1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    dat denk ik niet, waarom zou het dan een bonus wagen zijn?;)
     
  2. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    heeft er iemand nog tips voor het remmen en aansnijden vna de bochten want die stomme overtake challenges willen maar niet:mad:
     
  3. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    wat goed werkt is bij de eerste bocht je auto in de ander z'n auto parkeren.. en er goed uitkomen.. daarna gewoon goed rondjes rijden...
     
  4. ..::Alpha::..

    ..::Alpha::.. Challenge me

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    op tijd remmen vóór de bocht en zorgen dat je IN de bocht alweer het gas erop hebt staan (helemaal belangrijk bij een bocht voor een lang recht stuk ivm topsnelheid) probeer vervolgens ZO hard de bocht uit te komen dat je nét niet tegen de vangrail aan word gedrukt, dit betekend dat je al aardig de limiet van je voertuig aan het opzoeken bent, en dat zal zich uitbetalen in goede rondetijden.

    als je bij het uitkomen van de bocht met het gas er vol op veel ruimte over hebt tussen jou en de vangrail dan weetje dat je in die bocht nóg eerder het gas erop kan zetten, op deze manier zul je je rondetijden continu verbeteren.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2003
  5. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Remmen is vaak overbodig. Gas los insturen gas erop.
     
  6. ..::Alpha::..

    ..::Alpha::.. Challenge me

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    in een vw beetle misschien niet nee, maar met de meeste auto's heb je de rem toch écht wel nodig hoor.
     
  7. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, zodra een bocht meer dan 90 graden is kan je gaan proberen deze te nemen zonder te remmen in het geheel. Voor de bocht gas los andere kant opsturen dan de bocht (gewichtsverplaatsing), stuur omgooien en insturen. Zodra je bijna evenwijdig aan de vangrail rijdt vol het gas erop en met een beetje onderstuur (nog een paasr slide kudo's derbij) naar de muur toe (en deze niet raken uiteraard). Dit werkt beter naarmate de bochten ruimer worden.

    Wil je de arcade time attacks op platina halen, kom je niet onder bovenstaande uit. Maar in den beginne zou ik wel remmen ja.

    /edit minder dan 90 graden :confused:, das dus meer
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2003
  8. ..::Alpha::..

    ..::Alpha::.. Challenge me

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, in dat soort bochten misschien niet maar over -90 bochten heb je het nu pas voor het eerst.

    O-)
     
  9. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg dit spel volgende week samen met XBM maar had net weer die Review doorgelezen, maar hoe zit dat nou met die Tokens om auto's te unlocken, (iig hoe krijg je die Tokens.)
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Met de races verdien je Kudos, door een bepaald aantal Kudos te halen in totaal (dus niet per race, maar alles bij elkaar opgeteld) ga je een Kudos Rank omhoog. Zo bijvoorbeeld:

    Rank 1: 10.000 Kudos
    Rank 2: 20.000 Kudos

    Etc

    Elke keer wanneer je een nieuwe Kudos Rank haalt krijg je Kudos Tokens (beginnend bij 3, later opbouwend tot 20 per keer) waarmee je auto's kan kopen.
     
  11. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0

    ke weet ik dat nu.
    bedankt he _O_

    p.s. Zou je alle auto's kunnen kopen of zou dat niet kunnen.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2003
  12. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind trouwens wel dat je heel erg snel tokens krijg, ik krijg om de paar races 15 kudo tokens erbij.
    Ik zit nu bijna in volgende de serie na super car en heb 115 tokens
    Als ik bij ultimate kom ga ik al me tokens uitgeven voor alle mooie autos dat wordt echt fun!!!!
     
  13. ..::Alpha::..

    ..::Alpha::.. Challenge me

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    dat viel mij ook al op ja, maja, straks wel die hele ferrari showroom leegkopen *)
     
  14. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    TimeAttack;
    staat iemand van jullie boven 1 van deze prestaties?
    laat 't me weten en ik ga je inhalen }:]

    offtopic; ok heb wel meer records, mja dit zijn zo'n btje de beste
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2003
  15. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    tering!! die ferrari enzo is nog mooier dan in het echt !!
     
  16. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik maak nog niet al mijn kudos op (kheb er 98 staan). Misschien als straks de content download komt, dat je dan je kudos hard nodig hebt om die mooie auto's aan te schaffen.
     
  17. DragonNL

    DragonNL ^^

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand al de minigame (die zat er toch in :confused: ) ontdekt?

    heb de hele showroom al doorgelopen, dat ding is gewoon nergens te vinden :mad:
     
  18. 34^y_R75

    34^y_R75 Since the 70's

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga dan naar de garage en probeer de arcade kast...
     
  19. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    die zit in de garage...
     
  20. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    welke auto vinden jullie het lekkerst rijden? maakt niet van wellke klasse.. ik zelf vindt de renault clio V6 wel lekker rijden. trekt snel op en ligt lekker in de bochten. mischien iets te weinig power sliding maar goed. er zijn natuurlijk veel snellere auto's die weer een betere wegligging hebben. maar het gaat mij om wat jij zelf het fijnst vind om in te rijden....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina