Alhoewel ik de rest van je argumenten nou niet echt bijster ergerlijk vind, moet ik zeggen dat ik het op dit punt WEL met je eens ben. Ik snap ook niet dat de PU en andere bladen hier niks (bijna) niks over zeggen (PU noemt A.I zelfs goed).
Ik vind het ook ergerlijk als je net met platinum bezig bent, en je bent in je laatste ronde vlak voor de finish, dat je dan nog van achter of zij gebeukt wordt omdat die A.I blijkbaar op een lijn zit (slechter als ik) en daar niet 1,2,3 vanaf wil. Resultaat is dus dat ik op de harde manier van de weg gedrukt word en ik dus opnieuw met de challenge kan beginnen (op platinum is 1 fout dodelijk!).
Verders, zeker een vette game hoor! Geluid is top, alhoewel ik idd ook gelijk geef aan de mensen die zeggen dat de mototrgeluiden soms ff wat beter verzorgt hadden moeten zijn. Heb de game nu zo'n 4 uur gepeeld, probeer meteen heel wat op platinum te halen zoniet alles, en is moeilijk maar geeft voldoening!!
Maar ja, ik ruil de game dus niet om, of er moet nog iets heel geks gebeuren. Ik GAF het spel overall een 9, maar naarmate ik het meer en meer speel, en ik me toch meer aan die A.I begin te ergeren, verlaag ik het naar een 8,5. Zal het eens online gaan spelen binnenkort...
Laatst bewerkt: 6 dec 2003