1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee! Absoluut niet! PGR2 is een van de mooiste games die ik óóit gezien heb, op welk systeem dan ook. Een 9 minimaal in mijn ogen.

2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Sluit ik mij 100% bij aan. Blaadjes die van bomen vallen, wist niet wat ik zag :9 . Zeer gedetaileerde gebouwen, wegdek is ook goed. Fantastische schaduw van je auto etc. etc

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    ik ben bijna klaar met de ena laatste series en heb al 140 races ongeveer gereden.. dus dat zijn er aardig wat... kvind het btw wel soms frustrerend als je 5 tracks achterelkaar een hele lange saaie baan moet rijden.. wordt ik echt gek van :)

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    in Rallisport Challenge vallen ook blaadjes van de bomen..rijd maar 's hard tegen een boom..dan zie je het wel ;)

5. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat 'ie geen laadtijden had, maar HDD-streaming? Waarom niet?:confused:

6. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    zie de flood nog een reden waarom gamespot kut is.

Deze game (manhunt) kreeg een 9 voor graphics

Laatst bewerkt: 20 nov 2003
  7. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry jongens, maar het gaat hier over Project Gotham 2 en niet over de cijvers van Gamespot... dus ga a.u.b. weer even ontopic.

8. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zit er publiek bij? mischien niet heel erg belangrijk maarja toch leuk om te weten.

9. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de demo ook
    heb platium bij de street race.
    cone challegne: goud (je moet hem gewoon twee keer rijden, je hebt namelijk tijd zat)
    timed lap: goud met 1 minuut 21

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Vandaag een aantal uren gespeeld, voor het eerst rustig in mijn eentje thuis. Heer-lijk! Een volledige lofzang is onnodig gezien Marius' en Cole Trickle's indrukken maar een aantal aandachtpuntjes;

De moeilijkheid valt me mee! Als in; Ik was bang dat het te makkelijk zou zijn, maar de platinum challenges zijn wel degelijk listig.

Snelheidsgevoel is subliem, zelfs met de langzaamste auto's (icm de in-car view uiteraard) zit de snelheid er erg goed in en heb je het idee kleine monstertjes te besturen.

Een aantal bitch-puntjes; De muziek doet me nog niet zo sfeervol aan als bij PGR1 en MSR. Dat komt misschien door het brillante motorgeluid, waardoor je de muziek al gauw een paar blokjes lager zet :p

11. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de hele middag PGR2 gespeeld, mij doelen zijn:

-eerst in elke klasse elke auto unlocken
    -daarna in de hele klasse goud halen

Op die manier wil ik zo ver komen in het spel, tot nu toe gaat het best goed.. :)

Ik ben de hele middag bezig geweest met een GIGANTISCH MOEILIJK CONE-CHALLENGE, echt niet normaal... !!

Je moet een hele lange combo halen, dan bedoel ik ook een HELE lange! met gigantische klote bochten, echt niet normaal, ik heb hem zeker 200x opnieuw moeten doen, toen wist ik de baan echt helemaal uit mijn hoofd.. ik kan hem (zonder te overdrijven) wel dromen! Ik was echt heel blij toen ik een combo had van ruim 1 rondje..

Laatst had ik ook al zo'n lastige overtake, echt KAPOT moeilijk! 8)

Maar ja, je kan ook eerst alles op Silver uitspelen, maar ik wil gelijk Gold 8)

Ik vind het dus echt een geweldig spel, de graphics, het geluid, de wegligging en het gedrag van de auto's... echt TOP allemaal!

Ik heb zelfs al een One-on-One en een street race op Platina, en de rest (tot nu toe) op Gold :D

Ik ben zooo blij met dit spel, ik heb de laatste weken flink wat tegenvallers moeten verwerken, maar PGR2 doet dit vergeten, ik wil dit spel met man en macht compleet uitspelen (lees: uitbikkelen :p )

12. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ja ik wil 'm eerst gewoon uitspelen en als het op sommige stukken met silver niet de eerste 2 keer lukt neem ik gewoon brons. (heel irritant want vooral bij overtake en timed lap blijkt dat ik dan het resultaat heb van silver ;9).
    En ik koop ook nog helemaal geen auto's...behalve de nissan skyline dan (god wat vind ik dat een top wagen) en wanneer de echt goede wagens er zijn ga ik wel meer wagens kopen.
    Maar pas als ik als ik alle series heb gehad ga ik ook echt alle wagens verzamelen.

13. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    hela

jongens ophouden!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik heb hem nog niet en wordt gek zo :'-( haha. Maarja ik hoor ook alleen maar positieve reacties, uit ervaring neem ik aan......

hij kwam as vrijdag uit tog, dan kan ik erover meelullen

veel plezier met de game allemaal!

gr

14. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht vanavond je eerste tijd op Xbox Live te kunnen zien bij de eerste Cone Challenge. See if you can beat me (vast wel ;)).

Mocht je mij verslaan (281e positie) dan kun je nog proberen Mirik te verslaan (4e ofzo :eek:)

15. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    nounou

geniet nog maar ff van je world ranking, want over een week hebben ook alle "normale" mensen dit spel en wordt de tegenstand wat groter :)

16. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem besteld bij www.gcshop.nl , hoelang zou dat gaan duren?

17. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Wat groter?? Ga er maar vanuit dat er duizenden & duizenden tegenstanders bijkomen, en daar zitten natuurlijk veel talentjes tussen.. Dus idd geniet nog maar ff van je pre-release ranking (ok ok USA staat er al op, maar die gasten kunnen niet rijden ;))..

18. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    juist

juist that's what I mean mate, over 2 weken moet je is kijken op de world ranking waar je nou eigenlijk staat. Dit is nog nikkkkkkkkssssssssssssss :d

19. Zhin

Zhin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen het doel (finish 1st, overtake 7 cars etc.) verschil per moeilijkheidsgraad (platinum, gold etc.), maar ook de moeilijkheidsgraad verschil per moeilijkheidsgraad :p Wanneer je bijv. bij een streetrace 'platinum' doet is de snelste auto een snellere bak dan wanneer je 'gold' kiest bij dezelfde street race. Hetzelfde geldt voor bijv. overtake, daar liggen de auto's die je moet inhalen verder uit elkaar of gaan ze harder.
    Ik heb bij een bepaalde 'overtake'-race eerst 20000x 'platinim' geprobeerd en het lukte me maar niet om de laatste in te halen, terwijl ik bij 'gold' ruim voordat de tijd verstreken was alle auto's al ingehaald had....

de BMW M3 is ook zo'n lekker bakkie _O_

20. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ???????????:p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina