Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap ik.:)
    Maar je kunt ook de ranking online zien v/d challenges.
    En dat is de single-player ranking.
    Dat de multiplayer ranking de streetraces zijn dat snap ik ook.
     
  2. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    jmmr van de minpunten;

    system link / LIVE;
    je kan maximaal met 2 players via 1 xbox, dat is Echt jmmr,
    bij motogp2 kan je wel met z'n 4en..

    als je eenmaal hebt gekozen (als je een live game maakt) voor collisions off, dan kan je het niet meer terugzetten?
    zelfde geld voor de auto's.. (niet de classes auto's he)

    je kan een game niet forceren om te starten, je Moet en Zal w8en totdat de rest klaar is (zit opzich wel wat in, maar het kan Behoorlijk hinderlijk zijn)

    je kan niet een profiel (laat staan live account) selecteren als je als player mee wil doen via controller 2/3/4..

    dat vage tussenschermpje als je klaar bent met racen via system_link/LIVE, wat tussen de lobby en het racen zelf in zit snaps..
    dat is zo vaag, heb heel veel mensen op live gevraagd wat ze er van vonden, en iedereen vond het waardeloos.

    algemeen
    te weinig opties om je knoppen (functie_er_van dus) te verandere,

    als je met 2 of meer rijd, kan je niet je muziek verandere (vaag?),

    als je een race finished, dan hoor je 3sec de soundtrack door (welk nr je dan ook op hebt staan), en dan hoor je opeens dat doffe outro-muziekje, dat is Erg jmmr..

    [DISCLAIMER]
    IK vind PGR2 Verder een Uber spel, ben er zwaar verslaafd aan, Echt waar, het roeleerd alles en Iedereen (bijna dan:9), dat zijn gewoon mijn punten waarvan ik zeg; nou dat had wel verbeterd kunne worden, kleine moeite man.
    ik hoop dat ze ooit nog es een patch uitbrenge via content_download, maar patchen via dat mag volgens mij niet van ms, dan krijg je meer het pc-idee denk ik..
     
  3. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Alhoewel ik de rest van je argumenten nou niet echt bijster ergerlijk vind, moet ik zeggen dat ik het op dit punt WEL met je eens ben. Ik snap ook niet dat de PU en andere bladen hier niks (bijna) niks over zeggen (PU noemt A.I zelfs goed).

    Ik vind het ook ergerlijk als je net met platinum bezig bent, en je bent in je laatste ronde vlak voor de finish, dat je dan nog van achter of zij gebeukt wordt omdat die A.I blijkbaar op een lijn zit (slechter als ik) en daar niet 1,2,3 vanaf wil. Resultaat is dus dat ik op de harde manier van de weg gedrukt word en ik dus opnieuw met de challenge kan beginnen (op platinum is 1 fout dodelijk!).

    Verders, zeker een vette game hoor! Geluid is top, alhoewel ik idd ook gelijk geef aan de mensen die zeggen dat de mototrgeluiden soms ff wat beter verzorgt hadden moeten zijn. Heb de game nu zo'n 4 uur gepeeld, probeer meteen heel wat op platinum te halen zoniet alles, en is moeilijk maar geeft voldoening!! :cool:

    Maar ja, ik ruil de game dus niet om, of er moet nog iets heel geks gebeuren. Ik GAF het spel overall een 9, maar naarmate ik het meer en meer speel, en ik me toch meer aan die A.I begin te ergeren, verlaag ik het naar een 8,5. Zal het eens online gaan spelen binnenkort... :)
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2003
  4. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Al 17 jaar en nog zo weinig oordelingsvermogen.... jammer

    Welke racegame scoort wel hoog op jouw lijstje (zeg een 9+)? Ik game nu meer dan 2 dencenia en echt deze racer is niet perfekt, maar absoluut een toppertje.

    Op Xbox heb ik gehad: PGR, SEGA GT2002, DTM race driver, MM3, midnight club 2, challenge S, RSC, colin mcrea 03 en 04, f1 career challenge en f1 2002. Ook heb ik Dakar gereden, mgp1 en mgp2 tezamen met 4x4 offroad (koan der nog best 1 zijn vergeten).

    Heb wel enigszins ervaring dacht ik zo.

    PGR2 is niet de beste uit de genoemde games. Dat zijn namelijk PGR2 EN Colin McRea 04, waarbij PGR2 mainstream genoemd kan worden en Colin zich toch voor een selectiever publiek presenteert.

    Als ik dan ook PGR2 een 7tje zou geven, vallen er HEELVEEL onvoldoendes. Je hebt de game niet uitgediept, je achtervolgt je eigen ghost niet goed genoeg, je hebt geen verdieping gezocht en dan nog.... is PGR2 gigantisch groot.

    In drie woorden, JE VERKOOPT ONZIN!!!
     
  5. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    ff een vraagje,

    Wat zijn de verschillen tussen Need 4 Speed undergr. en Pgr2??
    Ik zit echt heel erg te twijfelen welke van de twee ik nou moet kopen.. Ik vind mooi geluid en mooie graphics erg belangrijk. Maar dat hebben ze allebei geloof ik wel een beetje.

    Ik heb nog geen van beide spellen in het echt gespeeld zien worden omdat ik niemand ken die een van de twee heeft.

    Ik weet dat mensen zullen denken, lees ff de thread door, het staat er echt in. Ik heb de thread gewoon een beetje door zitten bladeren, maar ik kon er niet echt iets over vinden.
    Als het er in staat, en je kan zeggen waar het ongeveer staat, top:) Als je me kunt helpen? Helemaal top:)

    Iversonfan88
     
  6. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    lol

    Dacht niet lees thread door, dacht gaat zoeken! ;)

    pgr2 vs nfs

    Staat de vergelijking. 48 posts over de verschillen. Heb beide games gespeeld, maar nfs op een supercomputer. Vind een vergelijking dan ook niet helemaal fair (ondanks dat pgr2 waarschijnlijk nog wint *)).
     
  7. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    bedankt:) khad de zoekfunctie ook al gebruikt, alleen kvond het lastig om een goeie formulering te vinden dat iets opleverde:) bedankt:)
    (kben er uit, kga voor PGR2 :D ckr wetuh)
     
  8. ..::Alpha::..

    ..::Alpha::.. Challenge me

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig maar dat je het grappig vindt, zo was het namelijk ook bedoeld |:-
     
  9. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0

    Heb alle GT`s gespeeld ook Sega GT en Burnout 2 en nog meerdere. Er zijn gewoon teveel mankementen aan het spel. De verslavingsfactor is daarentegen zeer goed. De XBOX is de uberconsole en alleen met Polygonen te pushen kom je er niet. Wanneer je naar een game als GT kijkt met auto`s die minder Polygonen hebben...Die zijn gewoon veel beter afgewerkt...Auto`s zijn te bol, staan te hoog op de weg, Oerdomme A.I...zo kan ik nog wel even doorgaan...Komop zeg je moet wel objectief kijken...Dit is de beste arcade racer die er te koop is op de XBOX. Cone Challenges daarentegen zeer verslavend.

    Wat die Ghost betreft die gebruik ik nooit want die vind ik zwaar irritant. Ik ga altijd meteen voor Goud. En inderdaad heel veel race games zijn troep er zijn er maar een paar die echt de titel race game mogen dragen imo en daar is PGR2 zeer zeker 1 van.
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmpf. De XC90 is te bol ja, de rest van de auto's niet.
     
  11. Orangina$

    Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    De AI is trouwens echt niet dom, ok ze willen graag hun lijn rijden, maar het is goed dat ze een beetje tanden hebben gekregen. Want je gaat mij echt niet zeggen dat jij ze er nooit probeert af te beuken. Dit stoomt je ook meteen klaar voor Live waar het er nog harder aan toegaat.

    Ik heb geen enkele keer gezien dat een auto te hoog op z'n wielen staat, misschien alleen in de SUV klasse, ohnee, die horen zo hoog te staan. Kijk eens in de garage, staan ze daar te hoog op hun wielen ?, daar zijn ze precies hetzelfde als in-race.

    Maar misschien heb je het over NFS underground waar elke auto met meer ground clearance dan 2mm fout is.
     
  12. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben aan het proberen de cone challenge te halen.
    Ik zie bij de ghost van de nr.2 dat ie meteen in het begin 360/slides/360/slides doet. Hoe doe je dat eigenlijk? Moet je de handrem de hele tijd inhouden bij de 360'ers?
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee je moet em met de handrem omgooien en vervolgens doordraaien door flink gas te geven. Door de handrem ingedrukt te houden behoud je immers geen snelheid/tork/kracht.

    Maarja, hier vragen heeft weinig zin heb ik het idee. Je moet het gewoon proberen. Theorie zegt hier helemaal niks.
     
  14. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    bij pgr2 kun je ook zien hoelang je de game gespeeld heb...
    ik keek gisteren en bij mij stond er 5 uur en 32 min ofzoiets...da is in een week....
    hoeveel hebben jullie het al gespeeld?????
     
  15. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    waar zie je dat?
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Optie's > Profiel.

    Dat is overigens hoelang PGR2 aan staat, iets dat niet echt representatief is bij mij aangezien ik het ding vaan 's ochtends aan zet en 's avonds uit zet maar ondertussen ook heel andere dingen doe :)
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.855
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Dit zal vast al eens aan de orde zijn gekomen in een van de 76 pages die dit topic heeft, maar heeftPGR2 ook, net als Metropolis Street Racing op de DC, real time !? DWZ, dat als het nu 2 uur in NL is, en de xbox klok staat ook zo ingesteld, dat je dan, als je nu het parcours in Hong Kong gaat racen, het daar 9 uur savonds is, en dus donker!?

    Heb gistermorgen weer ff een uurtje Metropolis gespeeld trouwens. Verveeld echt nooit, deze games...
    Heb hem BIJNA uitgespeeld :)
     
  18. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    K wordt gek van die straat races met American Muscles...
    Je wordt zovaak weggeduwd door de AI.. :mad:
    Maar het sterke van pgr2 is dat je door blijft gaan ;)
    *gaat door tot het bittere eind :+*
     
  19. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk heb ik hem ook!

    Ik heb em sinds Vrijdagavond en omdat ik nogal gehaast ben speel ik voorlopig bijna alles op Novice:D , later verbeter ik wel.

    Ik zit nu in de Grand Touring (ben nog niet zo lang bezig) met een 575M Maranello, het spel is SUPERVERSLAVEND...en dat nu net wanner ik in de examens zit.

    Dit is veruit de beste racegame aller tijden, idd de XC90 is te bol en met de focus RS klopt ook iets niet (met name de achterlichten die te smal zijn) maar voor de rest zijn alle wagens magnifiek.

    De enige minpunten die ik vind zijn t.o.v. PGR1

    In PGR1 had he van die mooie custom paintjobs op auto's, jammer dat die er nu niet meer inzitten.
    Ook jammer dat er niet echt een equivalent is voor de Arcade races uit PGR1, want dat was mijn favoriete deel.
    Helemaal raar vind ik dat er minder banen zijn dan in PGR1, akkoord, ze zijn nu gevarieerder, want verspreid over 10 steden, maar ik had verwacht dat er net zoals in PGR1, zo'n 70 banen per stad zouden zijn.

    Voor de rest een fantastische game.
     
  20. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad deze game is zeer verslavend. Ondanks dat ik kritiek op deze game heb...Staat dit onderdeel op eenzame hoogte. Hier kan de concurentie wat van leren. Period!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina