1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Street Races? Wat is dat nou weer? :eek:

Lijkt me btw leuk dat artikeltje;)

2. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Even een vraagje, (misschien dat hij al gestelt is)
    - Kan je met 2 player splitscreen?
    - Kan je met samen met een quest op Live...?

Alvast bedankt

3. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kan allebei :+

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Street Races zijn gewoon races tegen computer gestuurde tegenstanders. Is één van de modi in de Single player/Kudos World Series.

5. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geld het met pgr2 zo dat als jij een Enzo neemt, dat de rest van het veld zich daaraan aanpast..door ook een enzo te nemen.?

6. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, zo zijn er bijvoorbeeld in bepaalde klassen hele slome en hele snelle wagens, en dus met een slome wagen kan je 't bv. bij One-On-One wel vergeten.
    Welke auto je ook neemt, de tegenstand, of de reward, of het te behalen kudo's zal altijd hetzelfde zijn.

7. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    das erg handig, dan kun je iets wat aan het begin erg moeilijk was met een later unlockte wagen halen

8. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Degene die de game al hebben, al met stuurtje geprobeerd?

Ik heb met mijn matige stuurtje een paar rondjes in florence gereden (smalle steegjes, aardig wat bochten) en dit ging toch wel lekker, een game als Racing Evoluzione en SEGA GT werken totaal niet met 't stuur wat ik heb, maar PGR2 ging nog aardig soepel, ik wist de reling niet te raken.

10. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Stuurtje en Xbox vind ik nog geen geweldig huwelijk. Wacht nog steeds op een FF stuurtje.

walktrough is niet erg compleet dacht ik zo

11. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Nee inderdaad ook een beetje zinloos om een walkthrough te maken voor PGR 2, ik bedoel de stats van de wagens boeit me toch niet en hoe je de races moet rijden is bijna niet uit te leggen (en te onthouden). Het enigste wat je kunt uitleggen is hoe je zoveel mogelijk Kudos kan verdienen, maar die heeft WouteR al is voor PGR 1 gemaakt.

12. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik wel zou willen is voor elke challenge, of het nu Cone Challenge, Street Race, One on One, Speed Camare, etc. is welke auto het beste geschikt is voor deze challenge.
    Zo had ik bv. in de Grand Touring serie de beste auto van deze serie, de 575M, gekocht en reed ik hiermee een Cone Chalenge, helaas haalde ik het telkens niet om genoeg Kudos te halen met dit karretje, maar met een veel mindere "Lotus Esprit" haalde ik de challenge in 1 keer.

Dus als er binnekort een "walkthrough" komt waarin tips mbt auto's kiezen voor elke race vermeld staan, bring it on!

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Elke race in de Kudos World Challenge heeft scoreboards, en van de beste 10 rijders is de ghost te downloaden. Daar kan je dus al veel leren én kijken welke auto het beste is. Voor mensen zónder Live zou je alleen een lijst kunnen maken met goede auto's...

14. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets verwachtte ik al, maar jij voert geen Gamertag in omdat je die graag prive wilt houden, ik voer geen Gamertag in omdat ik die niet heb ;)

Edit: Hier bedoel ik natuurlijk mee dat WouteR wel Live heeft, en ik niet!

Laatst bewerkt: 25 nov 2003
  15. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Door te gaan over gamertags, ik heb het er erg moeilijk mee te zien dat WouteR wel al PGR2 speelt (en nog wel op live) en ik niet. Waarom heb je je voice eigenlijk bij PGR2 uitstaan? Spreekt er dan niemand tijdsen PGR2 online?

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee ik speelde voornamelijk offline, maar ik was online zodat ik tijden door kon geven aan de scoreboards en andere tijden kon bekijken :) Echt online geracet heb ik alleen nog maar gedaan met 'bekenden', waarmee ik dus wel gewoon praat met de communicator :)

17. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, ik bedoelde niet dat jij je voice uit hebt staan of iets dergelijks, maar gewoon dat ik geen Live hebt, en dus ook niet ghosts kunt downen of uppen.

18. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    Hij schijnt al te koop te zijn sinds vandaag bij e-plaza.

19. valko

valko www.xboxkaart.nl

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij ook meerdere mensen uit mijn friendslist spelen het

20. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina