1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Precies, en die Clio zit volgens mij al in 1 van de lagere klasses.

Ik vind tot nu toe de Porsche Cayenne en de Nissan Skyline GT-R het coolste van mijn nieuwe auto's.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb de scoreboards laatst eens onder de loep genomen. Dit is de onderverdeling;

Kudos en Tijd.

Dan vervolgens beide ingedeeld in de steden. Dus je totaalaantal kudos, of totaaltijd, per stad wordt weergegeven. Niet per race.

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik doe ook nu gewoon met auto's kopen dat ik van iedere klasse de snelste koop en als ik dan alle snelste auto's heb dat ik lekker veel tokens ga sparen en dan door de showroom mijn tokens spenderen :)

4. Wasabi

Wasabi Forza Utreg

Leuk Bevonden:
    0
    issie beter dan NFSU????

5. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Iemand al die arcade-kast in de showroom gevonden ? Met Geometry Wars erop die je kan spelen ?

:)

6. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De online modes zijn toch de twee modes die je in Pgr1 multiplayer kan doen, dus winnen d.m.v. Kudos of eerste worden, Wat is er dan zo geweldig aan het LIVE-aspect?

BTW waar kan ik hem waarschijklijk eerder als ik hem pre-order: Bij Gamerelease of GcShop?

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    erm je hebt exhibition racing, kudos racing en verder weet ik niet

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Heel misschien een kwalitatief goede online racer met tientallen prachtige wagens in de meest exotische plaatsen van de wereld?

Misschien hoor, ik weet niet...

:+

9. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wow voor de geinterreseerde pgr2 is halo voorbij gegaan op gamerankings! average of all sites dan.
    Ik weet nog niet of ik hem ga kopen vond pgr1 wel goed maar had er meer van verwacht dat kudos systeem stond me niet zo aan en veels te moeilijk.

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    PGR 2 vind ik stukke beter dan 1, hij is makkelijker, kudos vond ik ook niks maar nu vind ik het wel cool... live is helemaal ownage.. nja kopen!

11. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ist ook makkelijker? teminste uittespelen dat vond ik bij pgr 1 dus niet het geval.

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    PGR1 was moeilijk genoeg. Makkelijker moet het écht niet worden. Nu weet ik al dat het inderdaad makkelijker is geworden, en dat vind ik een doodzonde...

13. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nouja ik had het gevoel dat hoe goed je ook rijd dat de computer altijd minder dan 10 seconden achter je zit .en dat is al behoorlijk veel.

14. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WouteR, daarom zijn er nu ook 5 verschillende niveau's, als je alles op Platina haalt ben je de volgende ronde in, maar ook als je alles op Staal haalt kom je verder, dus voor iedereen te spelen, en voor iedereen even moeilijk of makkelijk.

En tjah, voor zover heb ik alles op Zilver, en een paar op Goud en Platina, en dat vind ik aardig knap, aangezien ik in het eerste deel de F50 wel kon vergeten.

P.S. Kan iemand (in een spoilervakje) vertellen hoe je de 5 Bonus wagens kan bemachtigen.

15. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    PGR1 was voor mij een uitdagende game en ik vond hem zo goed, omdat ik er dus gewoon lekker mee bezig was voordat ik inderdaad bij een wagen als de F50 was. Echt daar heb ik best mijn best voor moeten doen!

Met het nieuwe systeem van tokens verdelen las ik elders dat (een geoefende racer) binnen het uur in de Enzo kan rijden. Weliswaar heb je die andere bakken dan nog niet, maar op de één of andere manier vind ik het niet leuk. Waarom moeten al die games nou zo makkelijk gemaakt worden om bij een groter publiek in de smaak te vallen :'-(

Iemand die ik nu per ronde 20 seconde pak rijdt straks wel in dezelfde auto rond dezelfde tijd online, terwijl mijn prestatie veel groter was (als het ware) maar daar merk je niets van terug... Beetjejammer...

16. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan in een uurtje al in de Enzo rijden, maar dit komt omdat er 4 tot 5 keer zoveel auto's in het 2e deel zitten.

Nu is het met PGR2 ook amper mogelijk om alle auto's te halen, hiervoor moet je OOK je best doen.

Maar omdat PGR1 weinig wagens bevatte, werd de beloning voor een goede gamer in de vorm van een F50 gegeven, nu is de beloning alle wagens krijgen.

17. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    juist.. en DAT bevalt me wel, ik vind het veel lekkerder om voor alle auto's te sparen, dat vind ik veel beter als een F50...

Maar toch bevalt het me ook weer niet dat sommige (bikkels) binnen een uur die Enzo te pakken hebben :mad:

Maar ja, dit spel gaat mij hoe dan ook tot het bittere end boeien !

Voordat je alles uit heb (Platina), alle auto's hebt enzovoorts ben je wel ff verder neem ik aan :)

Plus de geweldige multiplayer ondersteuningen :D

18. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juist wel goed dat het makkelijker geworden is. Ik heb deel 1 dan wel met zeer veel moeite uitgespeeld. Maar toen ik het later nog een probeerde te spelen was ik wel weer een hele tijd bezig voor dat ik weer een beetje goede tijden kon rijden. Dus het was door de moeilijkheid niet een spel wat je er ff een half uurtje bijpakt om weer te gaan spelen en dat vind ik wel jammer van zo'n goed spel.

Laatst bewerkt: 17 nov 2003
  19. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Het is echt niet makkelijker geworden. De instap is alleen wat lager gemaakt. Van wat ik hoor, zijn de latere platinum challanges ontzettend 'challenging' en moeilijk en frustrerend.

Het verschil is alleen dat je nu zelf de volgorde van unlocken van auto's bepaald en dat je geen opgegeven limiet moet halen om door te kunnen (die limiet kon je trouwens bij PGR1 ontzettend naar beneden gooien als die challenge je niet lag). Ik snap de problemen dus niet echt.

De instap is stukje makkelijker. De diepgang is juist veel groter. What's the problem :confused:

20. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk kan je nog wel met paintjobs showen dat je de auto die rijdt echt onder de knie hebt, en dat je hem niet met 10 stalen medialles hebt gewonnen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina