Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inod3

    inod3 Murai is een aap :-)

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter als dat je er harde munten voor moet neerleggen...
     
  2. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Jah oke, maar op een gegeven moment kan je dan niet meer aan tokens komen, of je moet 3000 uur gaan Liven (ook een optie natuurlijk 8)), dus dan moeten er idd meer challenges bij, of gewoon free cars! :+
     
  3. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja het zou wel heel moeilijk zijn om dan die auto's te krijgen...27 nieuwe auto's...daar heb je veel tokens voor nodig :eek:
     
  4. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen nieuws over de soundtrack?
     
  5. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, sowieso laat bizarre zich nog helemaal niet uit over wat te downloaden wordt. En hoe dit in zijn werk zal gaan.
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Eh?
     
  7. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bij de extreme serie, maar ik weet niet precies welke auto ik het best kan kopen, want ik hoorde eerder dat de F50 tegenviel, maar met het testen ging hij best ok... Dan toch maar het best de F50 kopen?
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    De F50 vind ik een listige bak, toch (b)leek het de beste auto te zijn. Ook de AI rijd het snelst met de F50.
     
  9. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx :), ik ga het wel proberen, want die jaguar XJ220 rijdt een stuk minder lekker vind ik.
     
  10. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het bepalen van je auto geheel ligt aan wat jij lekker vind rijden.. de een vindt een auto die heel erg slipt weer fijnrijden en een ander heeft liever een auto die minder erg slipt.
     
  11. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, ik had een paar berichten gevraagd hoe het met de soundtrack van PGR2 stond.
    Daar was ik wel benieuwd naar, en aangezien ik zo slim ben geweest een xboxmagazine abbo af te sluiten, moet ik nog 3! weken wachten tot ik hem binnenheb!
    Had ik hem beter gewoon in de winkel kunnen kopen! :mad:
     
  12. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Welke auto kan je het beste in de American Muscle kopen? Want ik heb de 3de bovenste (kan ff niet op de naam komen) gekozen, die ene die er het meest "nieuw" uitziet? Zag er qua specs wel goed uit, maar rijd een beetje "lomp". Maar dat hebben alle amerikaanse auto's :cool:
     
  13. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Moeilijke klasse idd. Heel voorzichtig met je gas spelen is de truc. Hoewel dit het level is waar ik het minst platina heb gehaald, vind ik de stingray toch wel een aangename auto.

    Voor de smallere bochtige parkoersen blijf ik bij de Ford mustang
     
  14. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Camaro SS gebruikt, die vond ik het "minst slecht" rijden.
    Het is niet de snelste, maar ik vind dat hij de beste handling heeft.

    Wel raar dat vele auto's hun specs zo hard verschillen van in PGR1. Kijk maar naar de Camaro en de Feroce, die hebben compleet verschillende specs in PGR1 en 2
     
  15. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb alles in american muscle series met de corvette stingray gedaan, t wou wel redelijk, dat ding is wel lekker snel.
     
  16. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je wil weten welke auto het meest geschikt is kijk dan even op het scoreboard met welke auto's de top 10 gereden heeft (mits je Live hebt natuurlijk). Het hangt natuurlijk nog altijd van je eigen smaak af maar meestal krijg je dan wel een betere indicatie van welke auto's het effectiefst zijn.

    Over die downloadable content, ik hoop wel dat het echt bestaande auto's worden en geen fantasie auto's zoals bij Midtown Madness 3. Het zou helemaal gaaf zijn als er nog wat nieuwe merken bijkwamen. Lamborghini bijvoorbeeld mis ik toch wel een beetje tussen al die Ferrari's.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2003
  17. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Lamborghini is een goede gok denk ik. Er wordt op i-net veel gezeurd dat de licenties op problemen zouden stuiten, dat geloof ik niet. Lamborghini en Ferrari behoren beiden tot Fiat, dus dat moet kunnen.

    Fantasie auto's zal toch niet? Bizarre maakt volgens mij liever echte auto's na, ligt ook meer in de lijn van de game dan bijvoorbeeld die winkelwagen van MM3.

    Persoonlijk zie ik graag wat extra steden toegevoegd.
     
  18. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
  19. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Lullig voor de mensen zonder Live :+.
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ahh please don't start that again...

    Het hoeft ook niet op de disc te staan, maar alvast wél de gegevens van de auto's bijvoorbeeld.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina