1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Alle (172) kws challenges. Alles metal is een gto'tje etc. Vind de auto's (heb enkel de speed 12 niet) niet echt super. De gto 250 is een stuk langzamer dan de te kopen gto 275b. De Feroce rocks! Echt super auto. De porsche is nuja porsche, snap niet dat ie niet gewoon te koop is (vind hem minder dan de Enzo) en de mercedes is zelfs trager dan de porsche...
     
  2. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Naja wat ik heb gezien is dat de Mercedes wel een stuk harder optrekt, handig bij tracks als Barcelona. Topspeed is overigens dramatisch, daar moet je hem niet voor nemen. De Porsche (heb ik!) 911 GT1 vind ik wel een stuk scherper sturen dan de Enzo, rijdt maar eens op de Nürburgring met beiden, dan merk je de extra downforce op hoge snelheden wel. Overigens gaat de Enzo 20 km/h harder met topsnelheid, das wel een minpunt.
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Porsche GT1 is wel top voor de Nürburgring, omdat 'ie vele malen stabieler is en het vooral moet hebben van zijn topsnelheid.
     
  4. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is zelfs zo dat als je zoals mij 170 gouden medailles hebt en 2 zilveren medailles je niet de CLK-GTR bonuswagen krijgt maar alleen de bonuswagens van Steel, Bronze en Silver. Dit geldt trouwens op elk niveau.

    Nou ja de topsnelheid is wel minder dan de Enzo, ik ga met de Enzo op het rechte stuk namelijk tot de 260 km/h, terwijl de 911 GT1 rond de 240 km/h blijft hangen. Toch maakt de GT1 dit verschil echt helemaal goed door het scherpe sturen. Op hoge snelheden (typisch Nürburgring) zwabbert de Enzo nogal bij het sturen en is ie nogal onstabiel. De GT1 is echt enorm stabiel en je kunt de bochten vele malen harder nemen, echt een enorm voordeel tov de Enzo.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2003
  5. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Rijd op de nürburgring zo'n 6:25 met de Enzo, met de porsche blijf ik daar een stuk vandaan. De Enzo heeft een duidelijk hogere topspeed, daarbij vindt ik de Enzo ook niet echt heel erg glijden als je maar op tijd remt.
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Gezien je tijd zal ik je daar maar op geloven :) Heb het al weer een dag of 7 niet meer gespeeld door andere verplichtingen.. :mad:
     
  7. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn ik ben bezig alles op zilver te halen omdat ik dacht dan die CLK te krijgen... (die bak is echt super vet om te zien)

    Ach moet ik alles maar weer op goud zien te halen... houdt me lekker bezig zo...

    Heeft iemand misschien een screenshot waar die op staat? Ik heb hem volgens mij nog nooit gezien op een screenie....
     
  8. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel suc6 DutchBastard :) is af en toe pittig klusje vind ik zelf...
    Bij Gamma/Gamekings (weetniet welke) hadden ze alle auto's :eek:
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Is de debug versie, waar was een 'Nosliw mode' :) Je kan niet van al die journalisten verwachten dat ze ff het hele spel doorspelen ;)
     
  10. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    I knew it! the basterds! :cool:
     
  11. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Weinig te vinden, maar ik heb hem toch weten te vinden:
    [​IMG]
    Dat ding is echt extreem breed (overigens de meeste Ultimate Series wagens). Toch vind ik de Porsche 911 GT1 veel extremer eruit ziet, echt mooi.
     
  12. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan toch ook..... gewoon start tijdens een race, dan naar Radio/CD options ofzo. Je kan ook nog een custom PGR2 soundtrack maken in het options menu. En als je hem als Radio instelt praten die dj's er nog steeds tussendoor.
     
  13. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Cool Thanks SijmeZ!
    Nu weet ik zeker dat ik voor eind volgende week alles op goud wil hebben (eigenlijk op platinum, maar dat gaat me toch nooit lukken). Ik vind het wel jammer dat die doek over die wagens is gelegd, zo kan je je niet verlekkeren aan die wagens.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2003
  14. Crispin

    Crispin Me

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonder die doek is de verrassing er wel af, ik vind het net leuk dat er wat te raden overblijft.
     
  15. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    boeiend? welke gamer kent nu niet die uber bakken ? :confused:
     
  16. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    he ik zat net voor het eerst met een paar vrienden te spelen en kwam erachter dat je in multiplayer geen kudos meer hebt...
    in tegenstelling tot deel 1. Daar kon je zelfs kiezen of je wou winnen door middel van kudos of door tijd.

    Maar zit het er dan echt niet meer in?? want dat is wel jammer.
     
  17. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    - dubbelpost -
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2003
  18. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Vind ik niet, want de meeste mensen die bij mij komen spelen kennen de besturing van PGR2 niet, dus het is dan helemaal niet leuk om te racen. Tenzij er mensen komen die het spel wel hebben :p

    Maar ik heb alleen een vriend met xbox en gamecube, en die hebben NFS:U, die ik zelf minder leuk vind, maar da's mijn mening!
     
  19. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is juist leuk als je een beetje concurrentie hebt.
     
  20. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    De game is zeer verslavend. Die factor verdient een 10. Voor de rest hoe meer ik m speel hoe minder het cijfer wordt. De AI is oerstom. Alle auto`s rijden in een lijn. Rijd je net in die lijn een tikkeltje te zacht wordt je geramd. Probeer je bij te sturen blijft die AI auto stuiteren...totdat ie voorbij je is. Dan de velgen van de auto`s zijn veelhoekig. Voor zo een game vind ik dit een afgang. In de replay mode zie je de camera naast de wielen hangen en bij de Toyata Supra is mij dit voor het eerst opgevallen. De schade hadden ze weg moeten laten. Want al rijd je Perfect en je bent een keer geramd rijd je toch met schade rond. De schade heeft ook geen enkel nut het lijkt af en toe op bots-auto`s. Alle auto`s hebben understeer...Dit valt vooral op wanneer je PGR1 gespeeld hebt. Soms zie je de game gewoon echt POP-UP vertonen.Ondanks al deze minpunten is de verslaving om de game te spelen zeer groot. Voor de beginnende gamer zijn de allerhoogste moeilijkheidsgraden bijna onhaalbaar. Overall is de game een 7 waard in mijn ogen...Dat zal over een paar maand ook blijken. Elke game behoort mijns inziens 2 keer gereviewed te worden. Op het moment dat ie gereleased wordt en 3 maanden later. De tweede review is dan veel objectiever en krijg je minder overrated games.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina