1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    is ook wel leuke methode, ik wil ook niet alles op metaal/brons halen, maar ik wil het spel graag uitspelen, en alle auto's unlocken, dat is mn doel, en dat wil ik ook zo snel mogenlijk halen, (omdat pgr 2 niet goed is voor mn school, wek en sociale leven).
    dit spel heeft zo'n lange replay.

    voor de mensen die gammo niet hebben gezien, en dit nog niet wisten:
    er staat een arcade kast in je garage, waar je ook nog een leuk spelletje kunt spelen
     
  2. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    hehe het duurde echt 10 minuten voordat ik doorhad hoe je bij dat spelletje moest schieten :9

    ik speel het nooit eigenlijk maar tis wel leuk gedaan dat ze het erin hebben gestopt voor als je eens zin hebt om zoiets te spelen :)
     
  3. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Alle auto's kopen (zelfs zonder specials, dus 98 ), is moeilijk. Een nieuwe rang halen lijkt in het begin een piece of cake. Boven de miljoen wordt het toch lastig (en je moet een stuk meer halen!)
     
  4. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    wie heeft gezien dat bij gammo ze gecheat hadden,
    Ze hadden alle auto's al geen enkele kudos en ze hadden alle banen en alle autoklassen gehaald zonder ook maar 1 medaille te hebben gehaald
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    ik heb wel gammo gekeken maar waar kon je dat dan zien dat ze geen 1 medaille hadden, ze hadden wel heelveel autoos en banen
     
  6. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee volgens mij worden de Kudos niet erbij opgeteld. Alleen de extra Kudos die je hebt gehaald worden erbij opgeteld, zo had ik een Cone Challenge eerst in Silver gehaald en later in Gold, dan zie je dat het aantal Kudos die je ervoor had gehaald van je nieuwe score wordt afgehaald en dan pas bij je totale Kudoswaarde wordt geteld. Dit was ook zo in deel 1.

    Btw ik heb nu het spel eindelijk uitgespeeld. Ik heb 170 gouden medailles en nog maar 2 zilveren medailles, dus die CLK-GTR zal ook binnenkort mijn garage binnenrijden :cool: Echt blij dat ik het gehaald heb, heb zelfs de Ultimate Series helemaal in gouden medailles en moet nog maar 2 zilveren Cone Challenges, namelijk degene in de Classics Series (met die oude Ferrari, 275GTB-4 geloof ik) en de Sports Car Series (met de BMW M3/Audi S4). Die gaan nog wel lukken denk ik, maar ik ga ook maar eens beginnen met de platinum medailles proberen te halen... dan _O_ ik met de Cerbera
     
  7. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is idd waar wat je zegt, maar dit zijn de scoreboards die je in de single player mode haalt, daar telt alleen je beste score.

    Er is ook een scoreboard voor speciaal xbox live waar volgens mij alle kudos bij elkaar worden opgeteld. De nummer 1 daar heeft meer als 3 miljoen kudos.

    Maar de echt goede spelers kun je vinden bij die scoreboards in de single player mode.

    Bij sommige sta ik daar rond de 1000 ofzo, terwijl ik op xbox live nog niet eens de top 20000 heb gehaald.
     
  8. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je nog wat doen met de turbo gauge in PGR2?
     
  9. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee, net zoveel als je eigenlijk met je kilometerteller kunt doen, vrij weinig dus... De turbogauge is helemaal kansloos omdat je turbo toch gelijk volloopt en je dus alleen bij het schakelen een kleine daling ziet (en remmen natuurlijk).
     
  10. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    :eek: :eek:
    Wow jij speelt ongezond veel zeg!! :) :)
    Ik heb spel sinds gister heb nu 1,5 uur gespeeld en heb nu 1e klasse (bijna) afgerond, ik doe er wat langer over denk ik omdat ik echt alle medailles wil halen (dus begin bij steel en dan alle stapjes omhoog) dus zal wel tik van mij zijn ofzo... :) Kan namelijk ook meteen bij gold ofzo beginnen maar dat doe ik dus niet...

    1,5 uur gespeeld dus en nu 4 platinums, 1 gold, 1 silver (bij die cone challenge moet je gewoon aso veel kudos halen :{ :{ )

    Edit: Ik vind die kilometerteller btw erg leuk extraatje hoor!
    Edit2: ff offtopic, ik zie dat er een heel aantal posts van mij verdwenen zijn bij het totale aantal, ik denk wel zo'n 50 stuks ofzo... Hoe kan dat?

    Mooi, kga nu weer verder met PGR2 :):)
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2003
  11. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    ok jij doet eerst alle medailles halen voordat je naar een andere klasse auto gaat?
     
  12. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ook hoor, ik ben 3 uur bezig geweest met de 1e cone challenge (met de Renault Spider), maar heb hem dan wel gehaald op platinum, en dat geeft voldoening :cool:

    Maar bij de 2de cone challenge moet je eerst door de ene rijden, en dan gaat je combo weg als je bij die andere komt, omdat de afstand te groot is, maar hoe kan je deze wel aan mekaar linken? :confused:
     
  13. Orangina$

    Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer met je handbrake een lichte slide te forceren als je je kudos string wilt verlengen, dat geeft je net wat extra kudos waardoor de combinatie niet verloren gaat. Als je voor platinum gaat kun je overigens het beste meteen de beste auto in de klasse nemen, want anders ben je vaak niet snel genoeg tussen de cones (het hangt een beetje van de klasse af).
    Ik ben zelf nu net in de Pacific Muscle klasse, en heb nu 31 platinums. Voor de cone challenges heb ik gebruikt:
    compact sports: Clio V6
    sports convertible: S2000
    coupe: M3
    sports utility: Cayenne Turbo.
     
  14. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom ik aan die Special cars zoals de CLK-GTR en de 250 GTO ?
     
  15. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had het wel leuk gevonden dat je je eigen radio zender kon maken, dat is het enigste dat ik mis
     
  16. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigen radio zender maken ? Met de mic van je xbox zelf tekstjes inspreken ofzo =] Dr zit gewoon een custom soundtrack optie in hoor :)
     
  17. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    metal/bronze/silver: gto 250/ feroce / porsche gt1
    gold: merc clk-gtr
    platinum: speed 12
     
  18. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    en daar moet je alles op uit spelen ?
     
  19. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon je track laten afspelen, ik weet niet, lijkt me wel leuk
     
  20. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg 'm hopelijk op 18 December samen met XBM,maar heb 'm gister al wel gespeeld bij Intertoys en was me toch vet kewl!!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina