1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, is het spel echt een 10- waard?
     
  2. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    tis akelig stil... misschien druk aant spele :p
     
  3. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is wel heel erg mooi, vooral de achtergronden zijn echt een stuk beter dan deel 1. En natuurlijk enorm veel auto's. Auto's lijken ook meer detail te hebben, maar dat weet ik niet helemaal zeker, tenslotte waren die in deel 1 ook al erg mooi. Gameplay kan ik nog weinig over zeggen, nog maar kort gespeeld, maar lijkt volgens mij aardig op deel 1.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2003
  4. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Zelfs bij gamespot krijgt hij een 8.1, dan moet hij wel goed zijn, gamespot geeft altijd lage cijfers aan games, ze vonden vooral de multiplayer in splitscreen niet goed, Het was moeilijker om dingen te zien terwijl je dat echt nodig hebt in pgr2.
    Online vonden ze hem TOP!!! (via xbox live dan he)
    Echt vet, ook vonden ze dat de music beter had gemoete, kreeg maar een 7. Die 22 dingen halen het cijfer drastisch omlaag, jmmr maar 8.1 is nog super goed voor een racegame!!
     
  5. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    gamespot zuigt de beste games krijgen daar nog een 7.5 maar goed 8.1 :p is altijd beter dan een 8 zeg ik altijd maar :D
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat lul je nou? Gamespot heeft PGR1 een 8.1 gegeven, PGR2 is nog helemaal niet gerecenseerd :)

    Daarnaast is Gamespot best wel bijgedraaid het laatste jaar, wanneer PGR2 inderdaad een 8.1 krijgt zal er in hun ogen best wel iets 'groots' fout zitten.
     
  7. Zhin

    Zhin Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Qua besturing vind ik PGR1 eigenlijk fijner dan PGR2 , maar dat komt doordat ik waarschijnlijk na de vele uren achter PGR1 ook precies weet HOE de besturing werkt. Ik schakel bij PGr1 altijd handmatig en dan doe ik nu ook bij PGR2, maar je merkt iig dat er wel (veel) verschil zit tussen de besturing van PGR1 en PGR2. Misschien is het dus een kwestie van wennen.... :p
     
  8. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien is de vraag la een keer gesteld maar kan je bij pgr2 de auto's tunen net zoals bij sega gt??
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
  10. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    baleh
     
  11. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Dan moet je gan voor Need For Speed: Underground ÓF wachten Op The fast And The Furious, deze gaat trouwen Live! :+
     
  12. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    o sorry wouter, niet meteen helemaal psycho worden, ik d8 dat het project gotham 2 was die ze hadden gelincenseerd, ik kijk nog wel ff en als ik vind zet ik site erbij
     
  13. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh My God!!! Die game is echt geweldig, die details zijn echt ziek, wowie.
    Ik zat gewoon tijdens races m'n wagen totaal los te rijden omdat ik alle kanten op aan 't kijken was.
    En kwijlen in de showroom damn!! :mad:
    * Gaat weer snel verder met spelen

    (P.S. Legale versie hier)
     
  15. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Hoe kom jij aan het spel dan?
     
  16. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zit ook bij een gamesite :)
     
  17. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zit bij een Gamesite.

    Waarom je een paar auto's onder wagens nog niet kon test-driven? Omdat deze nog niet beschikbaar zijn, je kan dus vrijwel alle auto's test-driven, maar deze 6 onder laken zijn ook nog niet te koop, mocht je het aantal Tokens hebben.

    In de showroom is ook al plaats gemaakt voor 27 Download-able auto'tjes, dus dat wordt nog wat :D
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    In de showroom is ook al plaats gemaakt voor 27 Download-able auto'tjes, dus dat wordt nog wat :D

    Vet lachuh maar ik heb geen live DAMN :mad:
     
  19. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here! Wil toch echt een keer live hebben...als ik die 2 maanden gratis ga doen ga ik me helemaal suf downloaden :cool:
     
  20. Stannol

    Stannol Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    PGR2 is idd erg gaaf in elkaar gezet! Heb hem hier ook al liggen en ja ook de legale versie en heb hem echt de gehele dag gespeeld en geen enkel moment gehad dat het niet goed in elkaar stak! Krijgt denk ik wederom een waanzinnig hoog cijfer! ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina