1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    eigen tracks toevoegen? kan je dan zelf een baan bouwen?

2. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij bedoelt 'ie tracks in de vorm van liedjes :p

3. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, MUZIEKtracks :+

4. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat was toch wel duidelijk?
    maar goed, liedje's/songs enz.

5. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb wel eens in een golf gti gezeten die maar iets trager is dan de r32 en dit spel brengt het snelheidsgevoel niet over. dat neemt niet weg dat het een leuk spel is maar echt hard ga je niet behalve met die top wagens waar het wel redelijk is....
    FPS heeft overigens veel te maken met snelheidsgevoel hoor in mijn ervaring. Als je de echte snelheid van 300 km per uur wil overbrengen dan moet je heel veel beeldjes per seconde achter elkaar plakken om het snel te laten ogen. Hoe harder je gaat sneller de omgeving vloeiend langs je af moet gaan. Dan heb je minstens 60 FPS nodig. Zou je het in 30 doen dan oogt het minder vloeiend misschien zelfs hikkerig.Dan creeer je gewoon meer snelheidsgevoel door 60 fps te gebruiken. MOTO GP2 loopt op 60FPS en Midnight club 2 ook. Ze hebben gewoon het aantal polygonen dat per seconde wordt getekend en zware visuele effecten gebruikt hier die de 233 mhz chip van de xbox beperken tot een bepaald aantal frames die ze hebben moeten locken op 30 om het stabiel te houden. Wel heel toevallig dat dat de spellen zijn met het meeste snelheidsgevoel die op 60 FPS lopen. Bij moto gp hebben ze gekozen voor snelheidsgevoel en iets mindere graphics zodat de xbox het allemaal nog aankon.

Dit spel is behoorlijk arcade. Colin mc rae is (semi)-simulatie. Ik hou van semi arcade. Dit zit iets meer naar de arcadekant maar dat is ook wel leuk.

Blur geeft snelheidsgevoel alleen blur maken bij deze fpsjes ziet er niet uit. Ik vind die blur zwaar vet bij mgp en nfsu. In het echt kan je oog het ook niet helemaal bijhouden bij dit soort snelheden dus nep? nee.

Ik vind het schakelen nep. Je kan niet doortrekken in de rode toeren, je hebt geen neutral gear en je kan bij het terugschakelen vanuit 5 naar reverse wat normaal alleen kan als je stilstaat. Ook trekken auto's met zoveel pk met wat gas je vol uit een slip terwijl de meeste auto's hier wat doortuffen op 4000 toeren.

We hebben dus een paar verschillende meningen sonic. Maar gelukkig vinden we het toch allebei een leuke game.

Laatst bewerkt: 29 nov 2003
  6. Hater

Hater Guest

dit spel is echt zo wreed..
    heb de eerste 2 klassen pas klaar..maar ben net begonnen..ben ook een uur in de showroom geweest.. :)

binnenkort ook online..

7. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Pfff, na een kwartiertje rondlopen had ik het wel gehad.. De showroom is leuk, maar als je er eenmaal geweest bent, koop je je auto's steeds meer via het gewone menu.. Gaat een stuk sneller..;)

8. Hater

Hater Guest

ja idd..maar heb met heel veel auto's ff een rondje gereden.. :)

9. William

William -

Leuk Bevonden:
    1
    "ja idd..maar heb met heel veel auto's ff een rondje gereden.."

waarna je er snel achter komt dat PGR2 geen zinvol test-circuit heeft; de "showroom" track is gewoon ongeschikt om de verschillen in handling van de autos goed te testen.
    Wat daarvoor nodig is, is een grotere varieteit aan bochten: lange, korte, off-camber, met hoogteverschil, combinaties van bochten.

Een beetje jammer, zeker omdat b.v. een GT3 dat twee jaar geleden al goed deed.

10. Hater

Hater Guest

tja..daar heb je wel een beetje gelijk in..
    maar toch leuk om de auto's ff beetje te testen en te horen..

11. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een andere vraag, welke controller-instelling hebben jullie gepakt?
    Zelf heb ik gewoon A voor accelereren, dus niet de achterste twee knoppen, veel fijner imo...

12. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard gewoon de triggers voor gassen en remmen. Met de normale knoppen kan je niet gedoseerd gas geven, want soms nodig is in de bochten.

13. Hater

Hater Guest

ik ook de triggers, vind ik een stuk makkelijker..

14. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Heb 'm binnen, ga 'm nu ff uitchecken :D

15. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mjah, idd wel handig, gaat het nu ook ff testen...

16. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is het spel al 2 keer vastgelopen, dat was 2 keer nadat ik de game demos had gecheckt...
    Ook kraakt het geluid van m'n soundtrack soms een beetje.
    Maar voor de rest is alles toppie.

Waar kan ik overigens Geometry Wars vinden???

17. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    In die showroom toch? Op zo'n gokkast of wat voor aparaten daar ook staan...

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jullie hebben me overtuigt, en ik (me pa) heb PGR 2 gekocht (boeiend :+)

anyways, ik heb em vandaag ff gespeelt en moet toch wel zeggen dat het een erg vet spel is.. Het enige dat me opviel was toch dat de schadebeperking niet echt groter was geworden als in deel 1, je kan nog steeds 150 rijden en tegen een muur aan botsen en niks zien aan de auto (of bijna niks).
    Voor de rest heb ik nog niet erg veel gezien en ga dus ff verder proberen...:)

19. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kom je in die showroom? :9

20. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een aantal paginas doorgelezen, maar ht niet gevonden en heb geen zin om de andere 50 nog door te lezen.

Hoe zit het eigenlijk met de brightness in de game? In PGR 1 was het vaak nog te donker in de stad, op sommige plekken zag je de bochten bijna niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina