1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    1> Win op Xbox Live een race op de Nurburgring.
    2> Speel hem vrij in de Single Player (is pas op het eind dacht ik)

    Mijn eerste race online was op de Nordschleife en die had ik dus meteen :D
     
  2. Kamaya

    Kamaya Painter

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    damn, heb geen live
    dan nog maar ff doorracen
     
  3. HolyKnight

    HolyKnight Crazy Chemist

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel live en moet zeggen dat ik nog helemaal geen lag tegengekomen ben... tegen paar Canadezen en Amerikanen gespeeld en ook geen lag....en het geluid van die motoren....:D lekker zeg!!!
     
  4. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Vraagje: als je nou meerdere 'profiles' hebt, hoe doet hij dat dan met de scoreboards van singleplayer?
     
  5. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Sorry, dubbelpost |:-
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2003
  6. nickske

    nickske Xbox racelover

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer krijg je eigelijk wagens in je Xbox-live showroom?
    Ik heb nl. al de Enzo waar ik ook mee online rij maar mijn showroom blijft leeg.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2003
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    De Xbox Live showroom is er voor de downloadbare auto's die je binnenkort kan downloaden.
     
  8. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Netjes! Vertel eens met welke wagen en op welke manier hij het gehaald heeft.
     
  9. Orangina$

    Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet hem wel met de M3 rijden, want als je over de 15000 wilt gaan moet je powersliden [en dan kom je met andere auto's in de problemen door het tijdslimiet]

    Het eerste cone-gate moet je linken met de rest door tussendoor even een korte slide te forceren. Daarna bij de chicane proberen een 'nice line' EN '2 wheels' te halen [dat is over de 2 ronden weer 2 combo's meer, en aan het eind tikt dat aardig aan]
    De volgende bocht moet je aardig van buiten naar binnen sliden, de eerste lap hoeft dit niet [je krijgt voor een slip bijna altijd maar 1 combo bonus, en zo veel punten krijg je er dan nog niet voor] de volgende grote bocht moet je eigenlijk alleen met de handrem nemen, maar je moet wel zorgen dat je genoeg snelheid hebt [anders kom je niet snel genoeg de heuvel op en verlies je je link]
    Als je het smalle 'old town' town gedeelte inkomt moet je de eerste bocht daar met aardig remmen, en met de handrem nemen, daarna kun je alles met nice lines doen. Alleen de laatste S-bocht [die je ook moest doen voor de speed challenge 2 tiers eerder] moet je weer met een powerslide nemen [het is aan te raden het bij de 2e knik van die bocht niet te doen, aangezien je daar snel je link/snelheid kwijtraakt, en dat heb je weer nodig op het rechte stuk.

    Een heel verhaal.. Ik wist meteen wel dat hij te doen was, maar niet dat twee laps gelinkt met 'nice lines' te weinig kudos opleverden, dus je moet echt sliden. Op naar de SUV's dan maar !
     
  10. inod3

    inod3 Murai is een aap :-)

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben nog meer mensen last van game discs errors bij PGR2?

    Ik kan niet eens op Live! komen, als de game een track probeert te laden dan krijg ik de welbekende error en dan hangt m'n Xbox.

    Ik heb em bij gcshop.nl gekocht.
     
  11. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's niet goed, omwisselen die CD denk ik..

    P.s. kan PGR2 niet een eigen forum krijgen ofzo, deze thread wordt veel te groot.. ;)
     
  12. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    maar dat zal denk ik te weinig toevoegen, niemand heeft echt problemen, ofzo.
     
  13. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik rijd nu in de roadster Challenge, ik heb 2 bronzen, 27 zilveren, 12 gouden en 6 platina medailles.
    aantal Kudos: 148.425
    kudos Rank 17
     
  14. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu op kudos rank 15...+/- 93.000 kudos.

    Zit nu in de grandtouring klasse...volgens mij, waarbij die die porsche cayenne kan kopen...(heb ik maar meteen gedaan)

    Heb toen in edinburgh de speed camera op gold gehaald...alleen platinum lukt me op 8km p/u na, niet...volgens mij kan je die alleen halen als je manual transmission hebt.

    Ik wil zo snel mogelijk in sp een aantal goeie auto's kopen/unlocken om vervolgens wat meer op live te gaan scheuren...
     
  15. fallox

    fallox gewoon te 1337 :P

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb alles al gehaald... ben nu bezig met zoveel mogelijk kudos te verzamelen om zo alle auto's uit alle series te kunnen unlocken..

    ps: met die porsche cheyenne kun je goed beuken (met splitscreen grote neiging naar :+ )
     
  16. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je net de Porsche Cayenne Turbo hebt gekocht, zit je in de Sport Utility Vehicle klasse, tenzij je hem hebt gekocht in de showroom. Als ik me niet vergis is de grand touring klasse de klasse waar je onder andere met een Bentley Continental GT en een Ferrari 575M Maranello kan rijden.
     
  17. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom zei ik ook volgens mij... ;)

    Wat ik zeker wist is dat ik die porsche heb gekocht..in de garage....
     
  18. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het echt een super game maar ik mis 1 ding...
    [​IMG]
    Er zit gewoon geen 1 Lambo in... snik :'-(
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2003
  19. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien dat ze het er nog wel als premium content in kunnen krijgen! Dat zou echt supervet zijn, en dat zou iets zijn waar ik wel voor wil bijbetalen.

    Maar ja... EA he.....
     
  20. fallox

    fallox gewoon te 1337 :P

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    ea? :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina