1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: re

Hoe werken de scoreboards dan?
    Alle kudos bij elkaar opgetelt ofzo? :confused:

2. Patrick XBM

Patrick XBM www.xboxmagazine.nl

Leuk Bevonden:
    0
    re

Er zijn honderden verschillende scoreboards voor single player racing. Je hebt voor elke Kudos Challenge, Time Trial en Arcade Race een eigen scorebord.

Voor multi player racing is er voor zover ik weet één alles omvattend scoreboard. Inderdaad worden dan alle kudo's die je met online multiplayer racen hebt behaald bij elkaar opgeteld. Momenteel staan er al meer dan 20.000 mensen op dit scoreboard. De nummer 1 heeft meer dan 2 miljoen kudo's en zit al op rank 24. Om die in te halen zal je dus behoorlijk door moeten spelen!

3. IcedToM

IcedToM Guitarshredder

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is iedereen z'n favoriete auto tot nu toe, en waarom? En hoeveel (offline) kudo's hebben jullie behaald?
    Hieronder wat impressies van mij.

Mijn favo auto is tot nog toe de AC Cobra....De motor heeft een heerlijk geluid, je kan heerlijk met de auto driften, en je hebt de hele tijd dat gevoel van teveel pk's voor de auto. :)
    Daarnaast vind ik de BMW M3 ook een genot om in te rijden. Toen ik die auto eenmaal had verdiend werd het spel echt top, de auto's daaronder hadden wat te weinig vermogen om ze echt leuk te maken. Ik moet zeggen dat de motorgeluiden de beste zijn die ik ooit in een racespel heb mogen ervaren. Het is gewoon heerlijk om in een M3 even gas los te laten en dat toerental te horen teruglopen.
    De SUV klasse vond ik een beetje tegenvallen omdat de Cayenne Turbo alle andere wagen deklasseerd. Daarnaast is de Volvo XC90 zeer slecht gemodelleerd. Al met al is het het beste racespel wat ik ooit heb gespeeld. Beter dan m'n vorige favorieten GT2, PGR1 en GT3.
    Ik heb nu 378.000 offline kudo's, en dat maakt me kudo's rank 29.

4. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    ik krijg um van gcshop maar weet alleen niej wanneer maar hij lijkt me wel ubergaaf. echt ik lig s'nachts wakker omdat ik denk aan alleen al screenshots ken je nagaan!

5. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Het is al meerdere malen geschreven, maar ook ik wil er nog aan toevoegen dat het een heerlijk spel is. Op het moment dat je aan het spel begint voelt het meteen goed, je zou het haast met iets anders gaan vergelijken.
    Grafisch steekt het zeer goed in elkaar en er zit voldoende uitdaging in de gameplay, al hoewel ik nog niet ver ben gevorderd. Heb het spel net, hierdoor het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe ik andere wagens kan bemachtigen. Ik heb nu de keuze tussen een Beetle, Mini en een Seat, ook kan ik maar rijden op één parcours, terwijl ik hier al lang en breed eerste op ben geworden. Moet ik meer kudos verzamelen om meer auto’s te unlocken of ligt het ergens anders aan. Ik ben bezig in de “ Kudos World Series “ in de mode Street Racing.

6. Patrick XBM

Patrick XBM www.xboxmagazine.nl

Leuk Bevonden:
    0
    re

Mijn favoriete wagen is tot nu toe de Ferrari 360 Spider. Hij ziet er erg mooi uit maar stuurt ook erg lekker. Hij is behoorlijk stug maar dat vind ik wel prettig. Ik probeer al de hele tijd de snelste Car Challenge tijd met deze wagen te halen, maar voorlopig moet ik het met een plekje in de top tien doen :'-(

Ander wagens die erg koel zijn, zijn de Enzo (toch wel mijn favoriete Ultimate wagen, alhoewel ik er een aantal nog niet geopend heb) en de Mini Cooper! Het is erg leuk om met acht mini-tjes achter elkaar aan te crossen. Het is een koddig gezicht en daar komt bij dat die Mini-tjes gewoon erg lekker rijden.

Hoeveel kudo's ik heb weet ik niet precies, maar ik heb offline rank 20 en online rank 6. Het had op zich al veel meer kunnen zijn, maar ik ben erg veel bezig met de time trials omdat ik dat toch wel een van de leukste onderdelen van het spel vind.

Nol: Tijdens het racen behaal je kudo's. Als je een bepaald aantal kudo's hebt gehaald, ga je een rank omhoog. Op dat moment krijg je tokens. Met deze tokens kan je dan nieuwe wagens kopen. Circuits open je naarmate je de Kudos World Challenge doorspeelt.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Re: re

Ook ik ben een groot fan van de Ferrari 360 maar de Corvette Z06 blijkt een betere auto te zijn. Althans, dat heb ik ook zelf ondervonden. De Corvette is nog een stukje minder soepel dan de 360 maar heeft een veel grotere remkracht waar je echt véél mee wint...

8. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    De enzo is ook erg cewl, maar die kost veel tokens, wouteR, welke auto raad je me aan? ik heb 7 tokens, en ben net begonnen.

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gewoon lekker doorsparen, en prioriteit geven aan de snelste/beste auto in de klasse waar je in de Kudos World Series in rijd. Door eerst daarin te investeren strijk je snel genoeg veel tokens op en kan je die Enzo vanzelf wel kopen :)

10. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat ik dus niet snap, als je dus online racet krijg je ook kudos, en als je veel kudos heb ga je een rank omhoog en krijg je Tokens om wagens te kopen, maar online kan je dan toch zovaak rijden als je wilt, of zijn die online challenges ook al voorgeprogammeerd en zijn het er maar een bepaald aantal?

11. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ok, bedankt.

ik zal me er s even in verdiepen, je hebt steeds andere auto's?
    bij een andere race bedoel ik?
    en die auto's in de garage, die kun je alleen gebruiken voor de race's waar je op dat moment bent?
    dan koop ik denk ik de vw golf

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja je kan online zo vaak rijden als je wilt. Wat je echter vergeet is dat je in de Kudos World Challenge tot wel 5.000 bonuspunten kan komen door de behaalde medaille en dat tikt snel aan :) In een online race haal je hooguit 2 a 3.000 punten, terwijl je in de KWS 8.000 punten zou kunnen halen, of zelfs met de cone challenges tot 20.000

Dat tikt wel lekker aan :)

13. IcedToM

IcedToM Guitarshredder

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon goed kijken naar de stats van de auto's in de klasse waar je opereert. Ik kijk altijd naar acceleration en Handling. De auto die daar het beste scoort koop ik als eerste. Meestal heb je dan de beste auto in die klasse te pakken, en dat scheelt een hoop.

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je kan alleen auto's uit diezelfde klasse gebruiken ja. Ik raad de Ford Focus aan overigens.

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Stats zeggen helaas vrij weinig :) De essentie van het 'gevoel' is nog altijd niet echt in stats vast te leggen. Het voorbeeld van de Ferrari 360 en de Corvette Z06 is daar misschien wel het duidelijkst van. De 360 heeft de beste stats, de Z06 oogt minder te zijn. Als je er echter een aantal races mee hebt gedaan zie je dat de Corvette een stuk lucratiever is...

Als je over Xbox Live beschikt is het handig om per race te kijken met welke auto men de hoogste scores haalt, en vervolgens díe auto te kopen/gebruiken.

16. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    is de vw golf slecht dan?

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Niet slecht, maar de Focus is denk ik een stuk beter. Dat zie je ook aan de scores online - Ford Focus regeert daar gewoon.

18. IcedToM

IcedToM Guitarshredder

Leuk Bevonden:
    0
    Ford Focus RS is idd de beste auto van die klasse. Ik vind het alleen jammer dat in sommige klasses 1 auto veruit de beste is. Daardoor word je min of meer gedwongen om elke keer die ene auto te pakken. (Zoals bv. de AC Cobra, veruit de beste in z'n klasse) Opzich niet zo'n enorm punt, maar soms heb ik meer zin om in een Audi RS6 of Porsche 911 te rijden dan in een lelijke Morgan. :)(De Morgan is de snelste in zijn klasse)

19. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar uiteindelijk zul je geen challenges meer hebben offline, en online zal je dus naar verloop van tijd meer kudos binnen kunnen halen en dus de 100 auto's (wel) bij elkaar kunnen krijgen, dan worden de non-Livers dus eigelijk weer benadeeld.

20. IcedToM

IcedToM Guitarshredder

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in. Ik heb helaas geen Live, maar een andere methode voor de 'live-lozen' om te kijken welke auto 'het beste' is in zijn klasse is om in een 'one on one' race de uitdaging op platinum te zetten, en te kijken tegen welke auto je dan moet rijden. In 9 van de 10 gevallen moet je tegen de beste auto rijden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina