1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga je toch time trial'en ofzo :)

2. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wij betalen geld voor live.. vind je het logisch dat wij dan iets extra's krijgen? :confused:

3. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met Time Trialen verdien je noch kudos noch wagens

Snakie, die opmerking die jij plaatst slaat ook nergens op, ten eerste omdat ik geen Live hebt aangezien dat in mijn regio niet kan maar dat ik het er wel vierkant het geld voor over heb, en ten tweede, het slaat nergens op om Live'ers meer kans te geven op meer auto's dan non-Livers, doesn't make sence, en dat weten de developers ook wel.

4. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De downloadble content moet je zien als een extraatje van de developers voor degenen die XBL hebben.
    Die hebben er geld voor betaalt (en niet zo weinig ook) om online te kunnen spelen en te downloaden...Daarom hebben wij tog meer recht op auto's?

5. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik wel, maar ik heb het hier totaal niet over Downloadable Content.

6. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, je bedoelde de Kudos online scoren :+ leek op DC
    Maar is het dan alleen mogelijk kudos offline te scoren in de challenges? :eek:

7. Crispin

Crispin Me

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die downloadable content is terecht, maar ik vind dat het niet van Live mag afhangen of je alle auto's unlockt. Het is natuurlijk wel leuk dat je door Live te spelen auto's kan unlocken:p

8. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Offine kan je alleen Kudos scoren in "Kudos World Challenge" en in "Arcade Race" maar dit zijn er maar een bepaald aantal, heb je die gereden en kan je ze niet verbeteren dan zit het erop.

9. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ben ik maar blij dat ik live heb...
    Dan klopt die 10 tog ook niet voor Speelduur in de reviews?

10. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    :eek:! Vind jij alle challenges halen op Platinum (160 Challenges), daarna nog 200 Time Attacks ofzo (Car en Circuit) en dan nog de Arcade Challenges niet genoeg? voordat je die allemaal op Platinum hebt, ben je echt héél veel uren verder. Zeg maar minimaal 100 (heel krappe schatting. Of je bent een uber-coureur).

Dat is echt veel meer dan de gemiddelde game. Deze game heeft juist zowel offline als online een ontzettend hoge herspeelbaarheid!

11. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft pgr2 dan ook de must om alle challenges nog een keer te doorlopen? Om nog meer te halen?

12. Crispin

Crispin Me

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Moto GP2 had ik wel die must om alle challenges te halen, hopelijk is dat bij PGR2 ook aanwezig.

13. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had je dat dan gered Crispin? Moto gp2 :)
    Heb jij pgr2 eigenlijk al? anders zie ik je morgen wel online ;)

14. Crispin

Crispin Me

Leuk Bevonden:
    0
    De challenges heb ik allemaal gehaald ja, en pgr 2 heb ik bij gcshop geregeld. Dus ik vraag me af wanneer ik hem krijg.

Als ik em heb kom ik wel online:)

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ga er vanuit dat je alle auto's kunt unlocken door alleen de single player mode te spelen.

Jongens leer eens beter lezen :) Komt men opeens met de eeuwig voortdurende Livers/non-Livers discussie op de proppen en Marius met een levensduur kwestie die helemaal niet ter discussie staat? :p :p

16. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Ja deze game is echt de shit, lol, toen ik net free record shop belde of ze 'm al hadden, zei die gast: 'nee, we hebben 'm niet, maar koop gewoon NFS: Underground, ik vind die persoonlijk veel beter'. Hahah dacht 't niet, maarre is ie al bij de Media Markt? en hoe duur?

17. j-xboxer

j-xboxer New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik dit spel kopen als ik deel 1 al heb en ik geen xbox live heb of zal ik toch voor NSFU gaan

18. j-xboxer

j-xboxer New Member

Leuk Bevonden:
    0
    en hoeveel autos zijn er in totaal eigenlijk

19. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Staat hier wel ergens in de thread...rond de 100 ongeveer

20. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Goed ik had geen zin (maar begrijpelijk) om 55 pagina's door
    te lezen maar hoe kan je nou alle auto's unlocken???
    ALleen via single player of ook online???
    En moet ik anders om meer auto's te unlocken kudos challenge doen???Ik hoop dat iemand me vraag kan beantwoorden.
    ALvast bedankt voor de reacties

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina