Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanavond even de demo gespeeld. In het weekend flink oefenen, voor de echte versie.

2. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vrijdag beginnen, dan zit mijn toetsweek erop, en dan ga ik los. Maar eerst nog effe LIVE aansluiten.

4. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    wanneer komt hij nou uit?

5. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
  6. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    ik heb nog steeds geen antwoord op me vraag:+
    kom op ik wil di ff weten8)

7. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je vraag is al beantwoord :)

8. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    zal alles nog eens goed doorlezen..
    word hier ook zoveel gepost...thanx bombermania...

9. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    ander vraagje dan:p
    heb je nu ook banen buiten een stad? zag namelijk bij wat screenshots er ook een tussen zitten met een soort formule 1 racebaan..kan zijn da ik me vergis hoor...:{
    maar is dat zo?

10. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waarschijnlijk nurburgring, die duurt máár 5 minuten. Weten sommige alles van, toch!

11. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    uhm tot nu toe heb ik wel eens op een stukkie gereden over een soort brug over het water maar een formule 1 racetrack heb ik nog niet gevonden.

12. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    als er toch al zovelen van jullie deze game hebben...
    kunnen jullie hier niet wat in-game screenshots plaatsen?
    heb er al tientallen gezien op het internet...maar dat zijn niet echt van die plaatjes uit races zelf...:mad:

13. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Heb nu ook al een fair time aan de game besteed en ben zeer tevreden :cool: Offline veel te doen, daar ben ik zeker nog wel ff zoet mee. Zilver haal ik eigenlijk altijd wel, vaak de eerste keer, en tuurlijk door voor goud. Alleen Overtake is lastig :eek:. Kheb wel eerst doorgespaard voor mijn Enzo maar die Tokens tikken nou wel lekker aan! Zit geloof ik op level 16 ofzo... Online eerste race op Nurnburgring en net als de finale PGR2 Event, ik reed weer 7.18 :p. Dik gewonnen ook was wel lachen, later mijn tijd scherp naar 7.00 maar daar kan nog wel wat van af. Nordschleife rockt :D

Verder heb ik wat problemen met joinen bij friends en kan niemand mij verstaan via de mic :'-( Tzal aan mijn connectie liggen maar tis wel kut dat je dat niet duidelijk kan maken aan iedereen die allemaal verwensingen naar je hoofd slingert :p. Nu heb ik de sound via mn TV en das ook wel ok!

Klasse game tot zover! Iedereen, probeer mijn tijd op zo'n baantje in Florence te beaten! Met de Saleen dus is te doen!

14. calibur

calibur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hello gamers ik heb een vraag, ik ben geen race fan maar ik zou toch prg2 willen kopen door al de hype over dat spel is het verstandig om de spel te gaan kopen?

help!

15. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Pff... nog een weekje... had hem op het XBW Omniversum toernooi gespeel en kon toen echt nietr meer wachten... dan krijg ik hem donderdag binnen (als het goed is) moet ik nog de hele dag werken terwijl hij voor mijn neus ligt:'-( ... naja... nog 7 nachtjes

16. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Woei nog een dagje en dan is mijn toetsweek weer afgelopen...dat gaan we vieren met pgr2 :cool: dagen zijn lang als je ergens naar uitkijkt :{

17. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vroeg me al af wanneer jou impressies zouden komen. Ik zit nu geloof ik op 20 gouden en 13 platinum medailles. En laat ik nu net op Sports Utility - Event 6 (Overtake) de #3 plek van de wereld hebben :) met 6415 kudos en Mirik #2 met 6424 geloof ik 8) Leuk om jezelf terug te zien zo, als je je ghost download!

Ik doe eigenlijk alle challenges op goud, gelijk al. En als hij erg makkelijk ging doe ik hem op Platinum. Maar mijn doel is om alles op goud te halen en zo 4/5 bonuscars te unlocken. Dan terug gaan en de overgebleven challenges op Platinum gaan doen, voor zoveel mogelijk Kudos. Want zowaar vind ik het cool om zoveel mogelijk kudos te halen :eek:! In deel 1 was die motivatie veel minder. Zelfs Cone Challenges begin ik zeer behoorlijk onder de knie te krijgen nu.

op Live heb ik nog amper gespeeld. Maar ik ga zo zeker naar je tijd op Florence kijken Gerbo!

18. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    draft kudos vind ik leuk! (ook wel moeilijk btw). Moet je op live dezelfde tag hebben als de naam in je profiel?

Ga denk ik op HCC een computer kopen en dan direkt maar breedband met live nemen (weekje nog dus), dan is het wel leuk als ik ook direkt mijn scores kan uploaden denk ik zo.

19. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    even je vragen beantwoorden. Op Live hoef je niet dezelfde tag te hebben als in je profiel. Mijn profiels is 'Marius', mijn gamertag is 'Sonic Circle'.

1 nadeel voor jou: al je offline behaalde kudospunten worden niet naar Live geupload. Dit om cheaten/hacken te voorkomen. Spijtig, maar je moet alle challenges opnieuw gaan doen om aan kudos te komen. Daarom doe ik ook alle challenges als ik ben aangesloten op Live.

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Cool! Ik zette gisteren een zesde tijd neer in de Classics serie, óók bij een (toch wel makkelijke) overtake race.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina