1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nergens gelezen dat hij pas een weekend speelde, er staat alleen maar dat hij het dit weekend erg lang heeft gespeeld.
    Mischien heeft hij hem gewoon al 2 weken en heeft hij dit weekend het meeste uitgespeeld en eerder alle andere dingen

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Goed, dan heb ik toch alsnog het recht om daar iets over te vragen? Juist omdat hij daar geen duidelijkheid in bied probeer ik daar voor te zorgen.

3. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    Gewensd??????? Het is gewenst.
    Blijkbaar vinden heel veel mensen het leuk om anderen ff mee te delen dat zij hem al hebben en dat de rest nog moet wachten. Tja...mijn kinderen van 4 en 5 doen dat ook...Ben ik in de XBOX creche beland...?

Om back on topic te komen...Deze game zou voor wannabe XBOXers een reden kunnen zijn om de XBOX aan te schaffen.
    Zelf heb ik deze game ook gepre-ordered. En ik hoop echt dat mij weer niet het gevoel bekruipt zoals bij deel 1 dat ik in een levensloze wereld rondrijd.

4. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    (wouter) ok dan is het goed, maar formuleer je vraag volgende keer dan anders, je vroeg net iets naar mijn ogen heel doms omdat hij het feitelijk al gezegt had wat jij vroeg?

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mwah in mijn ogen niet. Dat het niet geheel duidelijk was, ok, maar de strekking van zijn zin kon op twee manieren worden opgevat.

gezegd

:+

6. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik bedoelde, heb alle Kudos Challenges uitgespeeld met minimaal een steel medaille, maar heb dan ook minstens 15 uur gespeeld dit weekend, en die steel medailles staan gelijk aan ''VERY VERY Easy'' ;)

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Kan je door naar elk nieuw 'level' dan door simpelweg een steel medaille te halen? Want die waren idd erg makkelijk...

8. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Yep, als je alle challenges in een raceklasse haalt (met wat voor medaille dan ook ) ga je door naar de volgende klasse.

9. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Das vrij simpel....maar daar neemt een echte gamer natuurlijk niet genoegen mee :cool:

10. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is

Hij biedt....:+

Ik vind dat we een taalfouten topic moeten openen, kunnen we nog lachen.

11. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Aangezien ik in PGR1 heel slecht was, ben ik maar met de steel medailles begonnen, PGR2 blijkt (gelukkig) iets makkelijker te zijn :) Dus ik ga zeker nog voor minimaal alles goud ! Platinum zal wel EXTREEM moeilijk zijn...

12. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 4 dagen achter elkaar gespeeld, hoelang weet ik niet precies. Alle uitdagingen op minimaal Silver of hoger behaald en ik kreeg 3 bonus wagens erbij. De Nurburgring krijg je als laatste uitdaging. (2 laps)

- Ferrari_250_GTO (steel)
    - Delfino_Feroce (bronze ?)
    - Porsche_911_GT1 (silver ?)

Ik ga vanaf nu beginnen met de arcade track en car challenge.
    Verder heb ik in elke klasse wel een paar leuke wagens kunnen kopen.

13. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk al die spoilers!!! Snap best dat je super enthousiast bent en graag van alles meedeelt. Is het misschien mogelijk een spoiler alert weer te geven? Of is dat teveel gevraagd??

14. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jongens, hou ff op met het wijzen op taalfouten, het gaat er toch om dat je het begrijpt, tenzij het HELE ERGE fouten zijn.. maar niet zeuren om een D'tje of T'tje meer of minder hoor.. 8)

Het gaat hier tenslotte om PGR2..

Ik wou even mijn excuses aanbieden dat ik heb gezegd dat ik morgen PGR2 heb, ik was zo enthiousiast en ik kon het niet laten, ik zal het voortaan ook laten...

Maar een vraagje: Welke auto krijg je als je net met het spel begint ?

En hoe lang ben je nou eigenlijk bijvoorbeeld voor een Renault Clio V6 aan het sparen? (dan weet ik ongeveer hoe moeilijk het is om alle auto's te krijgen)

15. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Hoe kan iedereen PGR2 al hebben/krijgen?

Edit: Weet al, wil ook een site!

Laatst bewerkt: 17 nov 2003
  16. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Pfff uit mijn hoofd kan je in het begin bij de Kudos Challenges kiezen uit een Seat Leon Cupra, een Nissan 300ZX en nog een Japanse auto.

En zo'n Clio V6 zal een kudo of 6-8 kosten, dat heb je zo !

17. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ohh, dus het is niet zo moeilijk om alle auto's te krijgen? maar het is toch niet leuk als je in een klap een dik snelle auto koopt en alles dik wint ???

18. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Kan niet hoor, je moet elke klasse een voor een uitspelen, dus je kunt niet gelijk bij de hoogste klasse beginnen (duh) en de duurste wagen kopen. Ik heb tot nu toe alles op goud zitten spelen (ben nou bij Track Specials, nog 2 klasses te gaan) en heb nog veel te veel tokens over (iets van 90) maar ik ken er nog weinig mee (alleen maar slechtere wagens kopen, doe ik wel als ik het heb uitgespeeld) dus probeer ik zo snel mogelijk de hoogste klasse te bereiken. Het duurt wel ff voor je de hoogste klasse bereikt (behalve als je alles op steel speelt, maar dan krijg je lijkt me een tekort aan tokens).

19. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij lult hier meer dan de helft dat hij pgr2 morgen krijgt maar er zijn maar 3 mensen volgens mij die hem echt hebben/krijgen!!!
    Maar praat inderdaad niet over wanneer je hem zogenaamd krijgt, praat over gotham , yoepyy

Laatst bewerkt: 17 nov 2003
  20. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Misschien kan iemand zeggen hoe de scoreboards in elkaar steken!? Ik hoor verschillende dingen en ik vraag me echt af of er ook ranks voor tijden alleen zijn, zonder Kudos gedoe!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina