1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad...de lambo...

    Misschien dat dat de eerste wagen wordt die je via live kunt kopen....
     
  2. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, maar ik denk niet dat ze dat gaan doen.
    Het live koop systeem loopt op dit moment nog niet zo soepel, en een licentie voor een merk kost veeel geld!
     
  3. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Vreemd.... ik heb hem ook bij GC vandaan en die van mij loopt zo af en toe ook vast. Ik kan wel op LIVE maar soms loopt ie ineens vast (tikke..tikke...tik tijdens het laden) Dat heb ik in de SP trouwens ook al een keer gehad.
     
  4. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat had je gedacht Koenisegg heeft betaald om in MM3 en PGR2 te komeen. Weet je hoeveel naamsbekendheid je krijgt... Tuurlijk een Ferrari heeft dat niet nodig maar vinden het wel flex als ook hun auto in een spel te bewonderen.
     
  5. 34^y_R75

    34^y_R75 Since the 70's

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus Ferrari vindt het wel flex dat ze in het xbox spelletje mogen en dan maar gratis hun modellen lenen?

    Niet dus, je moet een flinke duit in het zakje doen wil je een licentie kopen van ferrari.
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Uberhaupt is de vraag of de downloadable content gelicenseerde wagens gaan bevatten. Je ziet het bij MM3; Daar is het iig niet zo. Ik vraag me af hoe ze dat gaan doen bij PGR2, waar de allure van een auto juist draait om de bekendheid. Ík zou het iig niet leuk vinden om te rijden in een zelf bedachte auto... Het meest logische zou zijn wanneer de auto's die je kan downloaden gewoon van de reeds gelicenseerde merken zijn.
     
  7. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Electronic Arts heeft de rechten voor de Lambo's

    EDIT/: Rage ook
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2003
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee. Niet exclusief in ieder geval. Rage had immers ook de Lamborghini rechten.
     
  9. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop wel dat het een beetje serieuse auto's zijn. Ik zou het een afgang van het spel vinden als we straks in winkelwagentjes, vuilniswagens of driewielers rondrijden.
     
  10. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je serieuse auto's?
    moet je maar s zoeken, er stond ergens een thread waarin alle auto's stonden (102)
     
  11. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoeld wagens die later gedownload kunnen worden, niet degene die nu al in het spel zitten...

    Met winkelwagentjes doelt hij op de wagens die je kan downloaden voor Midtown Madness 3 ;)
     
  12. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    oh zo
     
  13. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    cooly joely, net ff op live gespeeld in pgr2 en dat is gaaf, die kleine tracks met een porche doorijden is gewoon super, al vind ik het jammer dat nog zo weinig mensen dat gedeelte hebben geunlockt en ze dus met de 2 standaar cars spelen, ik begin het spelletje steeds meet te begrijpen echt vet door die bochten
     
  14. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat staat er dus niet, maar jij denkt dus dat Frerrai zware onderhandelingen voert met MS om reclame te maken...?? Ik denk dat er best een bedrag geboekt wordt voor de rechten, maar dat zaken als het schademodel en (rij)eigenschappen zwaarder tellen voor een autofabrikant...

    Het blijft gissen, ik werk helaas niet bij Ferrari of Lambo....
     
  15. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou ja ze proberen er natuurlijk wel een graantje uit te slaan maar ik denk zeker wel dat MS wat moet neerleggen voor de wagens hoor. De welbekende rechten natuurlijk maar ook het schademodel zullen daarin zwaar meewegen.
     
  16. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was ook puur wishful thinking van mijn kant hoor.
    Het is niet zo dat ik echt verwacht dat er lambo's kunnen worden gedownload, maar moet je voorstellen dat dat WEL zo zou zijn! Dan zou ik dus echt ff gaan downen voor mijn leven!
    Maar misschien dat Lambo bang is dat die auto's misschien wel schril afsteken tegen de ander supercars die erinzitten en daardoor liever niet in zo een spel terugkomen?

    Of dat ze eisen dat ze beste auto's uit het spel willen zijn en dat Bizarre anders de modellen iig niet mag gebruiken?

    Ik denk dat het spel wel zo goed verkoopt dat ze bedenken dat het misschien wel erg winstgevend zal zijn om lambo's te kunnen downloaden, waardoor ze misschien wel een gesprekje gaan voeren.
    Ik hoop het iig :D
     
  17. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1
    Mij zal het in ieder geval niet veel verbazen als Bizarre wat geld wil terugverdienen doordat de game maar 52,95 kostte..

    Ik verwacht dat ze dat met payed-downloads terugwillen verdienen..

    Maarja, geef ze ongelijk, zo zit de wereld in elkaar:{
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Microsoft heeft dat volledig in handen, daar heeft Bizarre niks over te zeggen.
     
  19. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Jongens ik heb een nadeel aan PGR 2 gevonden!
    JAJA!
    Er zit geen MClaren F1 in en geen Lamborghini Countach!
     
  20. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, en ook geen andere F1.
    ik heb als nadeel dat de regen niet op het beeld blijft zitten.
    ik ben nu op Kudos level 20
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina