende pijlen weg zijn en vervangen voor mooiere borden. je voelt je minder ingesloten in een kille stad zoals in PGR 1.
    - De audio is een stuk beter, lekker zware geluiden en niet van die hoge tonen zoals in PGR 1. Het pssssst geluid uit een skyline, het gebrom uit een amerikaanse V8 geweldig.
     
  20. vassilli

    vassilli Guest

    Is de game al uit?:eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina