1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Gewoon rustig accelereren, niet ineens vol gas, dan raap je vol in de spin. Het kan wel, maar dan moet je gaan corrigeren, en dat kost meer tijd. En tijd is kudos :)
    Dus eerst een beetje rustig je trigger op laten komen, en daarna vol gas, zo moet het wel lukken denk ik, of ga eens een testdrive nemen! Zo kan je de auto's goed leren kennen!

    Succes! :)
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Als je het spel 'normaal' doorloopt leer je de snellere en veranderende auto's beter kennen. Het lijkt mij dus ook waarschijnlijk dat je gewoon die Enzo hebt unlocked en vervolgens daarmee probeert online te rijden? Denk dat je dan alsnog beter in de single player aan de gang kan gaan, wil je die Enzo willen kunnen bedwingen :)
     
  3. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben alweer even ver als voor dat gedoe :).

    Viel me op dat alles ineens makkelijker ging :9

    Singe player status:
    Kudos Rank 21 - 215,838

    Xbox Live status:
    Kudos Rank 6 - 157,447

    Player Status:
    Kudos Tokens - 77
    Cars Owned - 37/102

    Heb toen ik 't weer kon meteen die Enzo gekocht en denk dat ik zo nog wat auto's ga halen :).
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2003
  4. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er hier eigenlijk ook mensen die time trial - car challenge doen?

    Het is echt heel gaaf! alleen zijn er niet echt veel die het doen, je komt meenstal na een rondje of 5 al binnen de top 50.
     
  5. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Oke voor de 3de keer deze vraag :9


    Kun je ook met kudos in splitscreen racen?
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee.
     
  7. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben van plan 't te doen als ik de Kudos Challanges heb gedaan :). Dit spel is geniaal *)
     
  8. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    maat van mij had pgr2 meegenomen en ik vind em juist beetje tegenvallen na al die postitieve reviews.
    Ik vind het erg langzaam gaan ieg geen goed snelheids gevoel en ja ik had een ferrari welke weet niet, maarja alle ferrari` s zijn snel.
    Ik heb nog te kort gespeelt om er over te oordelen maar twijfel met aanschaffen van pgr2.
    Mischien kan ik beter nfsu kopen die ik veel leuker vond, ieg geen verglijkbare games maarja
     
  9. Def XR

    Def XR Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0

    ja, ik speel het best vaak. ik sta nu nummer 1 op de scoreboard van de Ferrari 575M Maranello _O_ en nog een paar keer in de top 10
    Download mijn ghost!!:D
     
  10. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer heb je nou genoeg kudo's om alle auto's uit het spel te unlocken?? ik speel nou alles op zilver, zou het zo kunnen???:confused:
     
  11. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, op goud ook niet en een beetje platina is ook niet genoeg.

    Heb nu 101/102 auto's (enkel speed12) en dat gehaald op kudolevel 50 (ergens rond de 1.500.000 kudo's nodig)
     
  12. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is de soundtrack deze keer?
    Staan er nog dingen van L.A. Symphony op?
     
  13. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    wo damn jij bent ver ben nog maar bij de American Muscle series
    hoe kan je ooit een kudos score krijgen van 15000 ik krijg amper 5000
     
  14. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Neem aan dat je conechallenges bedoelt. De truc is alle poortjes halen zonder onderbreking. De kudostring geeft de doorslag. Als dan de score nog niet genoeg is, weet je iig hoe je alle poortjes in 1 string kan halen. Dan ken je ook de baan een beetje en kan je in de bochten waar je meer tijd hebt voor de volgende cone (binnen 2 sec moet je een nieuwe kudoscore halen) sliden. Dan moet het lukken.

    Cone challenges zijn top. Vaak zitten er in allerlei bochten goodlines, combineer die met een gecontroleerde slide en je scoort echt mega veel. Maximale kudostring die ik heb gehaald was 212. Was af en toe wel mazzelen.

    Moet in kws nog 11 platina halen en dan ben ik in het bezit van de speed12. Maar echt moeilijk vindt ik arcade (nog 22 platina te halen voor mij) en dan vooral time attack. Echt bizar snel moet je af en toe rijden :{

    /edit om je te laten proeven hoe dicht bij je bent. Het verschil tussen 5000 en 15000 kan heel goed 1 foutje zijn, su6
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2003
  15. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zal ook ff trainen op die 575M, die heb ik nog nooit gedaan.
     
  16. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Cole Trickle _O_
    Knap van je ;) Ik heb nog 100 kudo tokens over, nog 50 auto's te halen.. :) Ga binnenkort maar ffies rondlopen in de showroom ;)
     
  17. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik sta nu ook 1 ste bij de eerste street race van de American Muscles.

    Ook sta ik nu 1ste op zo`n baan waar je met de 575M Ferrari daar moet je 1 tegen 1 rijden.

    Downloaden die ghost :p:p:p:p:p:p:p_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2003
  18. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik sta nu 13e op 1.3 sec. afstand ofzo, had ook 1 keer jou ghoast gedownload maar t kon zo zien dat jou tijd nog goed te verbeteren is (je heb nog best veel wheelspin in sommige bochten), k ga vanavond weer proberen......die 575m vind ik echt klote rijden.|:-

    Ik sta trouwens ook 5e of 6e bij de 360 modena.
     
  19. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou ff wachten met het uitgeven van die tokens. Ik heb er nu ook zo'n 200 over, maar hoorde dat er voor de nieuwe content ook betaald moet worden met kudos.

    Netjes troiuwens hoor Tickle, ik denk dat dat me nooit gaat lukken, ik ben al blij als ik het op goud haal.
     
  20. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zou ik echt debiel vinden, dat je moet betalen met kudo's om die nieuwe auto's te kunnen downloaden.. dan moeten ze er ook gelijk nieuwe challenges bij doen.... om weer extra kudo tokens te halen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina