1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Waar heb je die in-game beelden gezien?!?!
     
  2. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    volgens mij bij gamespot vandaan gehaald. Ja idd bij gamespot.

    Maar het is echt prachtig. Tis niet meer asfalt waar je overheen rijgt maar het is echt straat betegeling...en alles zonder pop-up zonder karteltjes en dan voor een race over xbox live
     
  3. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    euh dat kan toch alleen in pgr2?
    het is toch niet zo dat ik al die tijd een 360 kon doen terwijl ik dat niet wist, en het spel al sinds dat ie uit is heb?:)

     
  4. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    vond de 360 in pgr erg tegenvallen. Met een beetje snelle auto kon het al maar 't was niet echt remmen dan dan 360 graden maken maar gewoon remmen en rijden tegelijkertijd om het zo maar te zeggen
     
  5. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kan wel een 360 graden spin maken in 1 hoor. Probeer maar!
    Maar in PGR2 krijg je er ook lekker Kudo's voor! *)
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    deze wagen ownt

    wagen onwt
    [​IMG]

    en deze ook
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2003
  7. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb onlangs zelf een preview geschreven, je kan hem hier terugvinden.
    De echte fans kunnen best ook eens de PGR 2 windows media player skin van PGR 2 downen. Want je krijgt er nog enkele screens te zien en wat info. Tenminste als je op het PGR 2 logo klikt.
     
  8. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    leuke preview ook dingen die ik niet wist zoals:
    Geen laadtijden meer!
     
  9. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik was wel eens benieuwd naar de wagens die er in zullen zitten, dit heb ik gevonden:
    De wagens die reeds werden bevestigd:
    Ferrari Enzo, Porsche GT ( dit is volgens mij de 2, aan de screens te oordelen, maar er staat wel degelijk Porsche GT, dus dan zal het wel zo zijn...), BMW Z4, Pontiac GTO, Mini Cooper S, Dino, Ferrari 355, Mercedes Gull Wing, ik meende zelf ook al de Mercedes SL 300 te herkennen, BMW X5, maar dit lijstje is nog zeer onvolledig
    ik hoop wel dat ze de Corvette C5 er weer in stoppen, heerlijk karretje, dito rijstijl
    Daarnaast zou ik ook nog ontezettend graag de Ferrari 212 'export' erin hebben ( wagen uit 1951, haalde een top van 220 km/u)
    en ik zou ook graag de legendarische AC Cobra in willen, maar ach, dat zijn maar enkele droomwagentjes die ik graag zou hebben dat erin zitten, dat is dus helemaal niet bevestigd

    welke wagens zouden jullie nog willen?
     
  10. Angelfire

    Angelfire 360'ed

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    0
    Audi RS4, mijn persoonlijke favoriet. Verder zouden wagens als de Nissan Z220, en veel oude Amerikanen.
     
  11. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Owja, ik mis eigenlijk nog wel zo'n zware Mustang!

    Er is ook een gerucht dat er een Porsche Cayenne in zou zitten ( terreinwagen van Porsche)
    en een Hummer, maar dat zijn geruchten, dus niet te veel geloof aan hechten
     
  12. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    he hebbe jullie deze screens al gezien?
    of zijn dit oude?
    naja ze zijn wel lijp anyways:D
     
  13. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    als ik me niet vergis zijn dat zowat de eerste screens :) , maar hun site wordt niet echt geupdate, hun forum is wel leuk, zijn ook veel autokenners bij, dus die weten wel waarover ze praten.

    van mij mogen er wel paar raceuitvoeringen bij. Zoals de corvette C5 race uitvoering, of een viper racebkkie, een opgefokte porsche met super grote spoilers,...of de mini cooper S race uitvoering _O_ ; de spoiler is bijna net zo breed als de wagen lang is :cool: en zo'n opgedreven wagentje presteert altijd veel beter. Dan zou je tegen de betere straat versies kunnen rijden ( BMW Z4,...)
     
  14. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel met de Bugatti EB 16.4 Veyron willen racen, maar ja, dan is het niet meer eerlijk, want daarmee stuif je iedereen voorbij met 406 km/h. 8) 8)
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    In PGR horen straat-auto's zoals ze zaten in Metropolis Street Racer, maar dan nog iets bruter :) Hoewel 360's, Murcielago's, en Enzo's wel heel cool zijn past dat niet echt binnen het PGR concept - vind ik.
     
  16. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    paar excusieve wagentjes zoals de donkervoort of de vertigo zouden er ook wel in mogen
    persoonlijk zou ik het toch wel leuk vinden miochten er enkele opgefokte racewagens tussen zitten. maar dan wel liefst de kleinere wagens, zodat het niet overdreven wordt. Maar dan kan je met die kleine wagentjes de betere straatversies bijhpuden. Ik denk aan een opgefokte clio sport, een mini cooper race versie, een toyato yaris met 250 pk, een seat ibiza met voor- en achterspoiler
     
  17. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Wow vetten auto's kom er in PGR 2. Ferrari Enzo, BMW X5 en nou maar hopen dat die terreinwagen van Porsche in het spel zit.
     
  18. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    zo'n audi rs4of6 lijkt mij ook zwaar kicke, zou helemaal tof zijn als je dan tijdens het bestureb van zo'n bak ook voelt dat ie fourwheeldrive is
     
  19. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Een volkswagen golf 1 :p
     
  20. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat voor Mustang? Zo'n 1968 fastback? *kwijl*
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina