1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat is met het inhalen ook zo, je gaat gewoon mee.
    dat sliden is veel realistischer geworden dan in pgr 1, en dardoor voelt het beter
     
  2. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem sinds vrijdag. Ik ben nu zo ver dat ik kudos level 17 heb en alles @ zilver
     
  3. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    dan ben je best ver, ik zit op level 12, maar heb al enkele platine medailles. en ik heb veel in de showroom getestreden, ideaal, om de enzo al ff te testen.
    en ook voor de aankoop van een nieuwe bak, als je twijfelt ofzo, even testen
     
  4. MaF

    MaF Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    JA staall is mee ff iets te simpel en zekr als je die speed geval doet met die camera ik haal platina net niet maar goud is daar ook weer makkelijk.

    Maar goed silver haal ik regelmatig wel maar die het meeste op brons omdat ik het niet halen irritanter vind dan een iets makkelijker race. :D
     
  5. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    over een week ofzo, als vermoedelijk wat meer mensen de single player mode (Kudos World Series ) hebben uitgespeeld kan iedereen wel posten hoeveel steel, brons silver enz. medailles hij/zij heeft
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    damn ik wil ook spelen maar moet eerst wachten tot dat ik het het spel van xbox magazine heb :mad:
     
  7. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben volgens mij in kudo level 7, maar ik ben een perfectionist, ik ga 45 minuten bezig om 1 track te halen op goud. Tis me dan ook wel gelukt, ik heb totnu toe bijna alles op zilver (van wat ik heb gedaan dan), en 1 platinum, 4 goud ofzo, en 1 bronz, ik doe meestal gelijk silver. Is wel redelijk goed te doen :)
     
  8. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    hah straks op gammo
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Een perfectionist ben je pas als je het op platina doet he :) Gold is nog niet eens zó moeilijk ;) Mits je niet als een gek gaat rijden, maar je gewoon even analyseert hóe je moet rijden...
     
  10. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Kan je ook met antieke auto's rijden?
    of alleen met die 'gare' moderne dingen
     
  11. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn Classics ja :).
     
  12. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit op level 20 en heb 204.476 kudo's bij elkaar gespronkeld..
     
  13. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    eindelijk heb ik de game en ben nog niet erg ver maar het is echt fantastisch.
    De leukste en beste auto tot nu toe(ook kwa uiterlijk) vind ik de porch boxter, hij rijdt zo mooi en zo lekker, echt vet
     
  14. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ok jongens/mannen:cool: overtuig mij er nou eens van dat ik pgr moet kopen ik ga morgen naar de stad maar ik weet nou egt nog niet welke ik moet kopen.

    ps: pgr1 vond ik _O__O_
     
  15. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik was ook fan van PGR en ook PGR 2 vind ik top, alleen een kleine maar. Ik heb af en toe het idee dat als je een bocht neemt het beeld van de track om je heen een beetje blurt/door elkaar heenloopt, dat zou dan, denk ik, te wijten zijn aan het feit dat het op 30 fps loopt. Rijd maar eens door sydney en rijd recht op het Opera gebouw af. Ga dan hevig slingeren, je ziet dan dat die halve koepls van het opera gebouw een klein beetje vertraagd in beeld komen waardoor het lijkt alsof de boel een beetje blurt.

    Wees eens eerlijk... wie heeft hier ook last van (als je er goed naar gekeken hebt tenminste) of is er iets mis met mijn Xbox/game?
     
  16. Apsutee

    Apsutee Apsutee

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag PGR2 op de gamexpo gespeelt en ik vond er nix aan! De besturing vond ik echt vervelend en irritant!
    Als ik dit spel een cijfer zal moeten geven (0-10) zou ik een 4 ofzo geven.
    Sorry dat ik dit zeg, voor de echte fans van dit spel, maar ik dacht, laat ik mijn mening eens laten horen.

    Eigenlijk vind ik alleen de live-functie wel goed aan dit spel.
     
  17. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik merk er niets van.
     
  18. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Bijna een miljoen Kudos :cool:
     
  19. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Jij hebt dat spel ook al een half jaar :9.

    *Heeft net z'n 3e token op Live, en z'n 8e in de SP :$
     
  20. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    PGR 2 is ook geen game die je ff op de GamExpo speelt en dan gelijk een cijfer kunt geven ;)
    Het is niet zoals shooters en beat'm ups, je moet er echt vaardigheid in krijgen en alles vanaf het begin uitspelen, zo waardeer je een game als PGR 2 pas echt. Ik denk als bijvoorbeeld een vriend van je het zou kopen en je ook maar een lange middag/avond bij hem zou zitten, was je verkocht.

    Trouwens ik snap niet echt dat blokkie15 zichzelf een perfectionist noemt door 45 minuten op 1 track te rijden en dan nog maar goud te halen. Oke ik was dan nogal verslaafd (én goed) in PGR deel 1 maar ik vind dat ik een gemiddelde/bovengemiddelde racer bent, terwijl ik goud alles makkelijk haal (ook cone challenge, heerlijk dat die nog bestaat :9 ) en alle 'korte' challenges als overtake challenge en speed camera haal ik op platinum omdat ie wat makkelijker zijn. Ben trouwens nu kudos-level 43 (of 44, weet het niet zeker) en ik hoef nog maar 3 street races en dan kan ik m'n bonuswagens binnenhalen! (alles goud, dus gelijk 4!)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina