1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ja maar om 'm te gebruiken moeten ze de licencie kopen. En dat is niet goedkoop lijkt mij zo.
    Denk dat ze 'm daarom er niet in hebben gestopt
     
  2. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft maakte bekend dat Project Gotham Racing 2 op 18 november in Amerika op de markt zal verschijnen. Het origineel is nog steeds een van de beste racetitels voor de Xbox. Zoals het er nu naar uitziet, wordt PGR2 de natte droom van alle racefreaks. Nu is het enkel nog wachten op de releasedatum voor Europa.
    bron
     
  3. el powkoz

    el powkoz Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    toch wel het 2de
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het 'oude' logo heeft Mirik geloof ik zelf gemaakt... Puur als placeholder voor een officieel logo (maar dit durf ik echt niet met zekerheid te zeggen :eek:).
     
  5. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongen, je hoeft mij niet te vertellen hoe een nieuwe of oude GT2 eruit ziet, ik heb het je daarnet toch uitgelegt.
    En ik heb het niet over de Carrera GT waar jij het wel over hebt schijnbaar, ik heb het over de Porsche GT1, de straatversie van de succesvolle Le Mans wagen, misschien een tip om volgende keer eerst eventjes de feiten te bestuderen.
    En waarom moeten ze van alles een nieuw model erin doen, zo zit er ook een Pontiac GTO van meer dan 30 jaar oud in, terwijl er dit jaar een gloednieuwe verschijnt op basis van de Holden Monaro.
    En de Carrera GT, de concurrent van de Enzo dus, zit ook in het spel, staat in het lijstje wat ik heb geplaatst.
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2003
  6. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Maserati denk aan je hart man, maar je zal waarschijnlijk wel gelijk hebben. had over die andere porsches heen gekeken dus vandaar had ik die gt niet gezien. En waarom een nieuwe gt2 erin doen. Omdat die toch veel mooier is of ligt dat nou aan mij. Maar jij bent de expert dus zal verder mijn mond maar houden. Wist gewoon echt niet dat je ook een gt2 had die er zo uit zag. heb je mischien een site waarop ik wat foto's kan zien?.
     
  7. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik ben niet boos hoor :p
    En omdat de nieuwe GT2 mooier is hoeven ze hem er niet in te doen, er zitten zat modellen in PGR2 die al een opvolger hebben gehad, maar we moeten ook aandacht geven aan de oldtimers.

    Hier is een foto van de verkoopsbrochure van de oudere GT2:
    [​IMG]

    Back on-topic :D
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2003
  8. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
  9. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    zooooo foto's zien er vet uit op de frontpage, zo tof dat verschillende wagens van 1 merk erin zitten. Bedankt voor de info Maserati, begin eigenlijk te vermoeden dat je een porsche-dealer bent, maar dan was je naam natuurlijk geen Maserati 8)8)
     
  10. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vandaag dat Intertoys boek gekregen en daar staat in dat ie al in November uitkomt mar ik dacht dat ie pas in 2004 kwam???:confused:
    Hoe zit dat nou????
     
  11. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
  12. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    PGR2 komt al in november. _O_
     
  13. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Wow, in november zou wel heel kicke zijn.

    Had eigenlijk nog een vraagje over de belevingsnelheid, wie heeft al een previeuwversie gespeeld zodat hij of zij daar iets meer over kan vertellen. Dit i.v.m. met die 30 f/ps waarin ik van sommige had gehoord dat dit de snelheid ging beivloeden.

    Alvast bedankt
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Doordat 'ie op 30fps draait houd het de boel wel stabiel. Framedrops blijven dan eigenlijk uit.
     
  15. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is wel beter dan maar beinvloedt het dan niet het gevoel van snelheid?
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Eh nee in principe niet.
     
  17. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Het gevoel van snelheid zuigt zwaar. Sorry maar tis zo. Nou had ik misschien niet de snelste wagen maar volgens mij kan ik met de fiets nog harder dan dat.

    Nou is het natuurlijk dus wel een preview build...1tje die ook regelmatig crashte daarzo maar toch. Hoop dat ze er wat aan doen!
     
  18. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    PGR2 wordt echt een topper. ook live dus das helemaal vet.
    Het gevoel van snelheid is (vond ik) wel helemaal top.
    The flood als jij in een auto zit en je gaat 200 km per uur dan vriegt toch ook nie alles voor je voorbij ofzo, althans dat is wat jij bedoelt ofzo.
    Ze hadden het iets beter kunnen doen door het wat vager te maken met de snelheid pet km mar ach.

    WORD EEN VETTE GAME
     
  19. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    OH, bedankt voor de verduidelijking Wouter, aan de andere reacties merk ik dat de meningen nogal verschillen, wat natuurlijk bij elk spel is. Word dus gewoon ofwachten tot November, althans als ie dan ook echt uit komt. Was wel veel eerder dan ik dacht. Had eigenlijk Kerst in me hooft zitten op een of andere manier. Jammer dat er nog niet een lang ingame filmpje is. (dus geen replay)
     
  20. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9


    Nee het gaat echt heel sloom...heb laatst nog even deel 1 zitten spelen om het te checken en die is veel sneller.
    Het zal waarschijnlijk komen zoals ik al zei om het een beta build was..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina