1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Wouter, ik heb echt respect voor je! Ik heb de game nu een kleine twee uur en wil eigenlijk alleen maar op LiveO-) Ik heb nog lang niet de skills maar het speelt gewoon heerlijk en steady. Ook de reacties van al die Engelse enzo.... Iedereen is echt, echt helemaal enthousiast over de gameplay e.d. (me including:cool: ) Maar ik hoop ook ooit alle cars te kunnen unlocken... Klopt het dat je op zilver ook alles kunt unlocken trouwens?? Afin, ik wens u allen een heerlijke tijd on en off-line met dit machtige spel_O_

2. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Ik koop em dan morgen, maar zit nu al te twijfelen of ik meteen op Live zal gaan of lekker off-line zal gaan racen! Wat raden jullie aan?

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik reageerde op Xboy... :eek:

Huidige medaille stand is nu 150 gold, en 22 op platina. De eerste Speed Camera geeft me alleen problemen :mad: Daar moet je 149 km/u halen en ik haal steeds meer 148, met de Focus.

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Leuk dat hij eerder in de winkels is! Kwam opeens een vriend naar me, ik heb m, kom potje spelen :D

Hij ging voor de grap even naar intertoys om te kijken voor een ander spel en toen kwam ie pgr 2 tegen :D

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk het niet. Je tokens krijg je aan de hand van je Kudos Rank. Die Kudos Rank is weer afhankelijk van het aantal Kudos dat je hebt verdient. Door alles op zilver te rijden haal je niet genoeg Kudos om de hoogste Kudos Ranks te behalen.

Hoewel ik dat niet met zekerheid zeggen kan natuurlijk :) Misschien dat er wel veel meer tokens worden uitgegeven dan dat je nodig hebt om de meeste auto's te kopen... Hoewel mij dat érg onwaarschijnlijk lijkt én de mensend ie op platinum spelen natuurlijk óók moeten worden beloond ;)

6. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    nog ff een vraagje: Het is dus niet mogelijk om direct met alle auto's online te racen, bij MM3 kon dat wel en bij motoGP2 weer niet?

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    In elke klasse heb je sowieso al twee auto's. Dat zijn echter de minst-snelle zeg maar.

Je kan vrij 'gemakkelijk' een leuk aantal Tokens verdienen (zowel online als offline) om alsnog een leuke auto (bv de Enzo) te kopen.

Hoe het zit als je online wilt racen en een game/host/server heeft een 'Restricted Car' ingesteld die jij niet hebt weet ik echter niet...

8. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Wow vette graphics 8)
    ff morgen kopen._O_

9. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    wat, is ie er al?
    ik ga morgen direct de stad in

10. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker :cool: goeie zaak dat ze hem eerder in de winkel leggen in plaats van later whehe

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    even een vraagje:

ik heb PGR (1) (gratis gekregen i.v.m reward pack maar dat terzijde) kun je in PGR2 rond karren met die pionen mode, of gewoon zonde modes door een stad karren?

ik vind namenlijk dat hele spel (PGR (1) ) geen zak aan, maar vind dat rond rijden door die steden gewoon vet cool en heb daar op zich wel 50 euro voor over :+, dus mijn vraag:

kan je door de stad rijden , dus de hele stad (geen ''banen'') zonder tijdslimiet?

12. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    thanx, hoe lang is dat al bekend?

13. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Pionen mode = cone challenge. Dat rondrijden zonder modes was de free roam (en is ook een mode :D). En nee, in PGR2 zit zoiets niet. Op Live heb je wel exhibition races, dan kun je een track naar je zin uitzoeken en mag je racen zo jij wilt, maar nee er is geen optie om gewoon a la MM3 door de stad te cruisen zonder limieten, challenges oid.

Misschien toch eerst het spel bij iemand anders bekijken voor je hem haalt. Al val je je er in mijn ogen nooit een buil aan. Dit is gewoon het beste racespel verkrijgbaar. Punt. :)

14. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    o my god

wel beter, ben morgen vrij, dus ga ff opzoek naar het spel, zal wel goed komen, bedankt voor de info

kad naar de dixons gebeld vandaag, maar daar hadden ze hem nog niet :confused:

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dan is het geen spel voor mij :mad:, of ik moet zelf een sessie hosten* :+
    *met 2 eigen gamertags

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Graag alle berichten rondom de release en plekken waar het spel te koop is/wordt of frustratie's of in die richting in dit topic houden aub > Klik

Dan kunnen we het hier in ieder geval over PGR2 houden... :)

17. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Zeg mensen, als je door de showroom loopt vind je achterin nog een aantal lege ruimtes met naam "Xbox Live". Is dit gewoon opgevulde ruimte of expres zodat er straks exta wagens gedownload kunnen worden...?? Iemand al een idee....?

18. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is ook Offline in de vorm van de "Time Attack" Mode iets waar je gewoon naar hartelust kunt racen, je kiest bij de Circuit Challenge een Auto uit en een bepaalde Baan, en je hebt geen tijdslimiet of iets dergelijks, maar gewoon zoveel ronden als je wilt, wat je ook wilt doen.

19. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is natuurlijk expres gedaan, want wanneer er nieuwe auto's te downloaden zijn zullen ze na een download hier verschijnen.

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ben benieuwd of dat aantal (behoooorlijk veel) een willekeurig aantal is of dat dat inderdaad al 'vaststaande' downloads zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina