1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    Die overtakes zijn verekte irritant op gold, hoe doe je dat.
    En hoe krijg je veel kudos bij cone challenge?
     
  2. Crispin

    Crispin Me

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Overtake, tja... eigenlijk is er geen tactiek, gewoon zo snel mogelijk je rondjes rijden dan haal je ze vanzelf in.

    Bij de cone-challenges moet je proberen een zo lang mogelijke combo te maken, dus tussen de pionnen door zodat het rijtje rechts-boven in je beeldscherm steeds langer wordt. Als je het niet haalt naar het volgende pionnen-poortje en je dus de combo kwijtraakt, kun je het beste met de hand-brake een 'slip' maken. Als je je combo gedurende de hele cone-challenge vast kan houden haal je de challenge wel op platinum.

    Hopelijk snap je de uitleg:confused: , Veel succes, dat zul je nodig hebben.
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    In dit topic zijn al een groot aantal van dat soort tips behandeld. Misschien daar eens een kijkje nemen?
     
  4. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    Thanks
     
  5. ..::Alpha::..

    ..::Alpha::.. Challenge me

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    heb PGR2 nu een uurtje of 6 gespeeld, is echt een mooi racespel geworden dat mij wel lang zal boeien, maar toch heb ik wel een paar opmerkingen:

    - soms vindt ik het wel eens leuk om manual te schakelen, maar waar is de N (neutraal) stand?!!!! is altijd wel kicken om 'm in zn 'vrij' te zetten, volgas te geven en 'm dan in zn 1e versnelling te douwen, BIZARRE, SHAME ON YOU!

    - het geluid van sommige voertuigen is niet altijd even spectaculair, komt een beetje mat over, vond het motorgebrul in CMR3 echt geweldig, lekker fel, de ferrari's klinken wel goed.

    - omgevingen zijn prachtig en alles beweegt supersmood maar toch hadden er van mij wel wat toeschouwers langs de kant mogen zijn, komt een beetje kil over zo helemaal alleen.

    - jammer dat je ook al met bijvoorbeeld steel, bronz of silver naar de volgende ronde mag gaan, als je het een beetje moeilijk hebt om gold te halen ben je al gauw geneigd om voor het zilver te gaan terwijl als je geen andere keus hebt, je pas echt goed je best gaat doen.
     
  6. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    een vrij zou leuk geweest zijn ja
     
  7. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    word er trouwens weinig timeattack gedaan ofzo?
    ik sta 4de @ Audi S4 _O_ (niet dat het simpel was ofzo hoor..)

    vind et al1 wel donders tof dat nu iedereen Mijn ghost kan downloaden:9
     
  8. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    mensen ik zit nu 1 challenge verder dan de american mussles en heb nu lekker een porche 911 turbo gekocht volgens mij, nu begint het echte werk pas en komen de mooie autos eraan, johnuitalmelo we moete ff tegen elkaar gaan racen een keer maar ik zie jou amper online
     
  9. ..::Alpha::..

    ..::Alpha::.. Challenge me

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    ohja, dat geluidje dat je hoort als je botst terwijl je kudos aan het verdienen bent is ook ZWAAR irritant, kan je ook niet uitzetten helaas.
    tsss .. net of je het niet merkt wanneer je botst
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Soms een paaltje raken met een uitbrekende achterkant is moeilijk te voelen hoor.
     
  11. ..::Alpha::..

    ..::Alpha::.. Challenge me

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, is ook wel zo, alleen het geluidje bevalt me gewoon niet *)

    trouwens, had gisteren na een uurtje of 4 spelen echt kramp in mn rechterwijsvinger van het gasgeven, zag tijdens het racen echt op tegen de rechte stukken haha,

    heb de buttonconfig nu zo veranderd (stand C geloof ik)met de knoppen gasgeven/remmen en rij nog snellere tijden ook. manual schakelen is ook wel superrelaxt geworden met de triggers vind ik.

    jullie geen last van een oververmoeide rechterwijsvinger?

    :)
     
  12. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    dus jij plankt ten allertijden en remt volop?? als ik dat zou doen zou ik denk ik niet ver komen.. ik gebruik heel vaak de triggers om op een bepaald toeren tal de bocht te nemen.. want in een slip vol gas geven is mij niet zo goed bevallen.. die vangrail is hard.... kei hard.
     
  13. ..::Alpha::..

    ..::Alpha::.. Challenge me

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    uitaccelereren doe ik door te "tikken" op de button,
    remmen doe ik meestal wel gewoon vol, toen ik nog via de trigger remde was het meestal ook alles of niks, dat maakt me dus niet zoveel uit. maar ik vind het wel jammer dat die triggers zo zwaar gaan op de xbox, misschien heb ik er wel zoveel moeite mee omdat ik 4x per week in de sportschool loop te beulen:confused:
     
  14. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel altijd met de rechterthumbstick. De beste manier om te racen. Heb me dat zelf ooit aangellerd met Grand Turismo en het speelt heerlijk, zeer gevoelig en bovenal geen kramp. Bij Sega GT ging dus ook mijn wijsvinger gigantisch veel pijn doen na een behoorlijk tijdje spelen. De rechter tumbstick is echt ideaal. Het vraagt wel enige oefening. Je hebt voor het remmen en gas geven het zelfde pookje en kan heel gevoelig door de bochten gaan. Alleen om de handrem te bedienen laat je ff het pookje los. Eenmaal onder knie is het heerlijk.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2003
  15. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee hoor, dat zal het niet zijn... Tenminste, ik had er dan ook last van moeten hebben. :)
     
  16. ..::Alpha::..

    ..::Alpha::.. Challenge me

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    aha, hier nog iemand die lijd aan het adonis complex?}:]

    ancientsunlight>>> klinkt opzich ook niet verkeerd nee, zal het een kans geven. was met sega GT trouwens bijna onmogelijk om gedoseerd gas te geven met die triggers.
     
  17. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    bij DTM-racedriver is het een must.. gedoceerd gas geven. en bij pgr2 heb ik gemerkt dat het heel handig kan zijn.
     
  18. Crispin

    Crispin Me

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon afwisselen, dus ook je rechter-middelvinger gebruiken of desnoods je ringvinger. Dat is een goeie oplossing*)
     
  19. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ehm... het is niet zo alsof je gold voor niets speelt, als je het spel uitspeelt kun je per level (steel, bronze, silver, gold, platinum) een bonuswagen krijgen, dus alles platinum 5 bonuswagens. Dus hoe hogere moeilijkheidsgraad je alles speelt, hoe meer bonuswagens je kunt verdienen. Bij PGR1 kreeg je ook een extra bonus als je alles op silver of gold had uitgespeeld, een hele extra level en natuurlijk de Kudos die je nodig had voor de F50.
     
  20. ..::Alpha::..

    ..::Alpha::.. Challenge me

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    aha, nou snap ik het, en die bonuswagens kan je ook niet gewoon kopen ofzo?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina