Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Tuur en alex wachten zucht

2. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Je stash dan, weet ik het, het tweede tellertje dat komt als je een combo maakt verdwijnt bij een smash tegen de vangrail hoor.

Heb ik maar al te vaak gehad bij die irritante cone challenge.

3. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet hoor, alleen gaan er een paar punten van je stash af, maar wanneer je een combo open hebt staan, en je rijdt tegen een muur zie je altijd wel dat er een paar Kudos je "Bank" inschuiven.

4. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, de gewone Kudos, niet de Kudos van de combo.

5. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je crasht krijg je in een normaal geval ook geen "gewone Kudos", dus dan zijn dit toch echt de Kudos van de Combo.

6. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen de Bonus kudos, en je laatst behaalde kudo's waarmee je nog bezig bent.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wanneer je met een lange combo bezig bent bestaat je Combo Kudos uit 90% van je totale Kudos Stash, en slechts 10% uit wat je echt zelf hebt gehaald door door die poortjes te rijden. Er is imho niks verandert, omdat je alsnog weinig opschiet met het verliezen van je combo.

Beuken van AI was in PGR1 juist veel erger :eek: Daar spon je er ook altijd af. Dat is híer pas te merken in de laatste twee series.

Daarnaast vind ik de AI een stuk indrukwekkender en heb ik coole races met ze gehouden. Vaak veel verschillende lijnen rijden en zo steeds opnieuw inhalen etc, erg leuk.

8. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind de AI echt top. Ze rijden heel af en toe achterop bij je, maar dat gebeurt in het echt ook. Het is natuurlijk altijd afhankelijk van de situatie. De AI is gewoon erg 'pittig' en ramt zonder aanziens des persoons je auto als je echt een domme lijn rijdt. Natuurlijk halen ze je netjes in (soms met hele mooie moves) als dat kan, en af en toe laat je 'de deur op een kiertje open' en dan pakken ze hun kans ook. Met als gevolg dat je in een slip kan raken.

Tja, liever dat als een zoetsappige AI die je per rondje op 5 seconden zet. Dit is vechten voor je plek mensen!

Btw, je verliest idd het grootste gedeelte van je Kudos als je tijdens een lange combo perongeluk tegen een cone of de muur oid aanrijd. Het overgrote deel (de combo Kudos) verdwijnen als sneeuw voor de zon en met die overige Kudos kun je never nooit niet genoeg punten halen om voor Gold of vooral Platinum te gaan. Tenminste, als je een combo van ongeveer 1 a 1,5 ronde vernaait (wat ik regelmatig heb gedaan. THE HORROR 8))

Heerlijk is het als je hem dan toch haalt na flink oefenen. Maar weinig spellen geven je zoveel voldoening als je een onderdeel haalt op het hoogste niveau.

9. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Is ie ook weer zo moeilijk als deel 1?
    Dat was na een gegeven moment niet meet te doen! :mad:

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee het spel is nu beter verdeeld qua moeilijkheid. In principe is er voor iedereen een moeilijkheidsgraad te vinden, en ook daarmee kan je het spel 'uitspelen'. Je kan voor elke race kiezen uit een vijftal gradatie's, en elke gradatie levert een medaille op. Zo kan je naar je eigen niveau rijden. Verwacht echter niet dat iedereen het spel op platinum kan uitspelen, dat is een beetje net als met Halo op Legendary, dat kan ook niet iedereen.

11. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Heeft iemand hem al gezien? In de winkel of op een internet site?

Want de producer van het spel zei vorige week dat sommige gamestores in Engeland en ook Nederland de game al wel binnen hadden maar nog niet wouden/mochten verkopen.

Dus heeft iemand hem al gespot?

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
  13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zojuist anderhalf uur gebikkelt op de allerlaatste race in de Kudos World Series; Twee ronden over de Nürburgring.

Dat is 14 minuten hopen dat de AI je niet van de weg ramt, óf 14 minuten zó gevaarlijk rijden dat je waarschijnlijk tóch een keer in de fout gaat... Uiteindelijk heb ik eerst op Silver gereden, en dus de Porsche GT1 unlocked en daarmee de race op Gold uitgereden. Het is niet echt de snelheid die ontbreekt om de AI bij te houden of in te halen maar vooral de fouten en de roekeloosheid van de AI op dit niveau. Speciaal voor het circuit hadden ze mijn inziens toch wel een aparte AI mogen ontwikkelen...

14. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt hard trainen in de track specials serie zo te zien, ik ben hier gelukkig aangekomen en nu kan ik dus m'n Noble'tje over stukken van de Nordsleiffe laten racen.
    Maakt dus toch een minpuntje, de bots/ram-AI die je ook in SEGA GT bv. heel erg had kan soms aardig frustrerend zijn.

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja 't ligt em vooral in het feit dat de AI niet snapt dat de Nürburgring een dikke 8 meter breed is.. Jij rijd aan de binnenkant, de computer gestuurde tegenstander daar net naast, aan de buitenkant. AI snijd een bocht in en bam daar ga je, uit balans, gefokt.

Daarnaast maakt de AI zelf ook fouten (cool!) alleen ben jij er zelf altijd de dupe van, want meestal komen ze weer zó het circuit op dat je ze raakt.

Let wel! De AI in alle klasse's ónder de Extreme en Ultimate is goed, niks over te klagen daar. Alleen vandaag kwam de frustratie van weleer, van PGR1, weer een beetje terug op de Nürburgring...

16. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Maar je hebt het gehaald, congrats :) Netjes hoor!

wat is je medaillecount nu precies?

17. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    gist 15.025 kudos gescoord in de 2e cone-challenge van de amerikaanse muscles. Ikke helemaal uit mijn pan (vond het goed veel) en in de veronderstelling dat ik hem had op platina....

MOET JE 15.250 KUDOS HALEN :mad:.

AI vind ik fair, hoe slechter je eigen lijn hoe minder rekening hij met je houd. Op platina wil ie je wel van de weg drukken na een tijdje draften, maar zo passeer ik ook wel *)

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb nog een aantal Cone challenges van het begin op zilver, omdat ik die toen nog niet leuk vond :) Dus die eerst even weg werken, zijn een stuk of 6.

Ahh ik ken het gevoel Cole Trickle :p

Vanochtend had ik ook nog een Cone challenge in de Ultimate serie, daar na aantal keren oefenen genoeg punten voor platina maar ik had hem ingesteld op gold :mad: Daarna geen zin meer gehad om dat opnieuw te halen ;) Beetje zwakjes inderdaad, maar komt nog wel.

19. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wouter hoeveel auto's heb je al geunlocked?
    En wat is jouw favoriete auto?

Ik kan niet meer wachten :+

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Waarschijnlijk doen we een artikeltje over favoriete auto's dus dát houd ik nog even voor me, maar ik heb er nu zelf een stuk of 42 unlocked en nog over de 200 Kudos tokens over dus... Ik had, 'voor de grap' maar meteen alle auto's in de Ultimate klasse gekocht, dat doet je Kudos tokens wel behoorlijk slinken :) Opvallend is dat ik in de street races de Koenigsegg prefereer boven de Enzo Ferrari. Die laatste slipt veeels te veel....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina