1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem sinds gister....wat een supergame...

    Heb nu een aantal dingen op platinum gehaald...verder een aantal op gold...

    alleen ik moet toch zeggen de cone challenges zijn best pittig...zeker als je die ene van 1100 moet halen in sydney....

    In yokohama is dat racen ook supertof...met 6 auto's racen weet niet precies welke het was...maar je rijdt in iedergeval rondjes in een soort 'schuin' vierkant...

    Zoveel wagens waaruit je kan kiezen....en zoveel verschillende races...holy shit...met deze game ben je echt superlang zoet...

    Gister ook nog ff een aantal potjes live gedaan...zelf gehost...en geraced in moskou.....ook heel kick...we reden allemaal in een porshe 911....bijna geen lag...1 keertje...dat een auto een beetje schokte....(zelfde effect als bij motogp.)
     
  2. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet wat je waardeloos vindt aan de replay? Het spel gaat er op achteruit als hij uit allerlij standpunten elke move van je onthoudt, en je hebt daardoor ook niet zoveel camerastanden, mij maakt het niets uit... Van mij hadden ze de hele replay weg mogen laten, ik kijk een film ook nooit twee keer;)
     
  3. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik snap niet dat jij zegt dat er geen beleving is. Waarschijnlijk zit je gewoon nog op een te laag niveau (eerste klasse op steel zal niks aan zijn) om de beleving echt waar te nemen. Speel maar gewoon snel door naar de hogere klasses, dan zul je merken hoeveel beleving er is.
     
  4. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga altijd meteen voor Goud. Het zal wel aan mij liggen denk ik!!! Replays zijn voor mij heel belangrijk. De reden waarom ik MM3 wegdeed was dat er uberhaupt geen replays inzat. De details van een spel zijn voor mij het belangrijkst.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2003
  5. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had een vraagje. Misschien dat iemand dit weet. Als je na een race de replay saved hoe kan je die weer terug halen?.
    Ik kan nergens die optie vinden?

    Verder vindt ik het een subliem spel. Het houdt je i.i.g. flink bezig.
    Toppertje.
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Volgens mij is dat te vinden onder Options > Profile Options. Daar kan je ook zien hoeveel uur je al hebt geredene tc :)
     
  7. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag 3 van CyW LAN 18, en we hebben meer PGR2 gedaan dan op de PC.. Hehe.. De Xboxen met PGR2 staan al meer dan 48uur constant aan.. Er zijn er ook een paar die nu ook een Xbox gaan kopen.. er waren er al 3, maar daar komen er dus nog een paar bij.. PGR2 = da bomb!! _O_
     
  8. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk, het spel is echt zooo goed, ik heb enkele uren in de showroom doorgebracht, dat is al een hele ervaring
     
  9. marco27

    marco27 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje(s):

    Is het haalbaar om met je automaat de platina medailles te halen ?

    Scheelt het heel veel of je met je automaat of zelf schakelt ?
    (je gaat wel langer in een versnelling door maar zit ook vaak in de verkeerde versnelling met terugschakelen)

    Wat is de beste knopindeling als je zelf schakelt ?
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Gister even PGR 2 gespeelt op de HCC, wat een game.
    Echt prachtig. De besturing, de graphics, alles. Wauw.

    Wel jammer dat ik er totaal niets van bakte.
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het automaat/manueel verschil is eigenlijk miniem. In principe schakelt de Xbox al goed, en kan je misschien winst halen in een iets 'stabielere' lijn volgen qua toeren (maar dat zou Cole Trickle nog even moeten bevestigen, die rijd manueel volgens mij).

    Dus ja, je kan alle races op platinum halen met automaat. Ik heb het zelf nog niet gedaan, maar ik heb al een groot deel op platinum en nog geen problemen gehad met dat ik op automaat rijd.
     
  12. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ik begrijp iets niet goed:
    Ik d8 gelezen te hebben dat je scores in de single player worden bijgehouden op live, daarmee wordt bedoelt dat je per race de scores ziet die je hebt in vergelijk met andere live-spelers. Maar zodra ik dan op de total scorboard ga kijken sta ik verschikkelijk laag, omdat ik nog maar een race op xbl geraced heb? Hoe kan dat....?
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Er is voor de single player géén overall ranking. Alleen voor dat wat je echt in een Xbox Live race doet wordt meegeteld voor die Xbox Live Ranking. Daar krijg je ook alleen maar hoge plaatsen door ziek veel te racen.
     
  14. reikoe

    reikoe Xbox Mazzzter

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Is _O_ Project Gotham Racing 2 _O_ het aanschaffen waard, als je _O_ Project Gotham Racing 1 _O_ al hebt???
     
  15. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk van wel 2 is nog mooier
     
  16. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zowieso, ik heb zo ook beide, als je 1 leuk vond vind je dit geweldig, het is meer van het zelfde, alleen dan veeel beter.
    óok als je 1 niet leuk vond is dit spel erg goed, ik ehb nu al langer 2 dan 1 gespeeld.
     
  17. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Het is jammer dat je online ranking niets wil zeggen over de kwaliteit van de racers. Iemand die slecht is en veel speelt komt vanzelf hoger (als je maar (qoute van wouter) ziek veel speelt)

    Dat had iets beter uitgewerkt mogen worden. Maar verder is het DÉ game op dit moment..
     
  18. reikoe

    reikoe Xbox Mazzzter

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    zal aanschaf dan toch maar eens overwegen
     
  19. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou hem kopen, hij is wel anders, maar beter
     
  20. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    omg, je word gewoon helemaal in dit spel gezogen, ik ben nog niet zo ver, maar heb het nu eindelijk door (heb PGR 1 niet gehad). En als je nu "perfect" door de bocht gaat, en met de neus vlak langs de muur, dan krijg je daar echt een feeling van, helemaal als ie na de bocht het asvalt weer oppakt :eek:.

    Hulde aan Bizarre Creations _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina