1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik eerlijk gezegt maar dikke bullshit :cool: want alsof iedereen dan in eenkeer geen lambo meer koopt :D mensen die het kunnen betalen laten zich vast niet door een spel overhalen
     
  2. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    dat denk ik ook niet, maar ik denk ook niet dat ie dat bedoeld, het is gewoon jammer, ze zullen hun redenen er wel voor hebben, er zou toch een Lambo. game komen, die jammer genoeg werd gecancelled? misschien wil ze zeker weten of hun auto's goed naar vornen komen in een spel.
     
  3. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Whehe i know:), ik heb geen idee waarom ze hun auto er neit in willen hebben, zal of met geld of met principes te maken hebben...
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Grappig dat de nadelen vooral bestaan uit details, of persoonlijke voorkeuren zoals het ontbreken van een Lamborghini of McLaren F1.
     
  5. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd.
    ik had ook graag een F50 gezien ( dus niet de cabrio).

    maar dat is echt mierenneuken
     
  6. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had mijn nadeel een tijdje terug al gepost...hier nogmaals:

    -Geen instelbaar aantal rondjes
    -Niet continue de verschillen ergens in beeld zoals bij motogp/2
     
  7. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werken die xbox live scoreboards bij PGR2 precies?

    Is het zo dat alleen je hoogste aantal kudos telt op een circuit of worden alle kudos die je verdient gewoon bij elkaar opgeteld ook al heb je meerdere keren op dat circuit geracet?
     
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Okay dan. Ik heb echt een NADEEL ontdekt in het spel.:9
    Je ziet continu de namen van de spelers boven de wagens. Ik weet natuurlijk dat dit hoort bij Live maar het is in deze game toch wel vervelender dan bv bij MM3. Tevens als je een lekkere race aan het rijden bent op live zie je mensen in de lobby komen. Als ze dan zien dat je nog meer dan een rondje moet, verdwijnen ze ook meteen. Dan staan er dus best een lange tijd al die namen die inloggen en uitloggen.... In een bochtig circuit kan dit erg vervelende zijn:'-(

    Maar goed, dit zijn echt peanuts en voor mij is dit echt DE game die de Xbox verdient_O_
     
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, dat laatste is het geval.
     
  10. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel een slechte manier eigelijk.
    Iemand die niet zo goed is maar die game gewoon 24/7 speelt kan wel heel veel kudos halen, en iemand die heel goed is maar weinig speelt/geen tijd heeft kan minder kudos halen.
    Toch???
     
  11. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    juist, het is niet zoals bijvoorbeeld in MotoGP waar je een tijd-scorebord hebt waarin iniedergeval méér op skills geranked wordt. Toch heeft ook PGR2 dit, nog zeer uitgebreid ook. Namelijk de KWS scoreborden, Time Challenge scoreborden en Arcade Challenge scoreborden. Daarin telt enkel skill. Met veel oefenen wordt je beter, maar talent moet je zeker hebben om hoog te komen.

    De Live ranking waar sommigen van ons zo hard voor zwoegen is in mijn ogen niet meer dan een gimmick en zegt mij totaal niks. De "singleplayer scoreborden", daar wordt het verschil gemaakt in mijn ogen :)
     
  12. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij blijft verbazen is dat de omgevingen in de diepte onscherp worden. Op bepaalde plaatsen in de game rijd je op zonnige circuits en de draw distance is minimaal. De gebouwen in de verte lijken wel in een fog te zitten. Je hebt dan ook de bloedmooie Barcelona Track en vooral in de replay op dat rechte stuk is waanzinng geoon. Helaas weer in de diepte die onscherpte...Dat vind ik heel erg jammer. Natuurlijk moet ik wel zeggen PGR2 is een Polygonenmonster.
     
  13. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    is wel zo, maar ik vnd eht wel vet dat als je in de verte een mooi gebouw ziet, je er even later zelf langs rijd.
    ik heb wat ontdekt:
    als je het rechterpookje indrukt kun je radiostation wisselen, en ook de radio harder of zachter zetten, das wel vet, betje onhandig, dus het kan alleen op een recht stuk.

    maar wel leuk
     
  14. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kan in de auto in real live toch ook alleen maar op een rechte weg met weinig verkeer?? is mij in het echie ook nog niet gelukt om en aan de radio te wurmen met 1 hand en met de andere hand een bocht te nemen!!
     
  15. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Zijn dit de mooiste graphics dat de xbox ooit heeft gehad??
     
  16. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    is moeilijk te zeggen... voor een race game vind ik van wel.. maar een shooter heeft hele andere graphigs.. dus niet over een kam te scheren....
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Zekers te weten. Het heeft misschien niet die overdreven lichteffecten van Splinter Cell, of de overdreven glans van Halo, maar het heeft een 'smoothness' zoals we die nog niet eerder hebben gezien. De Full-Screen Anti Aliasing doet echt prachtig werk.
     
  18. gekkehenk1670

    gekkehenk1670 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow ik heb geen geld voor dit spel maar lijkt me wel heel cool. Die mooie auto's bevorderen uiteraard het realisme.

    Ik zie trouwnes héél veel reclame voor PGR 2. Cool man :).
     
  19. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    voor een race game wel, het is echt geweldig als je in de verte een gebouw ziet, en je denk, wauw, mooi gemaakt, en een half minuutje later rijd je er onder door
     
  20. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Even in het kort mijn korte bevindingen, die naar mijn mening niet veel toevoegen aan het tochal zo lovende verhaal wat hier heerst.

    Iemand een paar pagina's terug zei dat snelheidsgevoel in het spel ontbrak, hier ben ik het niet mee eens. Bij alle camerastandpunten is het snelheidgevoel aanwezig, vooral bij de bumper camera. En ik heb dan in de cupra, en dus nog niet in de porsche GT.

    Ben nu nog steeds in de eerste klasse, omdat ik eigenlijk nu alles meteen goed wil halen voordat ik verder ga (dit in tegenstelling tot deeltje 1 waar deze drang vreemd genoeg totaal niet aanwezig was...). Heb nu 5 races gedaan waarvan 3 platinum 1 gold en 1 silver. En voordat ik verder ga dus eerst ff die platinums halen :). Heb nu zo'n 1 uur gespeeld
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina