1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Je bent zeker nog niet zo ver jordo ;) Geloof me, er komen zoveel brutere wagens uit, zoals de Porsche GT3 die serieus de Boxter in z'n kleine broekje laat schijten. Overigens merk je bij beiden goed de overeenkomsten, alleen is de GT3 zoveel bruter dat het een genot is om in te rijden.
     
  2. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Weheh nee joh :) Misschien een weekje eerder! Ben het nu wel ff zat met die wilde AI in de Ultimate Series. Wel uitdagend, maar ff genoeg ervan. Geef me een uurtje ;)

    Ik hoop trouwens wel dat je Kudos Rank bedoelt ipv token }:]
     
  3. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Whehe, ja dat bedoel ik :+

    8)
     
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.294
    Leuk Bevonden:
    361
    Hoe kan je een spel nou goed beoordelen als je niet eens de tijd neemt om het te doorgronden.
    Zoals eerder geschreven, je moet voor PGR2 de tijd nemen en het inderdaad een middag of avond de tijd gunnen. De besturing is zeer logisch en kan je zelf instellen, dus dat argument kan je schrappen. Als je met besturing bedoelt dat het voertuig niet goed op de weg blijft liggen, dan ligt dit aan je vaardigheden en heeft dit te maken met je minimale (lees: geen) ervaring, oefening baart kunst.
     
  5. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, eindelijk in het weekend eens wat tijd gehad om echt te spelen. Ik was fanatiek begonnen met alles op platina te halen, maar ik ben toch maar terug gegaan naar goud... platina komt later wel ;)

    Ik weet dat het mogelijk is, maar ik heb er echt een hard hoofd in hoe ik straks sommige challenges op de hoogste moeilijkheidsgraad moet gaan halen.

    Ik heb ondertussen 20 platina, 50 goud en heb rank 7 op live. :)
     
  6. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Wil iemand hier a.u.b. nog op reageren? :p
     
  7. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Moskou speed camera op platinum, haal ik niet....en voor zover ik het nu zie zal ik het ook nooit halen ook....doe het met die bmw z3....snelste uit die klasse.....

    Heb tot nu toe alles min. op zilver gehaald een aantal platinum en een aantal gold. Zit rank 8 ofzo...

    Live zit ik pas op rank 3...ik host altijd zelf de game en tot nu toe pas 1 keer een beetje lag ondervonden, dat iemand z'n wagen af en toe wel/niet op het scherm stond....

    Je hoort ook niemand hier over de laadtijden...bij top spin zuigen die zwaar....maar bij pgr2 zijn ze echt super...

    Binnen 15 sec. na het aanzetten van de xbox ben je al aan het racen bij wijze van spreke.....
     
  8. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game nog een paar uurtjes gespeeld op Platina. Dat is een uitstekende challenge, voor de ervaren racers. Ik vond zelf ook PGR2 eerst erg tegenvallen. Ondanks dat heb ik de game tijd gegeven en vind hem nu wel relaxed. Zeker als je een GT rijder bent moet je deze game de tijd geven...Dit is de best racer die je voor de XBOX kan kopen!!!
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2003
  9. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vond dit spelletje er maar saai en leeg uitzien op gammo, die dikke grote wagens op die kleine weggetjes...
     
  10. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    oke het klinkt dom en simpel maar;
    (potje live pgr2?:) add me plz!)
    zit op 4 live tokens, speel serieus en heb wel humor:9
    (damn dat laatste leek wel van die "yes" reclame een tijdje terug "ik houd van hobby's" enzo:D)

    ik schreeuw om live games man! vind al1 maar buitenlanders @ live, en als ik een game host komen er al1 maar buitenlanders, heel apart.. (misschien door mijn provider, heb Demon DSL (snelste variand:9) , en hun hebben een redelijke verbinding met de USA volgens mij, dus vandaar denk ik..)
     
  11. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Goed dat je het zegt want wil deze game ook halen dus de laadtijden zijn snel :cool:
     
  12. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zei je moet de game de tijd geven. Voor newbies zal deze game pittig zijn voor ervaren racers is goud echt makkelijk. Althans dat vind ik. Platinum is de echte Challenge.
     
  13. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Tsjonge, wat is dit spel verslavend zeg. Sinds woensdag al aardig wat tijd vrijgemaakt om dit juweeltje te spelen. Echt een heerlijk racespel. Ook leuk is de afwisseling (tijdrijden, puntenrijden, racen, etc.). En het is leuk om de juiste auto bij iedere challenge te vinden. Ik heb tot nu bijna alles op platina (zit pas in de derde klasse) en kan er geen genoeg van krijgen. Ik begin trouwens pas aan een nieuwe challenge als ik de vorige op platinum gehaald heb (dat is beter, je kent de baan dan al). Het geeft voldoening, maar kost veel tijd. Veel restarts… Nu moet ik 15.000 kudo’s bij een cone-challenge in stockholm (ofzo) halen. Dies wel pittig. Maar hij is haalbaar, gewoon veel oefenen. Ik had laatst ook NFS:U bij een vriend gespeeld, maar ik vind de nacht/avondlevels in PGR2 er toch bruter uit zien. Vooral tof dat als je je koplampen kappot rijdt, dan rijdt je echt in het donker. Samengevat: dit spel is echt een aanrader voor iedereen die van racegames houdt!
     
  14. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ga hem denk ik dadelijk halen...
    Vond wel een groot nadeel bij deeltje 1 dat de tracks echt alleen maar heel erg smal waren, kijk je skills kunnen tonen op smalle weggetjes is vet, maar ook wel eens leuk om op wat bredere tracks te rijden.

    Bij die smalle tracks was het ook altijd een ramp bij de kudo challenges. En in deeltje 1 ook die soms uiterst irritante A.I. Maar ja in dit topic lees ik al dat alles dus hier allemaal veel beter uitgewerkt is... Ben benieuwd. Zal vanavond als dat lukt eens ff mijn bevindingen gaan posten
     
  15. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    mwah BFalcon, er zijn ook zat breede tracks hoor:)

    offtopic; someone plz .... add me! wil liven tegen NL'ers:D, zie ena-laatste post van mij
     
  16. Revolution

    Revolution What?

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou de game ook dolgraag willen, maar de financiën laten het helaas even niet toe.
    Wel heb ik bij de Microsoft Xbox stand op de HCC zo'n flyertje ingevult, met kans op de Xbox game : Project Gotham Racing 2.

    Enigste wat je moest doen, was het aantal steden invullen.
    Ik had echt geen flauw benul wat dat moest zijn, maar de medewerker van de stand bood uitkomst. ;)

    Nu maar hopen...

    En anders word het via Xbazar zoeken, ook geen ramp opzich.
    Maar, gratis is altijd beter.
     
  17. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    zulle wij anders een potje tegen elkaar spelen xearo, ik speel ook op live, ik voeg je wel toe ok?
     
  18. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kan dat dan? Ik heb nu iets van 6 klasses helemaal op Zilver en ik zit al op Rank 14 ofozo (kan ook 10 zijn maar in ieder geval dubbele cijfers)???

    Lag heb ik ook niet in gejoinde games meegemaakt, maar ik heb pas een race of 6 gereden op LIVE.

    Die laadtijden zijn idd echt super! Zelfs via LIVE werkt het goed en snel, bij MM3 zat je nog wle ff te wachten bij PGR 2 helemaal niet meer.

    Wat ik wel vreemd vind is dat mijn xbox nu al een keer of 3 is vastgelopen in het laadscherm. Ik hoor mijn DvD dan ratelen en schrapen maar er bgebeurt niks. Het is me 2 keer via LIVE overkomen en 1 keer in de SP. Zijn er meer mensen met dit probleem of was mijn xbox gwoon oververhit ofzo (led gaf dit niet aan, maar zou best kunnen na 6 uur non-stop gamen).
     
  19. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    jajaja Strak plan:D, heb je maar ff geadd, duurde me te lang:9,

    Ah mense met pgr2 ADD ME!:D
     
  20. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om 4 Xboxen en 4 TV's aan elkaar te linken? PGR2 geeft zelf aan dat je 8 Xboxen kan linken maar dat lijkt me een beetje teveel van het goede.

    En als dit kan met hoeveel man kun je dan per TV? Ik neem aan maximaal 2 personen? (als hier al antwoord op is in deze thread welke pagina?)

    Alvast bedankt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina