1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Wow! gaat lekker zeker :) ik denk dat je het lastig gaat krijgen met die plek te verdedigen als straks de game in de winkel komt te liggen

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het spel ligt al in de Amerikaanse winkels, vandaar dat er al een paar duizend man online zijn :) Wordt alleen nog maar lastiger om dat zometeen nog te verdedigen als de Europeanen daar nog eens bij komen ja...

En helemaal wanneer iedereen gaat proberen alles op platinum te halen, die 'drang' zal er nu nog maar bij weinig zijn. Die drang heb ik overigens óók nog niet hoor maargoed...

3. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    zoals WouteR al zegt, er zijn al duizenden Amerikanen online. Het wordt echt niet ineens zoveel moeilijker, aangezien die Amerikanen al 1 (in ons geval) a 2 weken (Europa) voorsprong hebben. Je kunt merken dat die echt hun best doen hoor! Het is voor ons meer 'inhalen', dan proberen gelijk de beste te zijn.

al is het wel cool om bij zo'n beetje 50% van de challenges Mirik op #1 te zien :D Hij heeft het spel al 4 a 5 maanden, en hij is er ook nog eens goed in. Hebben we tenminste iets om naar toe te werken!

4. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe zeker cool :) Maar als je het spel al een half jaar hebt mag je natuurlijk ook wel verwachten dat je iets beter bent als de anderen...maar toch blijft het een zeer goede prestatie _O_
    Mirik onze enige echte prg2 guru :cool:

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Nja, dat is moeilijk te zeggen, het is en blijft een race spel dus als je racen leuk vind ja zoniet dan moet je eigenlijk even de demo spelen en kijken of je het leuk vind

6. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Pfffff....dat wordt dus hard trainen vanaf volgende week:9

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tsja het is een enorm cool spel. Door een lage instap kan iedereen het spelen en door de concurrentie op Live heeft iedereen de mogelijkheid door te groeien tot immense prestatie's :)

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar xbox live is ook gewoon heel gezellig en leuk! Lekker kletsen terwijl je lacht om de crashes en een heet gevecht voor de finish :)

9. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    [mierenneukmode]

Hee, ik heb een minpuntje ontdekt in het spel, in de graphics om precies te zijn.. Is het iemand al opgevallen dat alleen je eigen auto een schaduw heeft? Juist.. ;)

[/mierenneukmode]

Boeit voor de rest ook niet, maar het is wel een gemist detail imho.. Ook moet ik net als de meesten hier nog een week wachten tot ik deze fantastische game krijg, Aaaaaaaaaargh... :mad:

10. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ach ja als je die wil, mis je die idd. Feitelijk corect. Maar ik mis het niet.

Wel een minpuntje vind ik de bediening van de radio en het is ook niet mogelijk de instellingen zo aan te passen (je hebt slecht 4 voorgeprogrameerde keuzes) dat dit wel handig gaat.

11. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    IK had vanacht nog gedroomd over pgr 2, maar die droom was nog mooier dan het echte spel..:+ Maar ja, nog een paar dagen en dan ga ik hem ook maar eens spelen. Ik ben erg benieuwd naar de verbeteringen ten opzihte van het eerste deel. De game staat trouwens op gamerankings op 94% uit 14 reviews. Een super gemiddelde natuurlijk :p

12. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Power Unlimeted; 9,4 Dat is ook best netjes.

13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Zeker weten! Ik heb de neiuwe PU nog niet binnen, maar zometeen ook ff die review lezen. Gamepro valt een beetje buiten de boot kwa gemiddelde. Ze geven een 8. XBM gaf zoals iedereen weet een 10- :eek:

14. HuntingDennis

HuntingDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    cheat

is het nu waar dat de cheat nosliw werkt om alle auto's te krijgen? kunde da ffkes uittesten Mirik?pls? en zo ja, zijn er dan nog auto's die je nie hebt?

en zeg nu nie dak e cheaterke ben. ik zou die cheat alleen gebruiken als ik echt maar dan echt enorm vast zit in het spel.

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee dat werkt niet in PGR2.

Daarnaast kan je met een paar uurtjes spelen al heel wat auto's unlocken, door het token systeem.

16. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Just to let you know, die 9.4 in de PU is een 9.1

17. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Die review van de PU vind ik een beetje onder de maat. Het hele Live aspect, wat perfect in de singleplayer van de game zit geintegreerd krijgt amper uitleg (Doet Jeroen wel in zijn Live review). Euhm, het is in de singleplayer geintegreerd. Misschien wel handig om het dan te vertellen?

Een 9,1 ben ik wel tevreden mee, al zijn er dingen aan die review die me wat storen. Maar de review van GamePro is echt zwaar onder de maat. Ten eerste: een 8? Terwijl hij amper wat op de game heeft aan te merken? Dan die review. Pfff, de preview van Mirik was 10 x uitgebreider met veel meer info over het spel zelf. Gamepro is echt een lachertje in mijn ogen. Zwaar achteruit gegaan tov de GameQuest.

18. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat klopt, ik had het gisteren bij iemand 's avonds gezien. Maar het is inderdaad een 9.1

19. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    jah gamepro geeft need for speed undergrounds ook een 6 niet normaal gewoon dat gamepro moeten ze verbieden!!
    maar ik ben opzich niet tevreden met de review van JJ een 9.1 vind ik nog te laag. hij gaat niet goed in op de dingen waar het echt omgaat en hij zegt ook nog eens dat er 92 wagens in zitten terwijl dat er toch echt 100 zijn hoor

20. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel weten dat er volgende maand de LIVE/Multiplayer review van PGR2 komt, en Project Gotham 2 is ook een gruwelijke live game die misschien dus nog wat tienden hoger zal ontvangen.
    Maar ik ben ook ontevreden over het cijfer, ik vind de review zeer slecht, en over het algemeen gooit de PU te veel met cijfertjes die niet horen waar ze moeten horen.

P.S. PGR2 heeft 102 auto's (voorheen 105) ennuh, de steden die JJ opnoemt: Long Beach en Lyon :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina