1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ik probeer eerst de kudos world series te halen, en dan ga ik alles op nieuw doen, ik wil wel wat meer platina halen, en op speed camera moet dat wel lukken.

2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    misschien dan toch handiger een iets lagere metaal te kiezen. Haal je alvast wat kudo's en kan je nieuwe auto's kopen :p

3. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    ik wou eerst de hele kudos world series halen op platina maar na een tijdje heb ik maar eens op live geprobeerd en nu!!! heb ik geen zin meer in single player dus doe ik het effe snel op silver.. maar als ik dan bij een track ergens in de 6000 kom <- rank dan wil ik het nog wel es een keer op hard op expert halen...

4. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    dat doe ik ook, anders ben je erg lang bezig, als je het lagere 1e doet wordt je ook sneller beter.
    ik heb nog niet zo heel lang gespeeld, en dat ook nog over heel veel dagen, dus ik heb niet echt ritme, ik zit nu tussen zilver en goud in, :) en dat wordt nog wel beter, ik ben ook nog niet echt met iets anders dan de kudos world series bezig geweest.
    ik ben nu kudos rank 32.
    ik zal dat nu nog ff op 35 brengen, en dan is er morgen weer een dag:cool: (als het goed is)

5. xbox-freack

xbox-freack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is eigenlijk de beste vernieuwing van PGR2?

6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    live!!! en meer auto's en ik denk dat elk gebied wel beter is geworden van dit spel

Laatst bewerkt: 14 dec 2003
  7. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    omdat je geen live hebt reageer ik ook.

alles, het is gewoon grafisch prachtig, ik pgr 1 had je ook mooie steden, maar als je nu een mooi gebouw ziet in de verte, dan rijd je er even later langs, geweldige ervaring.

de moeilijkheidsgraden.
    iedereen kan dit spel uitspelen, maar voor de diehard gamers is het zeker geen makkie op het hoogste niveau (platina).

het speeld heerlijk, je hebt de mooiste auto's te wereld, je hebt classic's.

je hebt veel verschilende speel mode's.

echt waar voor je geld

8. Orangina$

Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

Leuk Bevonden:
    0
    Voor speed camera challenges (op platinum) is het toch echt het mekkelijkste om handgeschakeld te rijden... de automaat schakelt dan wel keurig vlak voor het rode gebied op, maar als je doortrekt tot in het rood vlak voor de camera pak je vaak veel makkelijker de platinum. Bijvoorbeeld: bij de Roadster challenge met de Cobra 427 Mk. III: als jeop het "normale" punt opschakelt, zorgt de toerenval ervoor dat je circa 6km verliest. Trek je echter door tot aan de begrenzer, dan haal je gemakkelijk 140km/h (en dat is meer dan genoeg voor platina). Zelf rijd ik dan ook altijd handgeschakeld, ik vind dat dat me meer controle geeft over wanneer en waar ik wielspin wil gebruiken of even een versnelling hoger wil rijden (als het erg hobbelig is bijvoorbeeld).

Ik zit zelf nu in de Classics serie, met de 275GTB (helaas nog geen 250 GTO). Ik ben net bij de eerste cone challenge in die klasse, die zag er niet zo moeilijk uit, maar misschien is dit er weer zo eentje waar je makkelijk de string vasthoudt, maar moeilijk de benodigde score haalt. Ik heb in ieder geval alle challenges hiervoor op platinum gehaald (circa 55 medailles). Classics is tot nu toe absoluut mijn favoriete klasse (alleen jammer dat je op platinum eigenlijk alleen de 275 gebruikt).

Van het weekend speelde ik voor het eerst PGR2 op split-screen. Het racen was natuurlijk super, maar wat jammer dat er geen replay optie in die modus is. Een aantal van die afschuwelijke high-speed ongelukken had ik graag nog eens terug gezien...

9. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Met een handgeschakelde bak vind ik zelf veel leuker racen, ten eerste je kan zelf je schakelmoment kiezen, dit kan echt heel handig zijn in de bochten (wanneer een auto nerveus reageert in hoge toeren kan je gewoon doorschakelen zodat het toerental natuurlijk weer terug valt en zo beter te besturen is) en ik vind het een stuk minder saai. Iets anders dat ik gebruikt heb bij de eerste speedcamera (focus rs) is een stukje achteruit rijden aan het begin.... je kan dan sneller de eerste bocht in, ik weet eerlijk gezegt niet of het echt geholpen heeft of dat het gewoon geluk geweest is dat ik m zo gehaald heb.

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Helpt niet echt geloof ik. Je kan em bijvoorbeeld ook gewoon ná die bocht zowat stilzetten en alsnog die benodigde snelheid halen.

11. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien is het dan alleen phychologisch, ik weet het ook niet.

12. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    wanneer krijg je de 250 GTO eigenlijk (classic serie)?

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Bij het uitspelen van het spel op Brons.

14. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    De 275 is wel sneller...misschien iets mindere wegeligging

15. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    is het eigenlijk mogelijk om alle wagens te kopen (is het mogelijk om zoveel kudos te verdienen?)

16. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
  17. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Moet je dan alles op Platinum uitspelen, of lukt het ook met goud ofzo? O-)

18. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Je moet level 50 halen. Hoe je dt doet is up to you ;). Denk wel dat je daar vrij veel platina voor nodig hebt, zie niet echt een andere wijze.

Maar als je begint met alle conechallenges op platina te halen kom je een goed eind. Bjivoorbeeld de conechallenge in de extreme serie is met de Askari KZ1 erg makkelijk, je hebt 14.750 nodig, gisteren 36.500+ gehaald. Dat tikt aan natuurlijk :D

19. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    @cole: Dus als je level 50 haalt (zelf heb ik nu 38 ), zonder alles op platinum te spelen krijg je ook die allersnelste TVR en de Mercedes CLK ?
    Met andere woorden: het is dan dus niet verplicht om alles op platinum uit te spelen.

Klopt mijn stelling dan?

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee want de TVR Cerbera Speed krijg je alleen als je alles op Platina uitspeelt, ze zijn niet te koop.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina