1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DJ Appelmoes

DJ Appelmoes 't Overkomt je

Leuk Bevonden:
    0
    Tip voor mensen die niet kunnen wachte: Engelse Official X-Box Magazine. Demo met drie tracks. Lekker om al in te komen. Wel 14 euro.

2. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb aan de producer zelf gevraagd hoveel auto`s er in zitten en het zijn er 102.

3. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Weet niet of het al gevraagd is, maar ik denk dat ik deze game ga kopen alleen hoe lang duurt het spel eigenlijk. Heb True Crime gekocht maar die duurde niet zo lang en ik wil niet nog een keer deze fout maken

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Met Xbox Live uiteraard oneindig ;)

Sowieso de Kudos World Serie uitspelen (offline) met platinum medailles is vooralsnog niemand gelukt volgens mij, Tinderbox is er al een tijdje druk mee bezig maar is het ook nog niet gelukt. Daarnaast heb je nog tientallen andere 'challenges' waarin je ook weer kan competeren met mensen op Xbox Live.

Het is echt super uitgebreid, heel die Live integratie.

5. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt de game heel lang blijven spelen, er zijn 5 niveua's en als je alles op het laagste niveau wilt halen (steel) ben je nog uren bezig, laat staan de tijd die je voor het Expert niveau nodig hebt.
    Daarnaast kun je jezelf ook proberen te verbeteren bij elke challenge, zodat je probeerd alle 102 auto's in de game te halen, daarnaast is de multiplayer geweldig, en aangezien jij LIVE hebt ben je ook hier uren mee zoet.
    Deze game blijft mij in ieder geval maanden boeien!

[qoute]Ik heb aan de producer zelf gevraagd hoveel auto`s er in zitten en het zijn er 102.[/quote]

Wat je dus wilt zeggen is dat jij met de producer hebt gepraat :| aangezien dat bericht over die 102 auto's in die post hierboven al stond

6. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Op Silver had ik hem nu denkik al wel uitgespeeld. Tenminste, de Kudos World Challenge. Niet ookal alle Arcade en Time challenges etc.

Nu doe ik alles minimaal op Gold en waar ik kan probeer ik gelijk Platinum mee te nemen. Nou geloof me maar dat je daar echt veel voor moet oefenen. Bv een cone challenge in de wat latere auto klasses moet je alle cones in 1 combi aan elkaar rijgen, zonder fout, alle 2 de ronden om ze op Platinum te halen. Fokking pittig, maar daarom juist leuk :)

Gisteren en vandaag heb ik maar heel weinig kunnen doen, maar maandag ga ik er weer vol voor. Ik wil alle auto's :p

7. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    * Vreet van wanhoop z'n controller op!!

Echt zo fucked up, een kleine slip en je kan weer opnieuw beginnen :p.

8. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Yep absoluut frustrerend. Maar de voldoening is dan weer wel super als je hem wél haalt, en soms zelfs je naam ineens in de top10 ziet staan (al op 2 of 3 challenges) :)

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Precies :p Ik heb nu 6x een tijd in de top10 gezet, waarvan de laatste 4 in het laatste uurtje. Dat was in de Super Cars Serie, daar zitten een aantal races bij die je aardig snel kan oppikken met platinum. Eentje alleen nog niet gehaald, kwam 1 tiende te kort :mad:

Ik vind de Cone Challenges wel listiger dan in PGR1 door je auto die ook nog naar buiten uit kan zwiepen aan het eind van de bocht. Ik moet daar nog eens goed op oefenen.

10. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Yep jah ik wil beweren dat ik met de producer heb gepraat en dat was welprecies eergisteren.

11. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *Gerbo en ik gaan samen controllers met zoetzure saus eten.*

Ik word helemaal gek van die Cone-challenges 8)

Ik wil alles gewoon goud halen, dus ik zit soms gewoon 1 middag lang 1 cone-challenge te spelen, en weet je hoe blij je bent als je hem dan haalt :D

12. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Degene die hem hebben mogen me toevoegen. Ik heb hem nu ook en een klein beetje geoefend. Ik vraag me alleen af wat nou verstandiger is. Beginnen met auto's per klasse kopen of meteen de Enzo kopen voor op Live. Ik heb nu genoeg munten voor de Enzo....

13. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn hoop gevestigd op de nummer #1 positie bij de allereerste Cone Challenge, en ben ervan overtuigd dat het me gaat lukken. Na de ghost van de huidige nummer 1 gezien te hebben weet ik precies hoe het moet. Ik zal hem verslaan, desnoods met één kudo verschil :cool:

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb de Enzo gekocht om 'lekker te kunnen scheuren' op de Nürburgring. Verder gebruik ik hem wel eens als ik online speel, maar dat doe ik uberhaupt 'zelden' voor zover je al over 'zelden' kan spreken aangezien ik het spel nog maar 3 dagen speel. Ík ben sowieso meer een fan van het 'opbouwen' van kracht ipv direct een snelle auto te nemen. Leer je veel meer van, en dan is de stap naar de Enzo een stuk kleiner. Je moet dan echter wel de hele KWS doorspelen, waar ik nu al behooorlijk ver in gevorderd ben. Zojuist een 4e tijd gezet ergens in Moskou in de Grand Touring Series.

15. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Ik kan niet op Live :mad: En ook niet achter mijn Xbox vandaag. Veel visite, dus vinden mensen het aso als ik ga.

*Aso'd de boel en gaat toch zometeen :cool:

Ik heb trouwens in de Roadster klasse, event 6 geloof ik (Time Trial ofzo? 2 laps rijden iig) - die in Edinbrough - de #5 gezet gisteren. Er zitten nog wat foutjes in maar over het algemeen vind ik het echt een hele vette cleane run. Die ik nog wel over ga doen en flink ga verbeteren. Misschien leuk om eens te bekijken :) Ik ga die van WouteR ook bekijken, zodra ik daar ben (maandag pas ben ik bang).

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    En dan zal die wel weer uit de top10 zijn denk ik. Wel leuk om te zien dat op sommige races gewoon nog bijna niemand een platinum medaille heeft, soms slechts 1 a 2. Of dat je Tinderbox en T I N Y hoort over moeilijke races :)

Echt tof. Nu vooral alles op Gold aan het halen om pas daarna proberen alles op Platinum te halen. Ik hoop dat ik die motivatie dan nog op kan brengen...

17. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Hmmm, net in Classic en Roadster flink wat Platinums gepakt. Op Classic - Event 1 (Hotlap) zelfs nr 1 van de wereld nu :) Ik moest die challenge wel 20 x doen, maar toen hij lukte ging hij ook ineens goed!

De diepgang van dit spel lijkt wel met de minuut groter te worden. Elke klasse, en daarin elke auto reageert weer anders.

Minpuntje aan de game vind ik wel de graphics bij nacht. Beetje sfeerloos lijkt het wel.. minder 'af' als de rest van de game iig.

18. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Weet niet, smaken verschillen warschijnlijk ;). Vind de nacht juist goed, dit misschien wel voornamelijk omdat ik het vergelijk met deel 1 war ik wel eens gedesorienteerd was in de nacht (linksaf gaan als je nog op een recht stuk zit enzo).

De sfeer sowieso is misschien wel een mipuntje, die steden zijn echt verlaten (af en toe een groepje vogels in de lucht en dan houd het wel op), maar volgens mij hebben ze die rekenkracht uitsluitend gebruikt voor puur racen, iets waar ik eigenlijk niet over wil en kan klagen :D

19. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bizarre Creations zegt gewoon alles wat we niet mooi kunnen maken, maken we niet.
    Je kan er ja op zeggen dat het geweldige uitziende Gran Turismo 4 binnekort wel 2D Cardboard publiek heeft.

20. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    GT4 kan je niet vergelijken met PGR2. Deze games staan naast elkaar. En so what cardboard publiek. Het maakt de game levindiger.

Btw dat is natuurlijk altijd gezeik. Is er geen publiek is er gezeik. Is er wel publiek is er ook gezeik omdat ze 2d zijn of niet goed bewegen. Kijk liever s naar het wonder video game. In plaats van te zeiken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina