1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nog 1 vraagje en dan weet ik of ik em op de HCC kan kopen..

je kan een ferrari enzo in dat PGR2 spelen, kun je die ook al bespelen in een test level, zonder dat je genoeg kudos hebt?

dus gewoon even racen met die kar?

2. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, alle auto's (op 5 bonus wagens na) zijn helemaal kapot te rijden op de testtrack rond de showroom, maar mocht je een Enzo willen bemachtigen, met weinig moeite heb je deze zo binnen door een aantal challenges te spelen.

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt,

ok, voor dat onderdeel wil ik wel 50 euro uitegeven :D:+
    even kijken of ze em zaterdag nog hebben op de HCC...

moneyforfree werkt niet ;)

4. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    hela

goedenavond....

Het is volgens mij verstandiger en leuker als je gewoon betere auto's koopt in de klasse waar je mee bezig bent...

sterker nog, ik koop bv helemaal in het begin de golf 4 R32 om die delta te kunnen verslaan en later dat level met die flitspaal de focus om hogere acceleratie op te bouwen.

die duurdere auto's komen vanzelf en op live kan je tog al met een paar standaard auto's racen die heel erg snel zijn

gr

5. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad het gaat er gewoon om dat je per klasse een wagen koopt die goed rijdt en natuurlijk de beste specificaties heeft. Zo koop ik meestal twee wagens per klasse erbij, meestal eentje voor cone challenge (goede powerslide) en een wagen om puur mee te racen. Waarschijnlijk hou je wel Tokens over (vooral als je op de hogere levels als goud speelt) maar dat maakt niet uit, gewoon steeds de beste kopen.

6. TheFurryOne

TheFurryOne when bunnies go bad

Leuk Bevonden:
    0
    PGR 1 rulez..... gewoon nog steeds niet uitgespeeld (tenminste waar voor je centjes)
    2 moet ik hebbe......

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Lol, ik heb net echt vet flauw gedaan met een vriend, we gingen een jongen de hele tijd 'pesten' wij hadden iets snellere auto's en gingen telkens zijn achterkant eruit rijden zodat ie spint enzo en tegen de rail aan dauwen :p dat is echt zooo fun!

Verwacht btw binnekort stunt filmpjes van dit spel, ben er met een vriend mee bezig...

8. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    En ik heb ondertoeziend oog van de persoon boven me mijn broer ge0wnt, hij had een Ferrari en ik een Mini!
    Deze game 0wnt gewoon!

9. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Ik lees erg goede dingen over dit spel.
    Maar nu heb ik 1 vraag.
    Heeft iemand 'm al gespeeld met het F-1 stuurtje van Joytech?
    Zo ja, lukt dat een beetje?

En, is het een erg hoog arcade-gehalte? Dus met belachelijk veel grip, snelheden boven de 400km/h?
    Of is het juist een simulatie game.

Voordat ik 'm koop wil ik dat toch wel weten:)

10. XaeroFuN

XaeroFuN Sex: No thank u

Leuk Bevonden:
    0
    Woei ik heb deel2 sinds gisteren:D
    ik d8 ik bel gewoon wat zaken af, misschien hebbe ze em al eerder ofzo,
    dat had ik ook met midtown madness3:D echt tof man, lang leve de intertoys:)

maargoed, zoals al bekend was; De game is echt ZO uber:D:D

11. Patrick XBM

Patrick XBM www.xboxmagazine.nl

Leuk Bevonden:
    0
    re

De game ligt een beetje tussen arcade en simulatie in, maar dan wel zodanig dat mensen die een van de twee genres prefereren er toch heel veel plezier mee kunnen hebben. De auto's besturen behoorlijk realistisch, maar je kan er als het nodig is wel lekker mee powersliden.

En het is inderdaad zo dat je, als je online gaat spelen, in elke klasse twee auto's beschikbaar hebt, maar dat zijn wel de twee minst snelle wagens. Vaak heb je dan toch nog wel de kans om te winnen of om in ieder geval vrij hoog te eindigen, omdat er meestal genoeg mensen aan een race meedoen die nog niet zoveel ervaring hebben en zodoende als een stuiterbal het parcours doorgaan...

12. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind em ook al wat meer op GT2 lijken mijn favo game ever!

Maarja, er zit nog flink wat arcade in en dat is ook wel leuk!

13. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Tja, arcade. Elke videogame is arcade, want het is nu eenmaal niet 'the real thing'. Hoe hard men het ook probeert, je blijft met je handen aan een controller van een console zitten ipv achter een stuur van een auto.

Wat ik vind is dat ze het realisme op zo'n manier hebben nagebootst dat het zowel ongelooflijk realistisch overkomt en je echt het gevoel hebt de wagens in controle te (kunnen) hebben, maar dat er toch genoeg elementen inzitten die het speelbaar maken om er 'plezier aan te beleven' in de virtuele raceomgeving.

Daarom snap ik er ook geen hout van dat bv JJ van de PU zichzelf een purist noemt en toch dit spel behoorlijk arcade vind.

Maarja, to each his own! Ik ga weer lekker achter het stuur, ehh de controller van mijn Xbox zitten om die auto over de weg te rossen :p

14. DeltaOne

DeltaOne Guest

ik ben net bij frs en intertoys geweest..maar ze hadden hem nog niet..wtf?

hij lag toch al gewoon in de winkel?

rising sun hadden ze wel net binnen maar dat is weer een ander verhaal..

15. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0
    kep em net gehaald bij eplaza in utrecht

hijs is echt meesterlijk!!!!! maarja dat is natuurlijk geen nieuws meer :)

16. DeltaOne

DeltaOne Guest

*gaat vanavond naar utrecht*

17. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    DeltaOne en Pizza de Hut worden op de bon geslingerd met een Officiele Waarschuwing (OW).

Herhaaldelijk wordt hier gezegd niet dit soort offtopic posts te plaatsen. Zet er dan tenminste nog iets inhoudelijks bij ook! Er is een speciaal topic voor 'ik heb die en die game gezien' en dat weet je DeltaOne, daar post je namelijk ook al in.

Laat dit ook een waarschuwing voor anderen zijn. Bij jullie volgende offtopic post oid krijgen jullie een ban voor een week.

18. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom morgen ook online op Pgr2 :cool:
    Ik ga winnen :+
    Maar hoe werkt het kudossysteem online nou?

19. Patrick XBM

Patrick XBM www.xboxmagazine.nl

Leuk Bevonden:
    0
    re

Als je meedoet aan online races krijg je daar kudo's voor. Deze krijg je voor de manier waarop je geracet hebt, maar ook voor je uiteindelijke notering. Word je eerste, dan krijg je uiteraard meer kudo's dan wanneer je laatste wordt.

Deze kudo's worden online opgeteld en als je een bepaalde hoeveelheid hebt gehaald, ga je een Rank omhoog. Je krijgt dan ook tokens waarmee je nieuwe wagens kunt kopen.

Als je in een race iemand verslaat die een hogere Rank heeft dan jij, dan krijg je nog eens extra kudo's.

Overigens worden offline en online kudo's niet bij elkaar opgeteld, maar kun je online wel spelen met auto's die je offline hebt vrijgespeeld :)

20. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Ok, de draad is opgeschoont zodat we weer kunnen doen wat wél leuk is. Praten over PGR2!

nogmaals, plaats jullie koop en 'ik heb hem daar en daar gezien' bevindingen in de daarvoor bestemde topic : hier

Alle opmerkingen als 'ik heb hem ook', of 'ik heb hem in Amsterdam bij de E-plaza gezien' e.d. worden netjes verwijdert en resulteren in een OW. Voor problemen over het beleid kun je in het daarvoor bestemde forum je vragen/opmerkingen plaatsen.

Bvd, Marius

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina