Dat kun je wel zeggen ja.. Deze junkie heeft gisteren van 18.30uur tot uurtje of 02.30 zitten racen is de Kudos World Series, en ik vind het *heel* erg knap als je alles op platinum uit kan spelen.. Ik heb zelf 22x silver, 20x goud, en pas 1x platinum tot nu toe.. En ik ben echt een bovengemiddelde racer, dat ik op een paar KWS scoreboards ruim in de top 1000 sta bevestigd dat denk ik wel.. Maar ik heb dus echt veel moeite met sommige dingen, vooral veel 'overtake' en 'cone' challenges zijn zelfs al op goud niet te doen voor mij op dit moment, laat staan platinum.. Misschien als ik veel beter aan sommige auto's gewend ben, en weet welke auto voor welke challenge te gebruiken, over een aantal weken/maanden dat ik alles op goud kan halen, maar nu dus nog niet.. Ik denk dat het aantal mensen wat alles op platinum uit kan spelen heel erg beperkt is, dat blijft denk ik iets voor alleen de pure freaks..
Maargoed, gisteren dus iets van 7-8 uur achterelkaar gespeeld, en ik ben nog niet eens op de helft van de KWS, en dan heb je nog de arcade challenges, timeattack, trackattack etc etc etc, en dan noem ik nog niet eens alle online mogelijkheden en challenges.. Wel kan je natuurlijk alles op steel of bronze snel afraggen, maar dan haal je volgens mij nooit genoeg kudos om alles te unlocken.. 1 ding is dus 100% zeker, deze game biedt enorm veel waar voor je geld..
Maar weet iemand nou hoe dat zit met die replay in MP splitscreen, zit die er nou wel of niet in, want ik kon hem gisteren niet selecteren na de races??
Laatst bewerkt: 28 nov 2003