Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Jah ik vondt deel 1 ook wel erg moeilijk. Maar als je niet snel genoege auto`s hebt en je kan niet verder komen in de single player wordt je dan gewoon altijd ge-ownt op live? En je dan dus altijd verliest?

2. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je bij dit spel een leuke xbox live lobby hebt.
    Zoiets als Moto gp2.Top Spin is een prima game alleen
    waar is dat gezellig met elkaar lullen???

3. Robbertus

Robbertus X B O X

Leuk Bevonden:
    11
    Kan je bij pgr 2 nou over de kop met je auto
    in deel 1 kon dat namelijk nie

4. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Niet mee eens, de framerate is inderdaad wel stabiel, maar het verschil in 30 en 60 FPS merk ik in ieder geval zeker wel. Speel eens een potje Burnout 2 tussendoor als je die hebt.

En ja, ik heb al met de Ferrari Enzo geraced..

5. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Burnout II en PGR 2 vergelijken heeft geen nut, ik probeer al eerder aan te geven dat heel Burnout II arcade gericht is. Zo ook de graphics, ze zijn zelfs een beetje 'cartoony'. Natuurlijk is die gameplay snel, supersnel zelfs.

Ik ben heel blij dat dit niet het geval is met PGR2, en ik denk dat de makers het ook bewust niet zo hebben gedaan. Deze auto's reageren net als hun 'realistische equivalent', wat dus ook inhoud dat ze niet veel harder optrekken of een veel hogere top snelheid halen.

Er is misschien een verschil te zien tussen 60 fps en 30 fps door sommige mensen, maar Bizarre heeft geprobeerd de graphics zo realistisch mogelijk te maken, zonder flashy effecten die het geheel over the top zouden maken. En dat hebben ze heel goed gedaan. Ik vind het gevoel van snelheid perfect..

Smaken verschillen nu eenmaal. Als ik supersnelle gameplay wil, speel ik wel MotoGP II of idd Burnout II. Nu ga ik voor het geweldige realisme dat PGR 2 me bied.

6. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Nee, dit kan niet. Ik heb in een interview gelezen dat dit bewust is gedaan, omdat de auto-fabrikanten niet willen dat het kan.

In PGR 2 zijn wel schademodellen (welke verder het rijgedrag niet beinvloeden), maar auto's ook over de kop kunnen laten gaan geeft mensen het gevoel dat die auto onveilig is. Tenminste, dat idee hebben de auto-fabrikanten en om die reden kan het ook niet in PGR1 of 2.

7. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Hmm ik moet wel zeggen dat de game wat laadtijden betreft niet altijd even soepel loopt. Hij is bij mij al 1 keer vastgelopen (nog nooit eerder gehad) en 1 keer bijna maar toen schoot ie ineens door.

8. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34

Zou ik nog antwoord op mijn vraag kunnen krijgen?

9. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Jawel :+ .

Vrijspelen van auto's in de singleplay is makkelijker dan in deel 1. Op de laagste moeilijkheidgraad verdien je al zat punten om iig in elke nieuwe categorie een nieuwe auto te kunnenn kopen.

Denk ook dat ze express de drempel van het halen van nieuwe auto's lager hebben gelegd om de reden die jij noemde. Ben er bijna van overtuigd dat uitspelen (zonder cheats) van deel 1 meer een uitzondering was dan regel. In deel 2 is dit makkelijker, hoewel alle auto's vrijspelen wel weer moeite zal kosten.

10. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Tuurlijk :)

Je kunt in de Singleplayer op je eigen 'niveau' rijden. Doe je alles bv op Silver (wat goed te doen is, Gold wordt al een stuk pittiger), dan krijg je nog gewoon genoeg tokens om door van elke klasse iig de beste auto(s) te kopen. Je zal op die manier alleen niet alle auto's kunnen kopen en je zal iets selectiever moeten zijn.

Als je een klasse doet, moet je wel minimaal alle challenges halen, op welk niveau dan ook (steel tot platinum). Heb je ze allen gehaald, dan ga je door naar de volgende klasse. Je kunt dus genoeg tokens bij elkaar verdienen als je het moeilijk vind om tenminste met van elke klasse 1 of 2 vette bakken te kunnen racen.

Maar zoals het hoort, krijg je alleen alles als je ook alles haalt op het moeilijkste niveau. Heb je er tenminste een uitdaging aan :)

11. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu alweer druk bezig met deel 1 om er helemaal in te komen.
    dat is al een erg goed spel, en ik kan niet wachten.
    ik maak ook al huiswerk vooruit...

12. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Als je in een lobby komt kan de host daar verschillende instellingen hebben gewijzigd, waardoor het dus kan zijn dat je in de 'Extreme Cars' kunt rijden, er zijn er dan standaard 1 of 2 unlocked en als je genoeg tokens heb kan je die andere unlocken, en dat zijn dan meestal auto's die sneller zijn of een betere handling hebben etc. En ja, als je die nog niet unlocked heb en die anderen wel dan kan je best hard geowned worden ja:cool:

/edit Cole en Marius zijn me weer eens voor:eek:

Laatst bewerkt door een moderator: 20 nov 2003
  13. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    zozo, daar heb je gelijk 2 antwoorden Go Ahead! ...[edit:) make that 3 :D

Maar om even op je laatste zin terug te komen Cole, daar ben ik het niet mee eens. Om alles op Platinum te halen is volgens mij echt niet makkelijker als PGR1. Of heel misschien een beetje. Het is erg pittig.. écht erg pittig en enkel weggelegd voor de meest vastberaden racers. En dan zijn er nog al die andere modes naast de KWS die je kunt doen..

PFEW! <plaats hier 'veeg-zweet-van-voorhoofd-smiley'> *)

[edit 2:) Nog even terugkomend op de moeilijkheidsgraad van PGR2. Juist omdat het spel nu Live is, is de drang van iedereen om te laten zien dat je het spel kunt 'uitspelen' vele malen groter. Want respect moet en zal er verdient worden ;) En de downloadeble ghosts werken wat dat betreft natuurlijk ook mee.

14. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Bedoelde het zoals jij misschien beter omschreef. De krachtigste auto binnen een klasse kan je vrij eenvoudig vrijspelen. Maar wil je alle auto's (en die wil ik :D), dan is de game denk ik van vergelijkbare moeilijkheidsgraad als deel 1.

Gold is nog te doen, maar idd platinum isnie makkelijk (zeg maar ronduit moeilijk.

Als voorbeeld, deed gister een 1on1 op platinum, ipv dat ik die gozer inhaalde finishte hij met meer dan een minuut voorsprong op me... zeker een moeilijkheidsgraad voor de doorbijters!

15. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    gamespot: 8.7. niks mis mee maar is die 8 voor graphics terecht?

16. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    krijg ik ook nog ff antwoord;)

17. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    En nog meer dan ik gister vermoede. Volgens mij (zo ff uit mijn hoofd) moet je echt honderden races uitrijden voordat je de game hebt uitgespeeld, laat staan hoeveel je wel niet moet racen voordat je de game op een hoge moeilijkheidsgraad hebt uitgespeeld!

Nieuwe game modes is lastig. Zoals Marius al heeft aangegeven voelt de game anders. Cone challenge is leuker (toegankelijker) geworden. Arcade is uitgebreid en ook time attack. Of je nog zaken kunt vrijspelen (zoals in deel 1) weet ik nog niet.

Uiteraard naast de playlist van 200+ liedjes kan je je eigen playlist samenstellen, die je bedient als een autoradio.

18. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je het spel opstart word je dan ook meteen automatisch ingelogt op live? vind ik altijd erg handig.

19. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Jah bedankt voor de antwoorden _O_ Ik heb met die demo de street race op goud gehaald en de tijd op zilver ( dacht ik zo ) en de cone challenge ook op zilver maar die laatste 2 komt omdat het kut auto`s zijn.

Maar voor diegenen die de demo of het echt spel hebben wat hebben julie op die demo baan van street racing gehaald?

20. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Ja

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina