1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja verdorie hé, kijk ik zojuist die auto in en zie ik dat er helemaal geen knopje in zit om die radio te bedienen! En wat dacht je van de asbak? Nergens te bekennen. Echt een domper!

:eek:

2. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Heel erg jammer dat er geen mode in zit om gewoon met een willekeurige auto op een willekeurige baan te rijden...
    Of zie ik iets over het hoofd? Maar voor de rest: Heilig!

3. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    POP UP?? Sjeezes joh. Ik heb nog nooit zo "ver" kunnen kijken in een spel... Maar ja, das mijn "n00b" mening*)

4. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Instant Action|:-

_O_ :cool: O-)

5. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom geef jij dan nu al de game een 7 terwijl je het ZEKER nog geen 3 maanden hebt gespeeld. Sorry hoor maar ik vind dit net zo subjectief als mensen die het een supergame vinden, je geeft gewoon je te vroege mening en je spreekt vervolgens jezelf tegen door te zeggen dat je pas na 3 maanden een goed oordeel kunt hebben over de game! Beetje raar...

Laatst bewerkt: 6 dec 2003
  6. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef de game overall een 7. Qua drang om het te spelen is het een 10. Wat die veelhoekige velgen betreft. Een game met zoveel oog voor detail. Dan kan je op zijn minst ronde velgen er instoppen. En een 7 is voor mij een hoog cijfer. Na drie maanden is de euforie voorbij. De hype is voorbij en kijk je veel objectiever. Ik game al 17 jaar lang heb zoveel games al gezien. Dus kijk ik er ook heel anders naar.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wanneer je een titel een gematigder cijfer geeft betekent dat nog totaal niet dat dat objectief is hoor. Na drie maanden heb je meestal, ook als het een goed spel is, het meeste al wel gezien en verlies je het enthousiasme. Enthousiasme nekt nog wel eens vroege reviews en beoordelingen, maar is nog steeds zeer zeker belangrijk in een recensie. Is enthousiasme immers niet wat je aan het gamen houd? Wanneer je een spel uitspeelt, doet alles maar 'gewoontjes' aanen verlies je dat enthousiasme al direct...

8. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind deel 2 veeeeeeeeeeel makkelijker dan deel 1: in deel 1 heb ik nauwelijks goud gehaald, en nu al zo'n 20 x (heb het spel een week, en speel een paar uur per dag).
    Maar dat wil niet zeggen dat deel 2 minder is: hell no! De grafix zijn echt veel beter en het geluid is super. Dit is echt wel (een van) de beste xbox-games!

9. Orangina$

Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

Leuk Bevonden:
    0
    Goud was in PGR1 het moeilijkste, nu niet meer. Dus als je nu iets van dezelfde moeilijkheidsgraad wilt hebben moet je het op platinum doen.

Ik zit nu net in de roadster klasse met 41 platinum..

10. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik krijg PGr2 vanavond, welke auto's zitten in de eertste klasse?

11. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Van die velgen kan ik je wel gelijk geven want dat viel me ook al op. Ik heb nu een dik jaar mijn Xbox en speel bijna een jaar via live. Dit is het eerste spel dat ik kocht voor Live en af en toe gewoon tegen de mensen zeg; "Yo gasten, ben weer ff offline, verder met de singelplayer". En dan reageren de anderen alleen maar begrijpelijk, zo van, oja, ga ik ook ff doen.... What the fuck joh, deze game is offline super en online gewoon master!

Noem mij een spel dat dit ook in zich heeft en ik koop het:cool:

12. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraagje. Ik heb het spel sinds gister en ik vind het echt een super spel. Ik heb gister 4 uurtjes offline singleplayer gespeeld. Wat ik vreemd vind is dat de offline behaalde kudos niet in de online rankings (single player) is opgenomen. Nu moet ik dus op Live die challenges allemaal opnieuw doen of zie ik dat verkeerd? De behaalde medailles laat ie wel zien. Iemand een idee?

13. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jah als je niet op Live bent ingelogd tijdens single player staan je scores er niet tussen. Die worden ook niet later ge-upload. Dus of je moet de challenges overnieuw doen, of je score staat er niet in.

14. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Heeft iemand al de TVR. Op LIVE ben ik al redelijk veel gasten met dat ding tegen gekomen. Ik zie mezelf voorlopig echt niet even alles uitspelen op platinum!!!

15. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    En als je ze Live doet staan ze dan wel offline erin of ook niet.
    Dan is het bij Moto gp 2 toch beter geregeld.

16. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Nee jij begrijpt het verkeerd. Je hebt 2 verschillende kudos lijsten.
    De Singleplayer( alle kudos die je in de kudosworld series en arcade challenges haalt)
    en de Xboxlive( alle kudos die je haalt tijdens online spelen)
    Dus de Xboxlive ranking zegt niks over hoe goed iemand is, maar meer over hoeveel hij online speelt.

Wat ik btw wel erg mis is de free roam. Het creeren van je eigen camera standpunt, en ik vind de afwerking van de auto's niet allemaal even goed. Ook jammer dat ze de oplichtende remschijven hebben geschrapt, ik vond dat er altijd vet uitzien.

17. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt 2 verschillende lijsten online. De Kudos Rank, dat is de multiplayer ranking. En de gewone Kudos, van de single-player (challenges). En die laatste bedoel ik. Die zijn niet bijgewerkt terwijl ik de Compact Sport series en de Sports Convertible Series heb doorlopen (offline).

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Er is geen online scoreboard voor de in totaal offline behaalde punten.

19. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat snap ik ook nu. Ik vind het alleen beetje raar dat ze dat niet zo hadden gemaakt zodat je de challenges niet 2 keer hoeft te doen als je ze offline speelt. Dus zoals in Moto GP 2 dus eigenlijk.

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dan snap je het alsnog niet helemaal denk ik of je komt heel onduidelijk over...

De Xbox Live ranking is gewoon puur naar dát wat je online (dus bij het echte racen tegen andere personen) hebt verdient. Online rijd je alleen maar Street Races, geen cone of timed lap of whatever. Vandaar dat dat gescheiden is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina