1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Yep, nachtraces vind ik ook wat minder sfeervol overkomen. Die artistieke settings zoals die in de dagraces voorkomen, komen een stuk minder terug in de nachtraces. Al ben ik ze al iets meer gaan waarderen. Iets meer sfeerverlichting op mooie gebouwen had denkik wonderen gedaan.

en dat 2e punt geef ik je volkomen gelijk in. Best een minpunt, dat had iniedergeval erg welkom geweest.

2. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Jahoor een eend die 160 rijdt :)
    eerder de helft, met wind mee maar, ok :+

Maar hoe zit het nou precies met de beleving van het spel? Als alles beetje lekker rijdt is het toch ok?
    Het zal niet zo langzaam gaan dat je op bochten zit te wachten?
    Hopenlijk kan ik het morgen voor mezelf zien!

3. Marius

Leuk Bevonden:
    11

sorry, het was een Kever. Ongeveer van hetzelfde jaar en net zo gammel. Geloof me, je denkt echt dat je vliegt als je rond de 155 / 160 gaat :+

en je zult het wel zien, het is gewoon een hele goede snelheidsbeleving. Ik zit nooit op bochten te wachten, behalve als je op een hele brede, lange baan als een langere Moskou track rijdt met fordjes RS ofzo..

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb met een maat het wereld record lang in de lucht zitten gebroken :) ik reed gewoon heel chill.... komt opeens die maat aanrachen met 250 ongeveer... ik rijd net van een heuvel naar beneden terwijl hij dus aan komt rijden en dan knalt hij over die heuvel, bovenop mij, ik diende dus als extra schans en woooommm hij vloog langg!!! dit gaan we nog een x doen en op film zetten!

5. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Hehe je zult altijd zien dat als je zulke acties plant dat het nooit lukt...

Ik vind het overigens ook een groot gemis dat er geen Quick Race optie bij zit. Bij PGR 1 miste ik dit ook eigenlijk wel, daar nam ik gewoon af en toe een iets oudere race en scheurde daar met m'n F50 in ;) Bij PGR 2 zijn er dan wel meer races maar het blijft zonde daar er gewoon geen pure quick race is om snel te kiezen, zoals de pure shooter UT 2003 had met Instant Action, moet de pure racer PGR 2 eigenlijk hebben met Instant Racing :9

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ehhh nog vóór dat je je profiel selecteert kan je kiezen uit 'Instant Action' heur :)

7. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    is pgr 2 goed met de S controller te spelen?

8. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    jazeker.
    ik heb nu 22 tokens, en ben pas bij de 4e klasse, is het zinvol om nu een Ferarri Enzo te kopen?

9. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Als je online wilt racen is het wel leuk om die snelle auto te hebben, maar je kan beter eerst wat ervaring opdoen in de Single Player!

10. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    De Enzo is één van de best uitgewerkte auto's van Project Gotham Racing II, volgens mij ook de auto waar het meest tijd in is gaan zitten..

11. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar kan ik er wel mee rijden? in de Kudos world Series?
    anders kan ik beter een andere kopen he.
    ik gebruik het niet voor live

12. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, heb nu een aantal uurtjes gespeeld: wat een game zeg, woei!
    Echt alles is zó goed uitgewerkt, Florence waar je de brug ziet waar al die juwelierszaakjes inzitten, Sydney met al die lichten 's nachts, Moskou waar je gewoon vanaf ziet dat het er koud is, heerlijk!

Heb net voor de eerste keer in Edinburgh gereden en dat is de mooiste stad tot nu toe imo, vooral met een Porscha Cayenne Turbo :9.
    Maar goed, ik ga zo weer verder gamen want dit is echt verslavend zeg :cool:.

13. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een vraagje over project gotham racing 2 waar nog weinig mensen het over hebben gehad.
    Is de framerate van project gotham racing 2 storend en is hij soms erg onstabiel kwa framerates, wil ik graag even weten dus please reply snel.

14. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    In enkel één hoge klasse [als het niet de hoogste is] kun je met de Enzo rijden..

Ik gebruik ook geen Live, en ik ben ook nog geen Enzo, want die heb ik voorlopig niet nodig..

15. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt vier camerastanden, op twee verschillende plaatsen:

Achter je wrede bak, en op je bumper..

Als je er achter hangt, is je snelheidsgevoel wat lager als wanneer je op de bumper zit.. Daarom zit ik ook voor mijn bolides}:]

De framerate is gewoon naar behoren, niet onstabiel..

Hopelijk was ik snel genoeg voor je:+

16. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    jongen, lees jij eens even 2 pagina's terug? Daar staan uitvoerig de meningen van voor- en tegenstanders besproken. En er zijn meer voor als tegenstanders.

trouwens, soepel lopen doet hij perfect (op een heel erg klein af en toe-tje na soms, bij de 1e bocht met 8 auto's met slippende rokende banden. Al heb ik het zelf nog nooit gehad). Alleen vinden sommigen de snelheid iets te laag naar hun gevoel. Sommigen he, bijna iedereen vind het snelheidsgevoel perfect!

17. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb toch het gevoel dat de mensen die het zeggen de camerafunctie achter de auto gebruiken.
    En ik geef toe, daar lijk je nog niet eens 80 mee te rijden.

Maarja, ik gebruik de camerastand op de bumper, dan zit je veel meer in de race ..:cool:

18. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Nou ik heb dus ook een vraag, antwoord heb ik hier en tot 8 pagina's terug niet kunnen vinden...

Ten eerste: is de muziek weer goed verzorgt? Dus zijn er net als in deeltje 1 ook weer die vette verschillende radiostations?

Ten 2e: Rijd die Seat leon cupra lekker? Net zoals hij dus in het echt rijdt? :)

19. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    De muziek is goed hoor! Tenminste er zijn heel veel tracks (echt heel veel) en ook weer toffe radiostations e.d. Het zijn veel nummers die in het straatje rock passen. En beetje Linking Park achtige dingen enzo. Ik weet het niet precies, maar zeker genoeg.

de vraag over de Seat kan ik helaas niet beantwoorden. Ik heb er in het spel wel mee gereden, maar in het echt nooit :+ Maar in het spel vind ik het een lekkere auto in zijn klasse, al is hij wel wat langzaam.

20. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    de seat is in het spel wel goed, je kunt hem goed gebruiken voor de 1e World Kudos Challenge.
    en je hebt veel radio station's, je zult ook wel eigen tracks kunnen toevoegen, maar daar heb je amper tijd voor als je de game hebt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina