1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaaf, dat schiet al aardig op, schakel jij zelf, op heb je 't op automatisch staan.

Ik ben nu met de Grand Touring Serie bezig, een beetje touren met de 575M Maranello, lukt allemaal wel aardig.
    Heben jullie trouwens het gevoel dat bv. de Gold challenges in de eerste serie even moeilijk/makkelijk zijn als in de latere series? ik merk bv. niet dat het er moeilijker op wordt wanneer je vordert.

PS. Heb zelf stiekem al op de Nurburgring gereden omdat ik de Koenigsegg unlockde :p

2. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word gestoord van al die gasten hier die over hun belevingen in PGR2 lullen terwijl ik nog tot vrijdag moet wachten net als de meesten hier om hem te kunnen spelen.. SUCKS! |:-

Laatst bewerkt: 23 nov 2003
  3. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik denk dat ie donderdag al wel te koop is.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik rijd automatisch, ik weet dat iig Cole Trickel handmatig rijd in 2, en Guus Bok handmatig in 1. Lijkt me alleen echt enorm ziek. Althans, dat dacht ik ook bij MotoGP2 en dat viel reuze mee. Ik heb er alleen geen zin in om dat nú al te gaan leren, misschien als ik met alle platinums bezig ben...

Overigens is het geen crime of bijzonderheid als je al op Nürburgring hebt gereden hoor ;) Als je 'gewoon' de Ghost Challenges gaat doen kan je er ook rijden. Dit kan echter alleen als je Live hebt.

5. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit in PGR2 ook werkt, maar in deel 1 stel ik altijd automatisch schakelen in en schakel toch zelf. Zo heb je zelf de controle over wanneer je schakelt (vaak schakel ik wat eerder dan het spel zou doen, zodat ik iets snellere acceleratie krijg), maar als je een keer vergeet te schakelen doet het spel dat voor je. Ook schakel ik nooit terug, in de bochten heb ik het al druk zat :)

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja het kan mits je in de buurt zit van het juiste aantal toeren volgens mij. Althans, als je NIET in de buurt zit en je schakelt dan schiet ie direct weer terug (simpelweg omdat je dan in een verkeerd gebied komt in je nieuwe versnelling).

7. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar als ik wil schakelen is het toerental ook altijd vrij hoog, behalve met de start. Dan ga ik soms naar de 2 waarna het spel direct weer terugschakelt naar de 1, maar zo heb je minder wielspin.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nog maar 1 serie te gaan... De Ultimate serie. De langste van allemaal, de Enzo wordt het bakkie dat me er door heen moet slepen. Ik heb er zin in

De Extreme (eennalaatste) serie is overigens een van de minst leuke. De F50 is een heel andere auto dan je eerder hebt gehad, waar ik echt aan moest wennen. Niet zozeer de snelheid, maar het gedrag in de bochten is 'vaag'. Niet echt in woorden uit te drukken vooralsnog. Daarnaast zijn de street races bagger omdat de AI opeens veel meer beukt, of door de hoge snelheid je auto sneller uit balans raakt wanneer je geraakt wordt...

9. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Je kan idd opschakelen, terugschakelen als je automatisch schakelt (zoals WouteR aangeeft wel binnen limieten anders wordt je direkt teruggezet in versnelling x). Maar waarom zou je? Als je iets eerder schakelt dan dat de comp dat doet bij automatisch schakelen, lever je echt tijd in.

Schakel zelf handmatig (behalve bij cone challenges ;), das weer iets te druk voorlopig) en de enige toegevoegde waarde is dat je wat rustiger rijdt bij bochten waar de AI automatisch nog ff opschakeld en weer terugschakeld. Heb niet het idee dat het perse sneller is.

10. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie schrijft eigenlijk de review voor xbw?
    Mirik zelf?

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mirik ja.

12. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje aan wij hem al heeft:
    Hoe zit het nu eigenlijk met het schademodel?
    Is dit verbeterd t.o.v. PGR1 of zit het er gewoon niet meer in?

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is juist super uitgebreid. Je kan je auto helemaal kapoetski rijden, maar ook subtiele schade oplopen. Dit heeft echter géén invloed op hoe de auto rijd.

14. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    nop, goeie tijd kan je wel vergeten dan.

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee inderdaad wanneer je de kant raakt ben je meestal al een dikke seconde kwijt...Als het niet meer is.

16. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    En je Kudos combo niet te vergeten :'-(

17. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Das wel jammer, bij nfs porsche 2000 is dat bijvoorbeeld wel zo, was wel cool geweest als dat in zat en dat je je auto moet repareren in je garage (misschien in PGR3 :+

18. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    is bewust niet gedaan door de developer. Beetje triest als iemand op Live je bv een ram geeft in de eerste bocht, of je subtiel de kant induwt.. kun je de rest van de race de bandensporen van de mensen voor je volgen :)

Ik vind het helemaal goed zo hoor, wat betreft schademodellen. Ook racen tegen de AI is vreselijk pittig en het komt heel regelmatig voor dat er wat geduwt / geramd wordt. Daarom is het misschien ook in de singleplayer wel beter zo.

19. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat dat duwen en rammen er ook offline in zit, ik had dit bij PGR (1) minder, over het algemeen vind ik de AI niet echt uitmuntend, het is niet slecht gedaan hoor en je ziet ook wel dat de tegenspelers steeds een andere route kiezen, maar ik vind 't botsen met andere auto's een beetje jammer.

20. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

die raak je juist niet kwijt. Op het moment dat je een combo hebt gemaakt blijf je die houden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina