1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Waarschijnlijk omdat er centjes verdient moeten worden ;).

En ik denk dat als je in de SP zo goed bent je ook online ieders kont moet kunnen schoppen...

2. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een post gemaakt in ons eigen forum over PGR 2 met wat screenies en links naar cewle filmpjes van PGR 2..

http://www.cyberwarriors.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=13973#13973

Ik kan echt niet meer wachten, deze game moet ik gewoon hebben (zeker nu 3 extra vrienden van me ook een Xbox gekocht hebben, bijna alleen voor PGR 2 via XBL).. :)

1963 Ferrari GTO _O_

3. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent niet de enigste :)

Mooi bakkie trouwens hoor, die Ferrari 1963 GTO :)

Ik hou het liever bij brullende sportwagens zoals de Toyota Supra, Nissan Skyline GT-R enz. 8)

4. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Het zal waarschijnlijk wel niet kunnen maar ik stel de vraag toch maar ff: Kan je ook custom paintjobs maken? dus zelf je auto spuiten

5. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Vette filmpjes :) leuk als je paar van die ferraries in je showroom hebt staan :cool:

6. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog geen paint-jobs tegengekomen, als jij een auto koopt met Kudos Tokens koop je gewoon die wagen incl. de beschikbare kleuren voor dit model.
    En niet zoals in PGR1 dat je sommige kleuren kon verdienen wanneer je een aantal Kudos had overschreden.

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    echt, online spelen met wat gezellige gasten is echt leuk! de meest gezegde worden zijn ook: how about... en dan welke klasse, supercars bijv. en dan weer lekker rachen :)

8. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Heb de game net een uurtje gespeeld.

En ik heb nog niks gevonden waar ik me erg aan stoor (behalve dat je vaak in nauwe straten heel snel achterstevoren staat) maar de gfx zien er goed uit, het rijd goed en met mijn boxen hierzo is het geluid helemaal top!

9. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Iedreen heeft hem al behalve ik :'-( Ik wil ook bij xboxworld werken dan krijg ik tenminste ook spellen eerder.
    Ach ja, ik had kotor een week eerder en ik had 3 maanden van tevoren al playstation online terwijl het hier nog niet was.
    Hoe speelt hij online mensen, zijn er genoeg games om te joine, kan je online kiezen welke auto je gaat rijde of zijn alleen de auto's die je al hebt geunlockt in de singleplayer bij jou aanwezig?
    Zijn er ook nog aparte auto's te verdienen die alleen online te verdienen zijn?????

10. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Waar hebben jullie PGR 2 al vandaan dan?

11. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Om even ons aller WouteR te quoten (een post van gisteren nog wel) >>

"Laten we asjeblieft ophouden met het vragen naar en praten over hoe je aan het spel komt. Er zijn nu eenmaal mensen die zich voor pers uitgeven en daardoor vroeg aan PGR2 kunnen komen, of mensen die het via het niet zo legitieme netwerk doen. Daar gaan we echter niet verder op in, op beide kanten niet.

Berichten met 'Ik krijg hem morgen' zijn dan ook niet echt gewenst, ook als je hem wel op een legitieme manier hebt verkregen."

Lezen. Deze vraag is al veel te vaak gesteld. Nu aub stoppen met dit blijven vragen, of er gaan waarschuwingen vallen. We zijn toch geen kleuters meer?

[edit]: trouwens, dit is niet perse op Masster Chief gericht. Maar op iedereen die dit doet.

12. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Uhm ik las net in een review op ign dat er een garage in de game zit waar je in first person kan rondlopen en der zit een mini game in.

Waar is die garage....???

13. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Dat is een showroom :) En dan moet je de eerste rotonde links, langs de benzinepomp en de baby-kledingwinkel en dan zit ie na 100 meter aan je rchterhand > snappie? :eek:

14. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Kudos World Series --> Challenge kiezen --> Auto-kies-scherm

In het auto-kies-scherm :) kun je als je op een auto staat naar rechts bewegen naar je garage, en als je nog een keer naar rechts beweegt naar je showroom.

Arcade-kast (Geometry Wars) staat in je garage

15. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Ign geeft de game een 9.5. Wat gaven ze de eerste?

16. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    een 8.8 :D

17. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
  18. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goede review van Ign.com _O_
    9.5 is wel het cijfer wat deze game verdient ;)

19. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Je wilt toch niet zeggen dat omdat IGN weer eens de hoog cijfer uitdeelt je gelijk het spel gaat halen?

IGN strooit (en soms onterecht) met torenhoge cijfers de laatste tijd. Een voorbeeld waar ze volledig mistasten met hun cijfer: FFX-2. Dat spel krijgt van hun een 9.5 terwijl de meeste andere sites/magazines het juist een tegenvallend deel noemen in de reeks.

20. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    nee maar ik ga ook weer niet luisteren naar gamespot wat een kutsite is dat geworden zeg

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina