1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Ja zeker weten. Helemaal als je deel 1 al zeker de moeite waard vond ben je gewoon verplícht het tweede deel te kopen. Het is allemaal vele malen beter gebalanceerd, veel leuker door alle verschillende klasses, veel meer wagens (om gelijk antwoord te geven op jouw vorige vraag: het zijn er 102, met nog de nodige wagens die in de toekomst gedownload kunnen worden, moet je wel eerst xbox live kopen). NFS:U is echt een totaal andere game, veel minder op het racen gericht en veel meer op special effects en het opleuken van de wagens.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gewoon even de laatste 4 pagina's doorlezen en je weet waarschijnlijk genoeg. Daar staat ook het eea over hoeveel races er zijn etc.

3. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Heb 'm gepreorderd en krijg hem hoogstwaarschijnlijk morgen binnen :). Kan niet wachten :D.

4. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb em net ff een uurtje of 3 gespeeld en ik vind het best wel een tof spel. Toch vind ik een 9,7 wat te hoog. Het heeft een snelheidsgevoel wat mijn oma nog bij kan houden wat toch wel jammer is. Verder is het toppie en ik ga me hier prima mee vermaken 8) Volgende maand lekker underground spelen op de pc die ziet er wel wat gelikter uit maar dit is ook zeer mooi... Alleen slecht snelheidsgevoel maar ja dat is capaciteitsgebrek van de xbox die dat niet op 60 FPS kan, maar ja je kan niet alles hebben... Mooi spel!

5. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    W00t! Kan je ook een seat rijden?! Dan ga ik hem dus al zeker halen! Was het toch al van plan maar nu dus helemaal!!!! _O_ :cool:

6. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Jouw avatar, zo'n gele Leon Cupra zit erin ja, precies dezelfde.. :cool:

Tis nu 02.30uur nu, en ik ga stoppen met mijn 1e sessie PGR2.. Ik weet niet precies hoeveel uur het was, maar het waren er veel (vanaf uurtje op 19.30uur gespeeld).. Ik zit nu in de roadster series, en heb inmiddels al meer dan 130.000 kudos bij elkaar gereden.. Ik heb nog niet online gespeeld, maar was wel ingelogt op Live zodat al mijn scores zijn geupload etc.. Man, wat is dit spel vet zeg, ik heb er bijna kramp van in me vingers.. :)

Ik heb trouwens ook 2 potjes splitscreen MP gedaan, en daarbij viel het me op dat je geen replay kan kijken, klopt dit? Wel een beetje jammer als dat zo is.. :confused:

Laatst bewerkt: 28 nov 2003
  7. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn er veel jah, maar niet iedereen kan deze allemaal op Platinum uitspelen.

Ennuh, jij ook al over Time Attacks, hier behaal je niks mee, of zie ik dit verkeerd?

8. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kun je wel zeggen ja.. Deze junkie heeft gisteren van 18.30uur tot uurtje of 02.30 zitten racen is de Kudos World Series, en ik vind het *heel* erg knap als je alles op platinum uit kan spelen.. Ik heb zelf 22x silver, 20x goud, en pas 1x platinum tot nu toe.. En ik ben echt een bovengemiddelde racer, dat ik op een paar KWS scoreboards ruim in de top 1000 sta bevestigd dat denk ik wel.. Maar ik heb dus echt veel moeite met sommige dingen, vooral veel 'overtake' en 'cone' challenges zijn zelfs al op goud niet te doen voor mij op dit moment, laat staan platinum.. Misschien als ik veel beter aan sommige auto's gewend ben, en weet welke auto voor welke challenge te gebruiken, over een aantal weken/maanden dat ik alles op goud kan halen, maar nu dus nog niet.. Ik denk dat het aantal mensen wat alles op platinum uit kan spelen heel erg beperkt is, dat blijft denk ik iets voor alleen de pure freaks..

Maargoed, gisteren dus iets van 7-8 uur achterelkaar gespeeld, en ik ben nog niet eens op de helft van de KWS, en dan heb je nog de arcade challenges, timeattack, trackattack etc etc etc, en dan noem ik nog niet eens alle online mogelijkheden en challenges.. Wel kan je natuurlijk alles op steel of bronze snel afraggen, maar dan haal je volgens mij nooit genoeg kudos om alles te unlocken.. 1 ding is dus 100% zeker, deze game biedt enorm veel waar voor je geld.. :cool:

Maar weet iemand nou hoe dat zit met die replay in MP splitscreen, zit die er nou wel of niet in, want ik kon hem gisteren niet selecteren na de races?? :confused:

Laatst bewerkt: 28 nov 2003
  9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Pff ga toch weg man :) Ik snap jouw algemene pessimisme over álles behalve MotoGP2 écht niet. Kijk eens naar buiten als je 120 over de provinciale weg gaat, echt heel erg snel ziet het er dan óók niet uit. Daarnaast is de controle over de auto's juist wel cool, ook op de lage snelheden. Ik meen me in de eerste klasse een race te herrineren in stockholm waarbij je al moeite moestd oen de auto onder controle te houden - Dat heb ik bij nog geen enkel ander spel gezien in de allereerste klasse.

10. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    My thoughts exactly. Ik prefereer dit gevoel van snelheid (wat er realistisch en toch meer dan snel genoeg uitziet) boven een adrenaline-achtige snelheid door een flinke motion blur over het complete beeld te gooien (wat in MotoGP perfect werkt, maar hier zonde zou zijn wegens alleen al de schitterende omgevingen). Alex zijn punten snap ik ook niet echt, maar misschien dat hij meer van échte arcaderacers houdt en niet van 'semi-realistische' racespellen als dit.

Maakt niks uit, maar ik zie die punten heel anders als Alex geloof ik :D

11. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb pas een paar uurtjes single player gespeelt en heb nu 3 goud en 14 platinum :cool:

De normale races vind ik relatief makkelijk, heb alleen wat moeite met overtake en speedlimit, maar die ga ik ook nog wel halen ;)

Verder ben ik erg onder de indruk van dit spel.... erg goede graphics en gameplay.

Van te voren was ik een beetje scepties over het Kudo systeem (in PG1 beviel me dat niet zo), maar ik moet zeggen dat het me steeds beter bevalt. Het enige dat ik jammer vindt aan dat Kudo systeem is dat veel van de downloadbare ghosts totaal geen waarde hebben. :{

Als ik bijvoorbeeld wil weten hoe ik een bepaalde speedlimit challenge moet halen en een ghost van de tot 10 bekijk zie ik alleen maar iemand die hem heeft ingesteld op steel en vervolgens enkel als een gek aan het spinnen is... hier kan ik dus niet uit opmaken hoe ik hem op platinum moet halen. Eigenlijk zou voor zulke challenges de tijd wel moeten gelden in de plaats van het aantal Kudo’s.

Verder is het toppie *)

12. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Hey,

Hoe zit het met het schademodel?
    en iedereen heeft het over 30 FPS of zoiets... wat houdt dat in?

13. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Het schade model heeft geen invloed op het rijden. Ik vind het schademodel er ook niet zo goed uitzien zoals bij bijvoorbeeld CMR dat is wel jammer. en 30 FPS betekend 30 Frames Per Seconde.

14. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, dat viel me ook al op.. Dat soort mensen krijgen van mij dan ook een 'offensive stats attachment' feedback.. Aan de andere kant geeft het ook de negatieve kant aan van het kudos scoreboard systeem, men kan het misbruiken door b.v. op steel een streetrace te rijden en dan alleen maar rondjes te draaien tussen de n00b AI in, dat is volgens mij niet echt de bedoeling van zo'n ranking.. De ghosts van b.v. Mirik heb je wel wat aan, die gast kan gewoon rijden als een beest.. }:]

Ik ga weer ff verder, ik wil de Nurburgring voor dit weekend hebben.. ;)

P.s. Jerhui, jij bent dus zo'n freak.. Al heb je natuurlijk nog lang niet alles op Platinum he.. ;)

15. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    De eerdere klasses zijn ook nog relatief makkelijk. Wacht maar tot je een stukje verder bent :)

Wat bij speed camera challenges belangrijk is, is dat je hard genoeg remt voor de bocht (niet als een gek er doorheen rammen), zodat je al gelijk in de bocht zo vroeg mogelijk kan gaan accelereren. Je moet nl. een zo hoog mogelijke topsnelheid hebben op het rechte stuk, niet halverwege de bocht!

Gaat wel lekker dan! Ik zag gisteren dat ik nu op 81 Goud en 42 Platinum sta. Ook niet verkeerd :)

16. Def XR

Def XR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft hem bij GameRelease gepre-orderd en heeft hem al binnen?
    ik heb heb hem nog niet binnen.

17. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in hetzelfde schuitje..

Ik heb ze net een mailtje gestuurd, maar nog geen antwoord gehad.

18. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Heb ik bij een andere game gehad en ik hoor bij veel mensen hetzelfde, ik koop daar nooit meer iets!:mad:

19. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, nogmaals: hou het on-topic en voor vragen over de rls etc. ga je naar het daarvoor bestemde topic.

On-topic:

Ben hem nu ook net aan het spelen, erg vette game, heb net de Ford Focus "gekocht" en rijd echt smooth, top-game tot nu toe :).

20. c00per

c00per Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mensche, ff miereneuke :).

1. er is een clipping probleem met de armen van de bestuurder en het "portier" van de Lotus 340r.

2. met de Enzo schakel je met links een versnelling terug ;).

zie: [​IMG]

maar verders is het een (bijna perfect) spel. Dat geluid uit de modena.................daimn.

Er zal wel commentaar op dit gemiereneuk komen, maar ja....... het viel mij (autoliefhebber bij uitstek!!) iig op.

bye

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina