1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben net thuis gekomen en in op mn mat lag links en pgr 2 (legaal dus)... kheb nog niet gespeeld (ga ik morgen doen) want ik ben beetje ziek...

    jullie horen mijn mening nog :D
     
  2. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    waar hebben jullie hem allemaal vandaan, bij ons ligt hij nog lang niet in de winkel??
     
  3. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk tussendoortje voor mij. Totdat dat ik GT4 kan spelen. Uiteindelijk is PGR2 een arcade racer.
     
  4. Stannol

    Stannol Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Jordo,
    Waarschijnlijk lopen op dit forum aardig wat mensen die dingen doen voor een gamesite ;) Dat is de rede dat wij deze titels al in huis hebben. Tenminste dat is mijn rede.
     
  5. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kunnen jullie zeggen over de schademodellen? Is het echt zo realistisch als ik hoop?
     
  6. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel je niet je wagen totaal los kan rijden als in bv. Colin McRae 04 of DTM Race Driver valt er meer schade te krijgen, vooral aan de voorkant ziet dit er nog steeds erg realistisch uit, ook gaan er barsten in je ruiten zitten, wat erg mooi is gedaan, en valt bv. je kentekenplaat eraf wanneer je tegen iets op rijdt.
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kheb t spel nu paar uurtjes gespeeld en tis echt zo vet! die graphics zijn prachtig.. showroom is vet.. geluid is ook echt meesterlijk en dat kudos systeem is nu echt veel en veel beter! kzag mirik trouwens 1e staan op een xbl rank van een spel onderdeel... kga nu ff xbox liven, ben benieuwd :D

    EDIT: kheb nu 2potjes live gespeeld en tis echt super, behalve dat er geen schade was... geen lag.. echt super

    EDIT 2: er is wel schade online, was denk ik in die room uitgezet
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2003
  8. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, kan iemand die hem heeft mij alstublieft vertellen of je met system-link ook met bijvoorbeel 1 speler op de ene TV en 2 spelers op de andere TV kan spelen??? (zoals dat met Halo kan)

    Dat zou ik zoooo geweldig vinden!!

    Alvast bedankt!
     
  9. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    kweet het niet hoor maar volgens mij kan dat met elk spel... daarvoor is systemlink :)
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Zijn specifieke vraag is deze:

    Speler 1 op Xbox 1, en dan via het netwerkkabeltje verbinding met Xbox 2, en daarop dan 2 spelers ipv 1.

    Lijkt me mogelijk, aangezien PGR2 ook gewoon splitscreen ondersteund.
     
  11. Brabus Freak

    Brabus Freak Range Rover TD6

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    2
    28 november heb ik PGR2... maar 18 december heb ik pas een XBOX :D God, I love that day...
     
  12. lammetje

    lammetje *PGR2-Addict*

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is mogelijk. Ik heb met een import versie via Lik-Sang op System Link gespeeld via X-Link.

    Opgezet host met 8 personen, waarvan 1 persoon met een quest speelde.

    1. tagname
    2. tagname (quest)
     
  13. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    geweldig :D DIT WORD EEN GEWELDIG SPEL :)

    Morgen heb ik hem :)
     
  14. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34

    Hoezo heb jij hem morgen dan?
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Laten we asjeblieft ophouden met het vragen naar en praten over hoe je aan het spel komt. Er zijn nu eenmaal mensen die zich voor pers uitgeven en daardoor vroeg aan PGR2 kunnen komen, of mensen die het via het niet zo legitieme netwerk doen. Daar gaan we echter niet verder op in, op beide kanten niet.

    Berichten met 'Ik krijg hem morgen' zijn dan ook niet echt gewensd, ook als je hem wel op een legitieme manier hebt verkregen.
     
  16. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    gewensd?

    Ik wensd dat ik hem op tijd binnen krijg...en dat ik niet lang hoef te wachten na de releasedatum.
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb van 't weekend erg lang gespeeld, heb alles uitgespeeld met minimaal een steel medaille, maar ook een aantal brons en zilver.

    En inderdaad kan je in de showroom alle auto's vanaf 't begin testen, ik kwam er laatst pas achter dat je meerdere kamers had :) En in de 1e kamer staan een paar auto's onder een zeil, maar dat zijn specials geloof ik.

    Superspel !! De handling is ZO goed, veel beter dan in deel 1 IMO.
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het gehele spel of dat wat je tot nu toe hebt gedaan?
     
  19. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    "heb alles uitgespeeld met minimaal een steel medaille"

    Kan je niet lezen Wouter???
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    De beide optie's die ik aangaf zijn best mogelijk, en daar ik verwacht dat PGR2 een even lange levensduur heeft als PGR1 lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk dat pbateman het spel in één weekend uitspeelt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina